Reakcia na: Vlado #1294:
musim sa tam pozriet, lebo poznam len tu jednosmerku zo Skubina na THK (Pestovatelska?). Taketo spojenie Podlavic by nemuselo byt zle. Kym nie je Sasova, neda sa pomyslat ani nad tratou po Tajovskeho od Parku. Moznosti je tam viac, ale momentalne je najrealnejsia ta Mladeznicka, staci len postavit stlpy a natiahnut troleje. A financne by to bystricka MHD pri troche skromnosti tiez zvladla.
Papyr
Proti zatrolejovaniu Foncordy nic nemam, ale nebolo by vhodnejsie zatrolejovat Rudlovu a Sasovu? Nie som Bystrican a v BB sa orientujem len orientacne (aka to krasna veta
Zilina ma na rozsirovanie trolejbusovej siete, lebo
a) je to bohate mesto - nikdy sa nezadlzilo,
b) vedenie mesta je naklonene myslienke vystavby trolejbusovej siete,
c) trate sa stavaju s pouzitim lacnejsich komponentov (napriklad betonove stlpy namiesto kovovych).
Zilina mala uz pred zavedenim trolejbusu spracovanu studiu tzv. autobusovej verzie trolejbusovej dopravy a postupne to trolejovala - najprv Solinky, Hliny, centrum, vozovnu, Vlcince, potom dalsie vnutromestske trate, tento rok trat na Hajik.
Presov je napriklad tiez relativne bohate (=nezadlzene) mesto, lenze vzhladom k tomu, ze tam trolejbusy jazdia uz vyse 40 rokov, je tam nacase niektore useky trati prebudovat uplne odznova. Pred dvoma rokmi sa robil Solivar, tohto roku Levocska. Rekonstrukcia znamena v presovskom ponimani zrusenie a znovuvystavbu trate.
Banska Bystrica by tiez mala na nove trolejbusove trate, ba aj na nove vozidla, ale Bystricu par rokov riadil, az ju uplne doriadil pan Presperin, ktory si s podobne zalozenym panom Schusterom, ktory doriadil Kosice, zalozil akusi stranu, ktora ich mala dostat z miestnej politiky do velkej. Podarilo sa a ich byvale posobiska... o tych sa mlci.