Pridávam môj návrh linkového vedenia pre Sásovú:
L22 ŽST - Nám. slobody - Rudl. cesta - Ďumbierska - Rudohorská - Pieninská (15/30/30)
L23 TESCO - Nám. Ľ. Štúra - ESC - Strieb. nám. - Karlovo - Karpatská - Rudohorská - Star. ot. (-/-/60)
L24 ŽST - Nám. slobody - Rudl. cesta - Ďumbierska - Rudohorská - Karpatská - Karlovo - Strieb. nám. - ESC - Úsvit - Mládežnícka (15/30/30)
L25 Star. ot. - Rudohorská - Karpatská - Karlovo - Strieb. nám. - Roos. nem. (15/30/60)
L26 ŽST - Nám. slobody - Part. cesta - Kync. - Tatranská (priebež. konečná) (15/30/30)
L90 Pieniská - Karpatská - Strieb. nám. - Sládk. ul. - Zvol. cesta - Iliaš (30/-/-)
L91 Star. ot. - Rudohorská - Karpatská - Strieb. nám. alebo I/59 - Tajov. SOUS - Roos. nem. (3,4 spoje za hod., iba ráno/-/-)
L92 Star. ot. - Rudohorská - Karpatská - Strieb. nám. - Sládk. ul. - Krem. vozovňa (30/-/-)
linky 90, 91 a 92 expresné
koordinácia liniek: 22+24
24+25+91
24+90+92
cez víkend: 23+24+25 a 22+24
L22 ŽST - Nám. slobody - Rudl. cesta - Ďumbierska - Rudohorská - Pieninská (15/30/30)
L23 TESCO - Nám. Ľ. Štúra - ESC - Strieb. nám. - Karlovo - Karpatská - Rudohorská - Star. ot. (-/-/60)
L24 ŽST - Nám. slobody - Rudl. cesta - Ďumbierska - Rudohorská - Karpatská - Karlovo - Strieb. nám. - ESC - Úsvit - Mládežnícka (15/30/30)
L25 Star. ot. - Rudohorská - Karpatská - Karlovo - Strieb. nám. - Roos. nem. (15/30/60)
L26 ŽST - Nám. slobody - Part. cesta - Kync. - Tatranská (priebež. konečná) (15/30/30)
L90 Pieniská - Karpatská - Strieb. nám. - Sládk. ul. - Zvol. cesta - Iliaš (30/-/-)
L91 Star. ot. - Rudohorská - Karpatská - Strieb. nám. alebo I/59 - Tajov. SOUS - Roos. nem. (3,4 spoje za hod., iba ráno/-/-)
L92 Star. ot. - Rudohorská - Karpatská - Strieb. nám. - Sládk. ul. - Krem. vozovňa (30/-/-)
linky 90, 91 a 92 expresné
koordinácia liniek: 22+24
24+25+91
24+90+92
cez víkend: 23+24+25 a 22+24
Schuhu
Áno, Javorníckou ulicou - mám na mysli pozdĺžnu časť ulice ku poliklinike - (vtedy Gliderovou) jazdila naozaj jeden čas aj MHD. Ja ťa len upresním, že to bolo v roku 1987 (+/- 1 rok) a jednalo sa o linku č.41. Pokračovala potom okolo dnešnej poliklinike a bývalej zastávke Starohorská 3, a potom okolo zastávky Starohorská, otoč. (vtedy Golianovej ul.) naspäť. Po dostavbe cestnej infraštruktúry bolo prerušené priame spojenie Gliderova-Golianova a bola vybudovaná slávna zákruta (najmä v zimných mesiacoch) pod Javorníckou, a tak začali premávať Ikarusy po trase Ďumbierska-Javornícka-Karpatská-Rudohorská až do 12.4.1999 (to boli časy, špičkový interval 5 minút, víkendový 12 minút....).
Zaznievajú tu dosť vážne návrhy, spájanie 22+24/25, nie som proti takýmto zásadným zmenám, ale to by bolo potrebné potom doriešiť obslužnosť otočiek v Sásovej (Pieninská, Starohorská) a tiež nájsť vhodný interval, ale nápad je to dobrý, to uznám.
RE Spojenie 26+34. Ja k tomu len stručne, nespájal by som 2 linky, z ktorej jedna má priebežnú konečnú (Tatranská) a prechádza po nábreží, lebo 20minútové meškania nenechajú na seba dlho čakať (viď dnešná L26 spojená s L6).
Tiež by som nerušil spojenie Partizánska cesta-Kynceľová, rázc.-Sásová a nespájal s linkami do Senice a Majera (v tomto smere tu cestuje početná skupina cestujúcich do firiem na Partizánskej) . Tá L26 bude asi najlepšia keď pôjde po ŽST (s touto linkou by som veľmi neexperimentoval, skôr by som riešil linky 22,24,25.