Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Danny #23753:
Mne ide o to, aby tu existovali nosné linky zo sídlisk do centra. Som aj za priame zachovanie Sásovej a Radvane, ale nie dnešným spôsobom. Mne by vyhovovalo, keby boli nosné linky s pravidelným hustým intervalom a boli by doplnkové medzisídliskové linky ale s redším intervalom a pokiaľ možno, mali by ísť najkratšou možnou trasou. Dopravca chcel zabiť zase dve muchy jednou ranou, ale urobil len doplnkové medzisídliskové linky a nosné niekde zabudol. Teda, ja proti dlhým linkám nemám nič, ale dnešný stav sa mi nepáči a vidím, že ani tebe. ?
Reakcia na: wizard112 #23751:
Vobec si ma nepochopil. Precitaj si moj prispevok este raz. Ja som tocil o niecom uplne inom. Samozrejme, ze rozseknut tie dlhe linky a zaviest niekdajsiu linku 22. Ja som vsak pisal, ze nechat aspon nieco raz za cas iduce dlhsou trasou (vid navrh IMHD).

A ked budu mesacniky, tak je to uplne jedno, prestupis a skoro ti nieco ine pojde.
Reakcia na: Danny #23750:
A Ty si ten jeho pispevok precitaj znova, a mozno budes tiez mudrejsi..? ? Nic ine tam nepisal, len ze obcania tych spominanych stvrti BB s mensim poctom obyvatelstva chcu byt takisto kvalitne obsluzeni, mat rovnost sanci v porovnani so sasovcanmi, vsak takisto platia dane mestu, nie su to obcania druhej kategorie, aj ked sa to obcas v porovnani s obyvatelmi velkych sidlisk zda.. Argumentovat poctom obyvatelov jednotlivych casti pre efektivnost vyuzitia MHD je trochu demagogicke, vsak sme vsetci obcania mesta, alebo len poniektori..? Tak preco by mali mat zrovna obyvatelia napr. Sasovskeho sidliska nejaku väcsiu komparativnu vyhodu voci ostatnym len na zaklade hustoty osidlenia? Mesto sa musi postarat o vsetkych a tak je prirodzene, ze obyvatelia velkych sidlisk musia byt svojim spôsobom solidarni s obyvatelmi stvrtí mesta trebars aj o par stovak ludoch. Cize, ci je niekto mudry "ako radio", je iba uhol pohladu, Ali B. by mohol to iste povedat o Tebe, nemyslis??

Môj nazor: Dosiahnut znovu stav ked ludia budu cestovat nielen do prace a z nej, ale aj za zabavou, nakupmi, na navstevy znamych, atd. To sa da efektivne dosiahnut znovuzavednim casovych listkov na celom uzemi mesta. Ludia tak potom nebudu musiet spekulovat, ci pouzit dlhu linku(tie uz budu zbytocne), pretoze pri dostatocne hustom intervale do jednotlivych smerov nebude nikomu robit problem prestupit v prestupnych uzloch ako napr. NSL(teda okrem par vylozene pohodlnych, ktori su zhyckani uz aj prestupovat, ale ti si môzu kludne pockat na dlhu linku 24, 90 a pod.) A ani nebudu kalkulovat, ci pouzit MHD iba na jazdu do a zo zamestnania, zacnu cestovat aj kvôli inym vyssie spomenutym cinnostiam, len tak sa daju ludia prinavratit naspät do VD! ?
Reakcia na: Danny #23750:
Ako obyvateľ Sásovej pokladám dnešnú hustotu spojov a trasovanie niektorých liniek za prinajmenšom nevyhovujúce. Dlhé linky. Nikto nie je proti nim, ale nemôžeš mať linku odvšadiaľ všade. Resp. môžeš, ale pôjde ti tak, ako dnes. Raz za 20 minút v rannej špičke! Ale ak by si mal predplatné lístky, tak neviem, prečo by si nemohol prestúpiť, keď ťa to nebude stáť ani korunu.

"Mimochodom, ktora mestska cast vyrazne prispieva do MHD?!" A pozri, akú dopravu máme... L20 je prednostne pre spojenie Karpatskej a Nám. slobody. Nejde však priamo, ale zachádza, veď to ti aj vadilo, ak si dobre pamätám. Linky 21+22+23. Až tri linky chodia z Pieninskej na Nám. slobody. Ale ako často? Nebolo lepšie mať jednu linku s intervalom možno až dvojnásobným?

"kolkoze to mal donedavna moznosti obyvatel spodnej casti Sasovej-Napr. Fatranska ul. " No ide mu teraz linka až do Radvane, ale ako často? To, že ráno sa do nej nedostane pre nízku prepravnú kapacitu ťa asi netrápi... Ale áno, ide mu až do Radvane. Ak má šťastie, tak je natlačený na predných dverách. Za čias BBDS mu nešla linka do Radvane, ale išla približne dvakrát tak často! A koľkože mal donedávna možností ten tvoj obyvateľ? Cez víkend každých 18 minút... Dnes, ak má šťastie, každú polhodinu, ak smolu, 40 minút.

Tiež sa pýtam, ako je to možné, že máme takúto zlú dopravu... ?
Reakcia na: Ali B. #23553:
Si ty mudry ako radio!

K teme Sasovej a okrajovych casti a prestupovania:

Porovnavat okrajove casti, presnejsie dlhe ulice s 500-1500 obyvatelmi (Majer, Stupy, Ulanka, ...) so Sasovou, ktora ma MNOHO ulic s cca 25 000 - 30 000 obyvatelmi (vratane podnajomnikov) je nonsens!

Asi si zabudol, ze pretoze v Sasovej nic dohromady nie je, su nuteni Sasovcania si pocestovat po celom meste, nielen do centra.
Preto by mali mat aj dlhe linky (nehovorim, ze v sucasnom rozsahu). Mimochodom, ktora mestska cast vyrazne prispieva do MHD?! Asi to nebude Ulanka !!!

No reagujem najma na to, ze porovnavas 1 dlhsiu ulicu (okraj. casti) so spletou ulic (Sasova). To ma fakt zdvihlo zo stolicky.
Tak mi moj mudry povedz, ze kolkoze to mal donedavna moznosti obyvatel spodnej casti Sasovej-Napr. Fatranska ul. (za BBDS-neratam linku 80), kolkoze to mal moznosti obyvatel dediny Sasova-tzv. okale (nad Hlbokou, do zavedenia minibusov), a trebars kolko moznosti mal obyvatel hornej casti Tatranskej.

Aha, asi nam uslo, aka je Sasova rozlahla, vsakze?!
?
Reakcia na: Ancestor #23583:
Nože buď odborník aj ty a vymenuj mi tie zvučné mená a fakty, nech to má úroveň a nechováš sa ako puberťák.
Reakcia na: Ancestor #23580:
Tak za prvé, tunajšie autobusy stoja kdekade. Za druhé, keď sa postavia dva za seba, stoja dosť blízko pri prechode. A za tretie, aby si dostal šupu z výfuku, nemusíš byť na ceste, stačí, že sa ti autobus natočí trocha prdelou, keď opúšťa zastávku, smer vetra ani nejdem rozoberať.
Chváli CP na trolíky. Dúfam, že by sa dačo dalo urobiť aj s tou nočnou prepravou na úseku NSL - nábrežie - fončorda - radvaň. Ten vynikajúci 1 spoj na L97 nemá chybu, ale ešte 1-2 by bodli najmä v čase okolo polnoci... žeby linka 5?
Reakcia na: JJ #23670:
teda MDPaT SR viem, ale ZVSK? či to je len "paródia na BBSK"?
Reakcia na: JJ #23670:
ehm co je MDPaT a ZVSK? nejak si neviem dobre dosadiť... ?
Reakcia na: LUK #23735:
podobný návrh som kedysi tiež predložil. podaj by to raz tak vyzeralo v podaní balkáncov.

Ale keďže idú trolejbusy, určite si svoje dietko "26" nedajú rozkúskovať ?

PS: len by som miesto 20 nechal možno skôr 21, ak by nemala zachádzať na starú časť sásovej, ale to len môj názor, na karpatskej možno nepriechodný ☺
Co dnes v Bystrici palia kontraband lysohlavok?
Reakcia na: expresbb #23741:
suhlas ?
? ? tak dakedy nabudúce pri podobnej diskusii. Ale hlavne nech sú tam už argumenty prečo si niekto stoji za svojim tvrdením
Reakcia na: Flying #23738:
aj raz za polhodinu bude zívať prázdnotou...
Reakcia na: Flying #23709:
este raz - L26 je od prirody sprostost a preto nechapem kam mieris. Na zrusenie L26 v sucasnej podobe existuje pomaly viac argumentov, ako na zrusenie ZVHD ? (obrazne)
Reakcia na: LUK #23733:
Jedina 20 vam tam zostala. Myslis si ze to bude stacit s tym intevalom?? jedine megabus s tromi klbmi
Reakcia na: Flying #23732:
Zatiaľ nie. No všetko je už takmer pripravené. Len sa obávam že potom tie ciciaky nebudú stačiť.
Reakcia na: LUK #23733:
pre tých, čo hľadať nevedia, tak je tu
http://imhd.sk/bb/index.php?w=3825242e29eff11f292d2b2c1f3023ef392b2e212c23
od tých čias sa časť východiskových podmienok pomenila, ale kostra ostáva... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.