Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nakoniec dňa to najlepšie čerešnička na torte:

Záznam z tlačovej besedy SAD ZV zo dňa 07.11.2007
odporúčam si pustiť na dobrú noc miesto večerníčka..... Ale nech z toho niesu zlé sny..
?

časť prvá: http://www.edisk.sk/stahnout-soubor/60940/lacovka_sad_zv_07_11_2007_cast_1.avi_24.97MB.html
časť druhá:http://www.edisk.sk/stahnout-soubor/84563/tlacovka_sad_zv_07_11_2007_cast_2.avi_23.77MB.html
Admin dakujem ? , uz budem znovu pisat starym osvedcenym spôsobom bez diakritiky. ?
Reakcia na: 2008 #25144:
Tak to by v tom pripade museli SAD ZV (za cele trvanie ich existencie v MHD BB az doteraz) odobrat licenciu uz najmenej tisickrat, a to nie iba za nejake "banality", ale poriadne kotrmelce!!! ? ? ?
Reakcia na: 2008 #25161:
Neporovnavaj neporovnatelne..! ? Ten novy tunel sa vybuduje aj keby (cisto hypoteticky) mesto zrovna chcelo aj nadalej prevadzkovat MHD cez stary tunel, ide to zo statnych penazi a investor je SSC, tak preco nevyuzit nukajucu sa moznost viest tadial aj MHD..!? Ak si to ani teraz nepochopil, tak neva, ale ja uz nemam viac sil a ani cas vysvetlovat to Tebe este inak.. ?
Reakcia na: 2008 #25160:
Humorista ako vždy ? len pekne čakaj a nohy v teple , keď príde čas budeš zírať a to je všetko čo som ochotná s tebou preberať . ?
Reakcia na: 2008 #25161:
Nepreháňaš to trochu, ty kabelážnik?
Reakcia na: mirkobb #25162:
Trvalo 15 rokov, kým sa začal budovať (dokončievať) obchvat z Brezna na Ružomberok. Medzi časom trasu preložili, lebo si Lupták opravil strechu a bolo by drahé od neho odkúpiť ten z panelov postavený domček. ? .
.
Teším sa na "tunel". Ešte že nebývam v Sásovej ?.
.
Hoďte ešte dáky vtip. Napríklad tunel bude stavať firma "VAV".
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #25153:
A tvoja mailová adresa nefunguje ? prečo ?
Reakcia na: 2008 #25155:
Takze pre Teba znovu, to co uz povedal mimi, dobre? Do stareho tunela nema zmysel investovat, kedze ten novy vybudovany v ramci stavby severneho cestneho obchvatu bude uz postaveny s vyhovujucou svetlou vyskou aj pre prejazd trolejbusov. Mesto upustilo asi pred rokom od vystavby podchodu pre pesich aj kvôli tomu, ze na tieto ucely sa bude vyuzivat prave stary tunel. ? ?
Reakcia na: mimi #25158:
?? natiahnuť za desiatky tisíc drôty do starého tunela a postaviť za desiatky miliónov nový tunel ??
.
Samozrejme som za naplánovanie postavenia nového tunela ? .
Reakcia na: Habibi #25159:
? Ako keby tá druhá SAD-ka nejaký bezpečnostný projekt vypracovaný mala, xi, xi.
Dohoda o jednotnom platobnom systéme nebola podľa zástupcov SAD Zvolen možná, pretože DPMBB nepredložil bezpečnostný projekt na ochranu osobných údajov cestujúcich schválený Úradom na ochranu osobných údajov.

Toto musí byť nejaká humoreska, alebo si niekto myslí, že sme načisto osprosteli, keď ukradli prečípovaním osobné údaje v roku 2006 SAD BBDS teda okrem iného ❗ ❗ ❗ a vraj nemohlo prísť k dohode ta šme še zase pobavili zase okrem tej estrády čo beží na RTV ? keby sprostosť kvitla tak celý Horný Výplach kvitne celý rok ?
Reakcia na: 2008 #25155:
No ked si myslis ze invsticia do prestavby stareho nevhodneho tunela a vystavbu teolejoveho vedenia ked sa psotavy tunel novy kde sa potom postavy nove trolejove vedenie je stastne ja ti to neberiem
Reakcia na: Kami #25149:
Ktoré schémy z tých troch?
Reakcia na: draxter #25131:
Takže skúsim ešte raz znovu. ? Samozrejme, že pomocou vysvetliviek na CP (aj vylepenom) sa dá na to upozorniť, ale myslím si, že by bolo fér upozornovať na ten fakt aj inak, už aj kvôli ľuďom čo CP na zastávke nepozerajú zakaždým, keď sa danou linkou potrebujú odviesť! Proste len vedia, že linka 2 ide aj cez NS, no v prípade, že ich to "prevezie" priamo na Žst. môžu mať z toho poriadny chaos, nehovoriac o tom, že im to časovo nabúra trebárs celý nasledujúci program. A pritom stačí tak málo,upozorniť na to aj inak ako v CP. Tebou spomínanú verziu(iba s vysvetlivkami v CP) môže dopravca použiť na prímestských a medzimestských linkách, tam spravidla zakaždým ľudia pozerajú CP a dozvedia sa prípadné zvláštnosti daného spoja, ale v mestskej doprave práve určitá špecifickosť, že ľudia jazdia po pamäti a zo zvyku, aj keď pripúšťam, že ak by to bolo v tom CP uvedené, tak by im to samozrejme v konečnom dôsledku nepomohlo, ale ako som už spomenul, takú službu by už z morálneho hľadiska mal dopravca poskytovať a upozorňovat na zmenu trasy aj inak ako v CP. To nie je ako uviesť v CP "x", "a", "c", "NS",atď., tam je to jasné, ale zmena trasy linky je dosť špecifická záležitosť, nemyslíš? ? ?
Reakcia na: mimi #25151:
Návrh Bosej Nohy bol, ako to spojazdniť bez kopania tunela ? .
Reakcia na: wizard112 #25141:
Ten Hladný je aký inžinier? Nádvornej technológie? Či kozmetiky podlahových krytín?
Reakcia na: Bosa Noha #25150:
Pán doktor. Posielanie mailu bez pripojeného elektronického podpisu je hádzanie hrachu na stenu. Trochu pomôže pridať do kopie adresáta e-mailové adresy niekoľkých (veľa) médií a najúčinnejšií je doporučený dopis, na ktorý je orgán zo zákona povinný odpovedať. (Okrem VUC BB, ten má vínimku ? )
Reakcia na: Bosa Noha #25150:
rad by som Vás cchel informovať že riešenie daného kritického miesta rudlovského tunelu je v rámci výstavby severného obchvatu riešené novým tunelom ktorý by mal byť umiestnený v na seste od starej nemocnice smerom k aurisu, niekde medzi Petelenovou ulicou a Medokysom.
e-mail, adresovany 8.11. 2007 o 18:53 na kancelariu riaditela DBMBB a na kancelariu primatora Banskej Bystrice
(sekretariat@dpmbb.eu, info@dpmbb.eu, jan.marcinek@banskabystrica.sk, monika.pastuchova@banskabystrica.sk):
----------------------
Vazeny pan riaditel DPMBB, vazena kancelaria primatora BB,
mam navrh na technicke riesenie jedneho zasadneho problemu trolejbusovej dopravy v Banskej Bystrici.
Je snad zrejme, ze trolejbusova doprava v BB nebude dostatocne efektivna a zrejme ani ekonomicky vyhodna, pokial nespoji mesto (a aj Radvan, Foncordu) so Sasovou.
Po cely cas ale pocuvam tvrdenia, ze jeden z hlavnych problemov je tunel pod zeleznicnym nasypom na Rudlovskej ceste pri Aurise. Je prilis nizky na bezpecne umiestnenie bezneho trolejoveho vedenia. Okrem toho je prilis uzky, aby cezen mohli bezpecne sucasne prejst protiiduce trolejbusy.
Kym ale bude mozne vyriesit problem tohoto podjazdu uplnou prestavbou, tak by bolo mozne sprevadzkovat trolejbusovu dopravu cez Rudlovsku cestu aspon provizorne za takychto podmienok:
1.
Kedze je tunel uzky, aj dnes musi jeden z protiiducich autobusov pockat, kym prejde druhy. Cize tak by mohli prechadzat aj trolejbusy
2.
Predpokladam, ze v najvyssej casti v strede klenby tunela je dostatocna vyska, kde by uz mohlo byt trolejove vedenie umiestnene. Ale pri beznych rozstupoch jednotlivych vodicov drahy by sa tam zrejme zmestil len jeden smer (priamo pod stred klenby). Lenze ak by sa pod celou klenbou (a kusok pred a za nou) pouzili ako vodice nie draty, ale pevne vodice, ake su na trolejovej trati na krizovatkach, vyhybkach alebo niektorych zakrutach, uchytene vo vhodnej tuhej konstrukcii, tak by mohol byt rozstup medzi vodicmi znacne mensi (nehrozil by nahodny dotyk vodicov a skrat). Zberace ("palice") na trolejbusoch su dostatocne uzke, aby to umoznili. Navyse, rozostup medzi lavymi (z pohladu jazdy) vodicmi oboch smerov by mohol byt este mensi, kedze maju rovnaku polaritu (alebo fazu - neviem, ci je napajanie jednosmerne, alebo striedave). A ak by existovala nejaka obava, tak by mohli byt este medzi vodice zvisle upevnene izolacne pevne dosky, takze by vznikli zlaby, ktorymi by zberace bezpecne presli aj tymto zuzenym miestom na trati.

Viem, ze dalsim problemom su peniaze, ale s tym uz poradit neviem (ale snad by po technickom vyrieseni problemu boli nejake mozne aj z eurofondov?)

S uctou
RNDr. Vladimir Kubanka
uz 16 rokov mierne nastvany obcan Banskej Bystrice ...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.