Cez víkend boli odstránené z vozov BB-245AY, BB-824BK, ZV-172BH a ZV-359BI busboardy Fernet.
Naviac už dva týždne sem zabúdam napísať:
potvrdené, Buse transparenty majú nahrané nové ciele: Sásová - Starohorská, Sásová - Pieninská, Fončorda - Tulská... Nielen pre L26, už ich má aj L7.
Zase raz objavujeme veci, ktoré tu dávno pred ZVHD fičali.
Naviac BB-588AF je nabúraná podobne ako bola BB-715BE. Ale veselo si jazdí na L3.
v normálnom IDS by po vzniku L103 a 104 došlo ku pretrasovaniu a prehodnoteniu spojov na L20... Bohužiaľ tu si každý hrá na svojom piesočku a potom to vyzerá ako vyzerá...
A este k vymyslaniu noveho trasovania liniek.
Chvalim, chvalim kreativitu Ta zvykne prinasat mnohe pozitivne nove napady!
K linke 20-kedze je to moja "domovska" zastavka:
-existuje fakt z drvivej miery len pre spominanu zastavku /vysvetlenie podal LUK/
-osobne zastavam nazor, ze bolo velkou skodou, ze sa zrusila trasa okolo starej nemocnice (Prave z nasej zastavky cestovali viaceri ludia prave tam+na vysetrenia k lekarom taktiez), kym zastavka Rudlovska cesta, Akademia umeni je dost hlucha (kto chce ist na Namestie SNP, moze pouzit spoje liniek veducich okolo Slovenky. Jedine ti, ktori byvaju v dolnej Sasovej to maju zlozitejsie-ti vsak mozu pouzit linky 21,22 pricom obdoba je aj vo vasich navrhoch (teda aj v buducnosti dlha linka a tak sa da vystupit v Narodnej).
A predmetnu zastavku na Rudlovskej uz teraz obsluhuju minibusy.
Este sa prihovaram za to, ze ZST je tiez nosna zastavka tejto linky. Aj kvoli Kauflandu, kde chodi hodne ludi na nakupy. Takze prosim citlivo s mojou linkou 20
Asi ma tu hned prizabijete, no minibusy su cez vikend riadny luxus. Chodia takmer uplne prazdne. (aspon v Sasovej) Preto sa zamyslam nad tym, ze bud ich nejako okresat (stale je rec o Sasovej), alebo urobit mix s linkou 20, ktora tiez nie je bohvieako vikendovo vyuzita. Teda tak, ze by sasovske minibusy obsluhovali zachadzkou zastavku Karpatska (samozrejme s dokladnym informovanim v CP),(v novej Sasovej len tuto zastavku) a linka 20 by cez vikend nepremavala...
NOVE VYVESKY MHD a.s.
No nehnevajte sa na mna, ale tymto sposobom budovat dopravny podnik mozete tak v Somalsku!
Ja uz stracam slova! Ako je vobec mozne, ked sa z dovodu ukradnutia/odrapenia povodnych vyvesiek MHD a.s., musia znovu instalovat nove, aby OPAT (!!!) boli mnohe instalovane bez potrebneho drziaku?!
Toto uz hranici bud s totalnym amaterizmom alebo zacinajucou mentalnou retardaciou.
Iduc dnes vecer do mesta (Sasova-MsU-ZST), som si vsimol umiestnenie novych vyvesiek MHD a.s.
Jeden jediny bol s drziakom! (v Rudlovej)
Bez drziaku boli na zastavkach: Rudlova, LIDL / Dumbierska, MS / ZST (2x)
A tiez ma udivuje podla akeho kluca tie vyvesky pribudaju, ked niekde su a niekde nie (na trase 1 linky).
Podotykam, ze boli zarucene novo instalovane, kedze na mnou spominanej trase „prezil“ asi jediny pri odbocke do Rudlovej (od Rudlovskovej, TASR).
Dufam, ze moje reakcia vzbudi dalsiu reakciu a operativne sa tam tie priblble drziaky konecne primontuju...
Mňa zaujali hlavne reakcie k článku, kde sa zaoberali všetci tým, či niekto má alebo nemá pri sebe voľných 200 Sk, ale samozrejme sa nikto nepozastavil nad tým, že na chybe bol dopravca. A tiež mi nie je jasné, čo je to za vodiča, ktorý má na to, aby z vlastného vrecka vykrýval chyby systému...
Existuje ešte jedno skvelé vysvetlenie a to také, že ten ujo kýva rukou, lebo je nový a bojí sa pokladne)) možno dúfal ,že celá BB je začipuvaná..a možno to dáky zbehlík dedinský čo takô žltô čudo ešte nikdy nevidel..a ja som minule v obchode mrkala na tetu pokladníčku, aby mávla že to je dobré a nechcela vraj manko a to je čo ?? ?
to bol isto ten veľký újo, ktorý dnes na 24 19:05 z Karpatskej, slečne predomnou, ktorá mu dala nejaké chechtáky tiež len kývol rukou aby išla bez lístka... Škoda, dnes som sa rozhodoval medzi L24 od Europy 21:10 a L22: 21:19, vyhrala to nudná L22.
Dnes SAD MHD ZV BB atď.. vypravila sociálny spoj pod názvom "bohu dušu a mne dukáty"..isto skúsený a nebojácny vodič robil fajn zľavu za 10,-Sk bez lístka a ktože by odolal ?? ..nuž i stalo sa , že nastúpil ujo revízor a pánovi vodičovi sa tento deň zapíše do čiernej kroniky..stalo sa 21.1.2007 na linke číslo 24 smer Sásová .. o 21.10 odchod Europa ..ale takto sa tam fakt nedostaneme ..?
Keď sa pozerám na tie vaše návrhy linkového vedenia (Schuhu, kvorka, Patriot), nočným linkám nechávate súčasné trasy. Ale treba si uvedomiť, že nočná doprava vo vašich návrhoch a ani teraz neobsluhuje spodnú časť Sásovej (iba Schuhu uvažuje o zmene trasy cez Ďumbiersku a Rudl. cestu), Pieninskú a ani nábrežie nie je tom najlepšie. Takisto, ak niekto cestuje z Nám. slobody alebo zo ŽST do Podlavíc alebo Radvane, neviem či sa nechá nalákať na nočný spoj, s ktrorým ide okolo celého mesta. To isté platí naopak, ak niekto ide z Radvane na ŽST a nejde mu linka cez nábrežie, neviem, či sa mu chce voziť v noci po celom meste, radšej si zoberie taxík (tých v noci chodí neúrekom). Toto je jeden z dôvodov nízkeho záujmu cestujúcich o nočnú dopravu. Ďalšie vec sú CP dnešných nočných liniek. Absolútna nepravidelnosť a komplikované trasovanie (napr. linka 98 ide raz cez Slád. ul, raz cez Zvol. cestu, niekedy zachádza do Podlavíc a pod.) čo bežného cestujúceho odrádza. Prevláda aj názor, že nočné spoje sú plné opilcov, vandalov atď. Možno keby v nočnom spoji bola hliadka mestskej polície alebo SBS, ľudia by nočný spoj využili skôr. Problém je aj nasadenie iba jedného autobusu na nočné linky, kým v minulosti chodievali dva (za čias BBDS). Argumenty na nasadenie jedného vozidla sú jasné, menšie náklady, ako keby chodili dva. Ale s jedným vozom sa kvalitný CP nočných liniek veľmi urobiť nedá, čoho dôsledkom je nízky záujem verejnosti. Ale ak nikto ľuďom neponúkne kvalitné spoje, nečakajme, že využijú takétu nočnú dopravu.
Preto pridávam môj návrh linkového vedenia nočných spojov, na ktorý by boli potrebné dva vozy.
N2
Gaštanová – Tajovského SOUS – THK – Úsvit – nábrežie – ŽST – Námestie slobody – Rudlovská cesta – Ďumbierska – Rudohorská – Pieninská
N3
Starohorská otočka – Rudohorská – Karpatská – Sásovská cesta – Ul. na Karlove – Strieborné námestie – Námestie H. Vajanského (ESC) – Námestie Ľ. Štúra – Sládkovičova – (TESCO) – Kremnička, vozovňa TD
Na týchto troch linkách by bol interval 120 minút, z piatka na sobotu v prípade záujmu by sa dal pridať ešte jeden autobus a linky N2 a N3 by mali interval 60 minút, N1 120 minút. Keďže mám vypracovańý aj konkrétny CP, bez problémov by to vychádzalo. Predpokladám, že vyzerá veľmi štedro, ale za pokus by to stálo. Dôležitý je aj fakt, že MHD nie je stavaná na zisky súkromných spoločností, ale má slúžiť potrebám ľudí.
Mirosk: Ďakujem za odpoveď, a nevieš aké bude využitie tých vozidiel, či pôjdu do šrotu, alebo niečo iné vymyslia. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Habibi