Reakcia na: JJ #40036:
Rovnako ako uvádza draxter, myslím si že ide iba o omyl. Považujem za nelogické zatrolejovať Sásovú (aj s prepojením cez Ďumbiersku) a nepostaviť trať po Rudlovskej ceste. To si už žiada samo o sebe. Ale v každom prípade je možnosť ísť sa opýtať na toto osobne kompetentných. V každom prípade by som najviac uvítal včasné riešenie situácie na Tatranskej, lebo tam je situácia horšia než kritická. O plynulosti dopravy nemôže byť ani reči a v prípade mimoriadnej situácii (napr. požiar) ide už aj o bezpečnosť a ďalšie veci.
BB-Schuhu
áno, viem je to pre bežného cestujúceho nepochopiteľné, lebo si to vyžaduje hlbšiu úvahu. Druhá možnosť je, aby k výmene vozov dochádzalo na Internátnej (kde by sa to zaobišlo bez komplikácií), len tu ide zase o to, že prejazdy z/do vozovne Partizánska-Internátna je viac ako Partizánska-Starohorská, t.j. viac zbytočne nabehaných kilometrov. No proste nevyberieš si ideálne...
JJ: s Komenského ul. súhlasím. Medený Hámor sám o sebe nepredstavuje takmer žiadny významný cieľ, možnou výhodou by mohlo byť rýchle spojenie Sásovej s centrom. Ale dobre, možno tak pre nejaké expresné spoje a nie nosné linky, tie by som možno ponechal na súčasnej trase.