1) ak sa chceš niečím oháňať, tak bež... a čím skôr... inak iba tliapaš do vetra...
2) čiže v trolejbuse, v ktorom sa BUDE kúriť, bude čo?
3) tak si naštuduj... bohužiaľ autobusy s Rábou prestali kvôli svojej chabej životnosti jazdiť už pekne dávno...
Ja som nenapísal koľko sa vynaložilo na autobusy, ale koľko mesto kvôli ním "stratí", nakoľko milióny získajú späť za nájom autobusov... A nemôžeš tu vypisovať sumy určené pre T-busy, keď nejazdia...
ja ti na kazde mesto, kde mozno tak maximalne len uvazuju o ich zruseni (resp. nahradeni elektrickou) poviem mesto, kde tbusovu dopravu bud rozsiruju alebo zahajuju
Všade - myslíš na Slovensku? A kde okrem KE? Prešov, Žilina, Bratislava? Ale na Slovensku sa všetko robí naopak. Pozri sa aj za hranice Slovenska (teraz myslím na západ, kde majú rozum) a napíš, kde sa trolejbusová doprava ruší a kde sa rozširuje.
Neviem či mám teraz letieť na zastupiteľstvo a vypýtať si kvôli tebe podklady alebo čo... V autobuse, v ktorom sa nekúri bude logicky zima, stačí sa zamyslieť a prišiel by si na to aj sám a nevypytoval by si sa kreposti. a tá rába fakt netuším čo je...
1) na 58 miliónov si prišiel na základe čoho? Fakty prosím.
2) v autobuse, v ktorom sa nebude kúriť bude čo? Fakty prosím.
3) taký názov že "Rába" ti niečo hovorí? Fakty prosím.
Tak toto absolutne nie je pravda
V rozpocte BB bolo na cely tento rok vyclenenych na tbsovu prevadzku 9, resp. 16 mil. SK a na abusy 32 mil. Sk !!! prosim nezavadzaj a ked chces hovorit o peniazoch, tak si prosim aspon prestuduj verejne pristupne materialy ako rozpocet mesta BB.
"odborníci a ľudia, ktorých tu spomínať nebudem a majú na dopravu veľký vplyv majú trošku iný názor" A môžeš mi povedať aký je to názor?
Re #23590 Ancestor: Ad kúrenie. Skús vypnúť bufík a vypnúť kúrenie v autobuse pre úsporu paliva. Bude potom teplo??
Re #23591 PIT: Pekne napísané
Re #23594 Mirosk: Áno dokázali sa zatiaľ spustiť len ciciaky. A čo povieš na porušenia čo zistilo ministerstvo v prípade SAD BB, Hríbika a dúfam že nájde aj v licencii pre DPMBB. Prečo sa to isté nestalo SAD ZV? Keby bola normálne vydaná licencia na trolejbusy tak by si sa už možno vozil v troliku. Ako by sa správala SAD keby bola v opačnej pozícii?
A k tomu zvuku, čo ti tu mám napísať jeho frekvenciu, hlučnosť a čo ja viem ešte? Ak ti je ten zvuk príjemný na počúvanie, tak si asi prvý, kto mi to tvrdí...
K prvej otázke: Diskutoval som o tom s poslancom mestského zastupiteľstva, mesto platí za prepravu v meste x korún ročne, lenže y peňazí sa im vráti za prenájom autobusov, manko sa rovna - 4 milióny, ktoré mesto "stratí". Na prevázdku trolejbusov treba vynaložiť ročne 58 miliónov korún, rozdiel v prospech autobusov 54 miliónov. S tou váhou som už písal, že som to prehnal, ale trolejbusy sú ťažšie ako autobusy, to niekoľkokrát nebolo na mieste. Čo sa týka vozenia v buse a trolejbuse, lepšie sa mi vozí v autobusoch, tebe v trolejbusoch, každý sme iný, avšak tú zimu, ktorá je v trolejbusoch v zime vyvrátiť nemôžeš. Ak tvrdíš, že trolejbusy nepískajú pri jazdení, tak ja už neviem potom, ráno mám otvorené okno a keď mi popred dom preletí tá rároha, ide ma rozdrapiť, pričom zvuk autobusu v bežnej premávke pomaly nerozoznáš. A k tej elektrine už asi tretíkrát, nemám žiadny problém s jej výrobou ? Len tu stále hovoríte o znečisťovaní vzduchu autobusmi, tak potom píšte petície proti autám a pod...
mozem sa ta este spytat dufam poslednu dufam otazku - kde vsade okrem BB si ty bol?
Vdaka ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUK
1) ak sa chceš niečím oháňať, tak bež... a čím skôr... inak iba tliapaš do vetra...
2) čiže v trolejbuse, v ktorom sa BUDE kúriť, bude čo?
3) tak si naštuduj... bohužiaľ autobusy s Rábou prestali kvôli svojej chabej životnosti jazdiť už pekne dávno...