Ja by som sa ešte na chvíľu vrátil k tým trolejbusom na Okružnej a Mládežníckej. Samozrejme, bol by to dobrý nápad a myslím si, že v tom prípade by bolo možné a užitočné to potiahnuť z Mládežníckej až na Poľnú (po tejto ceste premáva podľa CP prvá ranná 51 z Malachova). Umožnilo by to vznik nového trolejbusového spojenia v smere Úsvit-Mládežnícka-Poľná-Kremnička (príp. z Poľnej cez Nám.Ľ.Štúra na Železničnú stanicu ako okružná linka).
Ešte mám jednu otázku, či počas návštevy pápeža v BB bude uzatvorený aj hlavný ťah od Huštáka cez Štadlerovo nábrežie na Námestie Slobody a aké budú obmedzenia na jednotlivých linkách.
Ešte mám jednu otázku, či počas návštevy pápeža v BB bude uzatvorený aj hlavný ťah od Huštáka cez Štadlerovo nábrežie na Námestie Slobody a aké budú obmedzenia na jednotlivých linkách.
Petik
Podla clanku z formatu (link sem hodil nedavno Majkl) by Korniet chcel zatrolejovat Foncordu a celkom z nej vylucit autobusy.
Neviem ci by chceli zatrolejovat aj THK, ale myslite, ze by ciste hypoteticky slo zatrolejovat to jednosmerne? Teda na zaciatku by bola vyhybka bez napatia, kde by vodic v jednom smere zmenil polarizaciu, na otocke dalsia vyhybka, kde by sa to znovu rozdvojilo. Hypoteticky by to urcite slo, ale ci by to bolo ekonomicky vyhodne?
Tiez si nemyslim, ze je prave rozumne vylucit autobusy z Foncordy a tak uplne prerusit priame spojenie mesta v smere vychod-zapad a pri neprestupnom tarife ho de-facto rozdelit na 2 tarifne zony.
Skor by som zatrolejoval Tesco a Zvolensku cestu a vylucil autobusy z Juhu. Autobusy z Badina, Hronseku atd. by koncili pri vozovni trolejbusov, kde by bol zabezpeceny prestup na linku 2. Na juhu by sa zrusilo 2.pasmo (pretoze musia prestupovat), a Zvolensku cestu a Tesco by obsluhovala nejaka nova trolejbusova linka.
BTW - odkial ma Zilina na neustale rozsirovanie trolejbusovej siete?