Chcela by som sa kompetentnych osob opytat na dovod zmeny trasy linky c. 34.
Ja osobne si myslim (a nespokojne prejavy obcanov cakajucich na zastavkach mi to aj potvrdzuju), ze to bol nerozumny krok.
Touto linkou som takmer kazdy den cestovala zo zeleznicnej stanice. Vacsinou bola uz na druhej zastavke, to je Trieda SNP, preplnena. Pretoze tu sa nachadza Studentsky domov ekonomickej fakulty, bolo to pochopitelne- pre studentov to bola jedina moznost dostat sa do skoly. Takze jej vytazenost bola a je velka.
Preto sa domnievam, ze na tejto linke sa namiesto upravy trasy v zaujme zeefektivnenia malo prispiet k jej posilneniu tzv. harmonikovymi autobusmi, najma v dopoludnajsich hodinach.
Od nespokojnych cestujucich som sa dozvedela, ze dovodom zmeny bolo vraj to, aby studenti viac vyuzivali trolejbusy, ktore maju menej preplnene linky. Zda sa mi komicke, ze kompetentni v Banskej Bystrici sa riadia podla mna uplne nelogickym "ekonomickym" zakonom- ked je medzi ludmi vacsi zaujem o rozky ako o chlieb, predaj chleba podporime tym, ze zvysime cenu rozkov. Nemohli by sa zamysliet nad tym, aby doprava (najma po zvyseni cien cestovneho) sluzila predovsetkym obcanom? A tym zmena trasy znacne skomplikovala zivot.
Ja osobne si myslim (a nespokojne prejavy obcanov cakajucich na zastavkach mi to aj potvrdzuju), ze to bol nerozumny krok.
Touto linkou som takmer kazdy den cestovala zo zeleznicnej stanice. Vacsinou bola uz na druhej zastavke, to je Trieda SNP, preplnena. Pretoze tu sa nachadza Studentsky domov ekonomickej fakulty, bolo to pochopitelne- pre studentov to bola jedina moznost dostat sa do skoly. Takze jej vytazenost bola a je velka.
Preto sa domnievam, ze na tejto linke sa namiesto upravy trasy v zaujme zeefektivnenia malo prispiet k jej posilneniu tzv. harmonikovymi autobusmi, najma v dopoludnajsich hodinach.
Od nespokojnych cestujucich som sa dozvedela, ze dovodom zmeny bolo vraj to, aby studenti viac vyuzivali trolejbusy, ktore maju menej preplnene linky. Zda sa mi komicke, ze kompetentni v Banskej Bystrici sa riadia podla mna uplne nelogickym "ekonomickym" zakonom- ked je medzi ludmi vacsi zaujem o rozky ako o chlieb, predaj chleba podporime tym, ze zvysime cenu rozkov. Nemohli by sa zamysliet nad tym, aby doprava (najma po zvyseni cien cestovneho) sluzila predovsetkym obcanom? A tym zmena trasy znacne skomplikovala zivot.

Kami
Ja uvazujem takto. 53 sa chcu z tadial zbavit. Nahradila by ju spominana 4. Do Nemiec by sa presmerovala 51. Jej chod by sa spravidelnil. Vznikla by tak zaujimava situacia, ked jedna linka by sla cez 3 pasma. Sasovu kludne obsluzi 31, len by musela ist po Rudlovskej.
EU peniaze si musi vybavit samosprava. Ide o drahy, takze v tomto pripade VUC. Kralik je neschopny take daco vybavit.
ad EMtest: funguje nezavisle na vozidle. Zaznamenava len tarifne a ekonomicke udaje. BB nepouziva palubaky.