Reply on: Kami #1298:
Nabrezie - ked posledne opravovali nabrezie, jazdilo sa isty cas cez Dimitrovovu (Bellusovu), predtym cez Kuzmanyho (Cikkerovu). Ale tu nejde o to. Trolejbusy sa vobec nedostanu do centra - ani len na Hustak, lebo sa nemaju kde otacat. Preto by mozno nebolo odveci zatrolejovat ulicu Fr.Krala na Strieborne namestie. Aspon 1 linka (L7) by mohla tocit tu.
Papyr
Proti zatrolejovaniu Foncordy nic nemam, ale nebolo by vhodnejsie zatrolejovat Rudlovu a Sasovu? Nie som Bystrican a v BB sa orientujem len orientacne (aka to krasna veta
Zilina ma na rozsirovanie trolejbusovej siete, lebo
a) je to bohate mesto - nikdy sa nezadlzilo,
b) vedenie mesta je naklonene myslienke vystavby trolejbusovej siete,
c) trate sa stavaju s pouzitim lacnejsich komponentov (napriklad betonove stlpy namiesto kovovych).
Zilina mala uz pred zavedenim trolejbusu spracovanu studiu tzv. autobusovej verzie trolejbusovej dopravy a postupne to trolejovala - najprv Solinky, Hliny, centrum, vozovnu, Vlcince, potom dalsie vnutromestske trate, tento rok trat na Hajik.
Presov je napriklad tiez relativne bohate (=nezadlzene) mesto, lenze vzhladom k tomu, ze tam trolejbusy jazdia uz vyse 40 rokov, je tam nacase niektore useky trati prebudovat uplne odznova. Pred dvoma rokmi sa robil Solivar, tohto roku Levocska. Rekonstrukcia znamena v presovskom ponimani zrusenie a znovuvystavbu trate.
Banska Bystrica by tiez mala na nove trolejbusove trate, ba aj na nove vozidla, ale Bystricu par rokov riadil, az ju uplne doriadil pan Presperin, ktory si s podobne zalozenym panom Schusterom, ktory doriadil Kosice, zalozil akusi stranu, ktora ich mala dostat z miestnej politiky do velkej. Podarilo sa a ich byvale posobiska... o tych sa mlci.