K teme Sasovej a okrajovych casti a prestupovania:
Porovnavat okrajove casti, presnejsie dlhe ulice s 500-1500 obyvatelmi (Majer, Stupy, Ulanka, ...) so Sasovou, ktora ma MNOHO ulic s cca 25 000 - 30 000 obyvatelmi (vratane podnajomnikov) je nonsens!
Asi si zabudol, ze pretoze v Sasovej nic dohromady nie je, su nuteni Sasovcania si pocestovat po celom meste, nielen do centra.
Preto by mali mat aj dlhe linky (nehovorim, ze v sucasnom rozsahu). Mimochodom, ktora mestska cast vyrazne prispieva do MHD?! Asi to nebude Ulanka !!!
No reagujem najma na to, ze porovnavas 1 dlhsiu ulicu (okraj. casti) so spletou ulic (Sasova). To ma fakt zdvihlo zo stolicky.
Tak mi moj mudry povedz, ze kolkoze to mal donedavna moznosti obyvatel spodnej casti Sasovej-Napr. Fatranska ul. (za BBDS-neratam linku 80), kolkoze to mal moznosti obyvatel dediny Sasova-tzv. okale (nad Hlbokou, do zavedenia minibusov), a trebars kolko moznosti mal obyvatel hornej casti Tatranskej.
Aha, asi nam uslo, aka je Sasova rozlahla, vsakze?!
?
Tak za prvé, tunajšie autobusy stoja kdekade. Za druhé, keď sa postavia dva za seba, stoja dosť blízko pri prechode. A za tretie, aby si dostal šupu z výfuku, nemusíš byť na ceste, stačí, že sa ti autobus natočí trocha prdelou, keď opúšťa zastávku, smer vetra ani nejdem rozoberať.
Chváli CP na trolíky. Dúfam, že by sa dačo dalo urobiť aj s tou nočnou prepravou na úseku NSL - nábrežie - fončorda - radvaň. Ten vynikajúci 1 spoj na L97 nemá chybu, ale ešte 1-2 by bodli najmä v čase okolo polnoci... žeby linka 5?
este raz - L26 je od prirody sprostost a preto nechapem kam mieris. Na zrusenie L26 v sucasnej podobe existuje pomaly viac argumentov, ako na zrusenie ZVHD ? (obrazne)
Tak ako to argumentovala aj SAD ZV. No DPMBB nikdy netvrdil, teda som to aspoň nezachytil, že je najlepší dopravca v strednej európe po Ústí nad Labem. Ale postune sa DPMBB učí čo by mohlo byť najlepšie. Viď pripravované zavedenie mesačníkov so spustením trolejbusov. Či sa bojíš, že budeš musieť platiť za cestovanie v DPMBB???
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Danny
K teme Sasovej a okrajovych casti a prestupovania:
Porovnavat okrajove casti, presnejsie dlhe ulice s 500-1500 obyvatelmi (Majer, Stupy, Ulanka, ...) so Sasovou, ktora ma MNOHO ulic s cca 25 000 - 30 000 obyvatelmi (vratane podnajomnikov) je nonsens!
Asi si zabudol, ze pretoze v Sasovej nic dohromady nie je, su nuteni Sasovcania si pocestovat po celom meste, nielen do centra.
Preto by mali mat aj dlhe linky (nehovorim, ze v sucasnom rozsahu). Mimochodom, ktora mestska cast vyrazne prispieva do MHD?! Asi to nebude Ulanka !!!
No reagujem najma na to, ze porovnavas 1 dlhsiu ulicu (okraj. casti) so spletou ulic (Sasova). To ma fakt zdvihlo zo stolicky.
Tak mi moj mudry povedz, ze kolkoze to mal donedavna moznosti obyvatel spodnej casti Sasovej-Napr. Fatranska ul. (za BBDS-neratam linku 80), kolkoze to mal moznosti obyvatel dediny Sasova-tzv. okale (nad Hlbokou, do zavedenia minibusov), a trebars kolko moznosti mal obyvatel hornej casti Tatranskej.
Aha, asi nam uslo, aka je Sasova rozlahla, vsakze?!
?