Ked fakty tu prezentovane su vyplody... A poslanci su velmi casto ti najspravnejsi na debatu o vyhodach a nevyhodach jednotlivych druhov dopravy v mhd.
Vieš, zásadným problémom je, že tí poslanci, o ktorých hovoríš, sú jedným zo základných zdrojov problémov verejnej dopravy v tomto meste už dlhé roky. A žiaľ všetky vedomosti, čo získali o tejto problematike pochádzajú z tohto DF, resp. ich dostali inými cestami práve od prispievateľov do tohto DF...a aj tak v tom stále poslanci nemajú jasno.
Pubertak si budes asi Ty sam, alebo môze byt este druha moznost, ze ak sa porovnavas s nami a oznacujes nas za pubertiakov, tak Ty v tom pripade uz nacvicujes "skoky do truhly"..! ? Teda, prepac mi (aj ostatni) to stupidne prirovnanie, ale pre takeho "provokaterika" ako Ty nemam lepsie naporudzi. ?
Re #23594 Mirosk: A Ty sa zas ukludni s tou "bandou", aby si mi to niekedy nemusel zopakovat zoci-voci, dobre..?! ?
Vraky z nich robia takí, ktorí sú tebe podobní... A chcem ti len pripomenúť, že prvý polrok 2006 boli tieto tvoje "vraky" Adriankovou obhajobou na každú necňschopnosť, ktorá aj ani nesúvisela so samotnými vozidlami. V každom prípade tie autobusy boli jedinou záchranou pre SAD ZV, aby sa im podarilo reálne akupovať HD v BB...
Ja tliapem do vetra? Hehe, aby ste ešte neplakali, keď vám tu tie trolejbusy jazdiť nebudú, potom si tu diskutovať a plakať môžte koľko len chcete. Som tu prvýkrát, ale aj posledný, lebo to tu fakt nemá úroveň, samé výplody, odporučil by som vám, nesedieť len ze počítačmi, ale stretávať sa s poslancami a ľuďmi, čo sa týmto problémom zaoberajú, nie len si prečítať niečo na internete
A z tych 32mil je kolko najom za tie vase vraky? Takze po spravnosti od dotacie SadZv odrataj najom za busy a prirataj ho k vasej dotacii. Vtedy dostaneme spravne cisla.
A čo sa týka T-busov mimo Slovenska, tak som už čo-to precestoval a neviem o tom, že by mali na západe, alebo na juhu zdrótované celé mestá, kvôli trolejbusom...
1) ak sa chceš niečím oháňať, tak bež... a čím skôr... inak iba tliapaš do vetra...
2) čiže v trolejbuse, v ktorom sa BUDE kúriť, bude čo?
3) tak si naštuduj... bohužiaľ autobusy s Rábou prestali kvôli svojej chabej životnosti jazdiť už pekne dávno...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PIT
Vozidlo/pohotovostná/celková hmotnosť
Sólo bus:
Karosa 951E, 952E/10 200 kg/17 800 kg http://www.karosa.cz/_data/prospects/czech/B952_CZ.PDF
City bus 12M/11 200 kg/18 000 kg http://www.karosa.cz/_data/doc/czech/c_City12e3_c_12.docSólo tbus:
Škoda 14TrM/10 000 kg/16 000 kg http://www.viko.cz/cz/tr14_main.htm
Kĺbový bus:
Karosa 961E/14 400 kg/26 000 kg http://www.karosa.cz/_data/prospects/czech/B952_CZ.PDFˇ
City bus 18M/17 300 kg/28 500 kg http://www.karosa.cz/_data/doc/czech/c_City18_e3_c_12.doc
Kĺbový tbus:
Škoda 15TrM/15 900 kg/26 100 kg http://www.viko.cz/cz/tr15_main.htm