Pubertak si budes asi Ty sam, alebo môze byt este druha moznost, ze ak sa porovnavas s nami a oznacujes nas za pubertiakov, tak Ty v tom pripade uz nacvicujes "skoky do truhly"..! ? Teda, prepac mi (aj ostatni) to stupidne prirovnanie, ale pre takeho "provokaterika" ako Ty nemam lepsie naporudzi. ?
Re #23594 Mirosk: A Ty sa zas ukludni s tou "bandou", aby si mi to niekedy nemusel zopakovat zoci-voci, dobre..?! ?
Vraky z nich robia takí, ktorí sú tebe podobní... A chcem ti len pripomenúť, že prvý polrok 2006 boli tieto tvoje "vraky" Adriankovou obhajobou na každú necňschopnosť, ktorá aj ani nesúvisela so samotnými vozidlami. V každom prípade tie autobusy boli jedinou záchranou pre SAD ZV, aby sa im podarilo reálne akupovať HD v BB...
Ja tliapem do vetra? Hehe, aby ste ešte neplakali, keď vám tu tie trolejbusy jazdiť nebudú, potom si tu diskutovať a plakať môžte koľko len chcete. Som tu prvýkrát, ale aj posledný, lebo to tu fakt nemá úroveň, samé výplody, odporučil by som vám, nesedieť len ze počítačmi, ale stretávať sa s poslancami a ľuďmi, čo sa týmto problémom zaoberajú, nie len si prečítať niečo na internete
A z tych 32mil je kolko najom za tie vase vraky? Takze po spravnosti od dotacie SadZv odrataj najom za busy a prirataj ho k vasej dotacii. Vtedy dostaneme spravne cisla.
A čo sa týka T-busov mimo Slovenska, tak som už čo-to precestoval a neviem o tom, že by mali na západe, alebo na juhu zdrótované celé mestá, kvôli trolejbusom...
1) ak sa chceš niečím oháňať, tak bež... a čím skôr... inak iba tliapaš do vetra...
2) čiže v trolejbuse, v ktorom sa BUDE kúriť, bude čo?
3) tak si naštuduj... bohužiaľ autobusy s Rábou prestali kvôli svojej chabej životnosti jazdiť už pekne dávno...
Ja som nenapísal koľko sa vynaložilo na autobusy, ale koľko mesto kvôli ním "stratí", nakoľko milióny získajú späť za nájom autobusov... A nemôžeš tu vypisovať sumy určené pre T-busy, keď nejazdia...
a ty si čo dokázal?okrem toho,že si nič nedokázal?:-)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PIT
Vozidlo/pohotovostná/celková hmotnosť
Sólo bus:
Karosa 951E, 952E/10 200 kg/17 800 kg http://www.karosa.cz/_data/prospects/czech/B952_CZ.PDF
City bus 12M/11 200 kg/18 000 kg http://www.karosa.cz/_data/doc/czech/c_City12e3_c_12.docSólo tbus:
Škoda 14TrM/10 000 kg/16 000 kg http://www.viko.cz/cz/tr14_main.htm
Kĺbový bus:
Karosa 961E/14 400 kg/26 000 kg http://www.karosa.cz/_data/prospects/czech/B952_CZ.PDFˇ
City bus 18M/17 300 kg/28 500 kg http://www.karosa.cz/_data/doc/czech/c_City18_e3_c_12.doc
Kĺbový tbus:
Škoda 15TrM/15 900 kg/26 100 kg http://www.viko.cz/cz/tr15_main.htm