Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mimi #10897:
vychádzam z toho, že keď som bol na predvolebnom stretnutí s Králikom (15.11.05), už vtedy sa začalo diskutovať ohľadom zrušenia trolejbusov a prakticky všetci čo tam boli reagovali dosť negatívne keď počuli že by sa mali zrušiť trolejbusy. Lenže keď o tom nikto nič nevie... Myslím že petičné akcie by sa rozhýbali aj z iných zdrojov (napr. petičná akcia Podlavičanov v roku 2004 za obnovenie L34), keďže ani ja s tým nemám skúsenosti, len to treba dostať do povedomia ľudí.
Přeji dobrý večer. Jmenuji se Zdeněk Sýkora a jsem z Jihlavy. Ač nepocházím z Banské Bystrice a ani ze Slovenska (to jste určitě nepoznali, že? :-))) Tak Osud Vašich trolejbusů mi není lhostejný a nejen mě. Na stránce www.k-report.net/diskuze v sekci všeobecná trolejbusová diskuze se už na téma BB vede diskuse. Nevíme, jak se tváří Vaši občané na trolejbusy-t.j. jestli se jim líbí, či by souhlasili se stanoviskem SAD. Proto se Vás zde ptám, jaký mají názor. Jako první krok mne napadlo, nešlo-li by dát např. článek do místních novin s e-mailovou adresou, ať se občané vyjádří k tomuto problému. Přiznám se, nečetl jsem důkladně Vaši diskusi, nemám čas a toho asi ani není mnoho v BB. Doufejme, že se SAD nepodaří dokončit to, co se málem stalo v Mariánských Lázních.
S pozdravem, Zdeněk Sýkora
Reakcia na: Ali B. #10894:
Som ochotný robiť v petičnom výbore len potrebujem s tým pomoc a s niečím takým nemám skúsenosti.
Reakcia na: inca #10886:
Naše dve tepelné elektrárne majú rovnako dlhú budúcnosť, ako Bohunice. Viď uzavretú kapitolu o energetike.
Reakcia na: N/A #10893:
jasné nehorázne zaobchádzanie s daňami občanov tohoto štátu.
Páni, povedal by som, že treba urýchlene niečo robiť. Poviem rovno že sám neviem čo už tu sa dá spraviť. Ale len písanie príspevkov a diskutovať tu o tom asi nepomôže.
V prvom rade to treba maximálne spopularizovať. Aj pred malou chvíľou som sa presvedčil, že nikto o ničom nevie. Som si istý, že ľudia by bojovali za trolejbusy, ale keď sa to dozvedia až vtedy keď bude spísaná zmluva a všetko dohodnuté, potom bude neskoro.
Som to teraz pozeral na TA3, busov chce SAD ZV kúpiť cca 50.
Nemám slov, čo všetko je možné v tomto štáte, Zvolenčania dostali naftové polia v Iraku? ?
Reakcia na: inca #10886:
Tak ti pvoviem aký dopad bude mať SAD ZV na naše mesto.

Zrušenie trolejbusov: škoda 300 mil korun
Nezamestnaný personál : odhadom ročne 100 000 Sk na socialnych dávkach
Nezmyselný nakup toľko veľa autobusov: nepamätám si to číslo doplnte.
Možné spôsobené škody na nefunkčnom trolejovom vedení ofhad: 200 000 Sk
Prípadná konzevácia vozobňvne v Podháji: 200 000 Sk
Nárast emisií v meste.
Za túto sumu by sa pohodlne dala dostavať trať do Sásovéj aj s kúpou nových trolejbusov. Tak o čom točíš chlape ?
Uúpozornujem že tie čísla sú odhady. Sami poslanci mesta si neuvedomujú že to platíme z naších daní, tak čo by nerozhadzovali, sme bohatákrajina s ropou môžeme si to dovoliť. ? ?
Popri tej celej vzniknutej situácií okolo zrušenia trolejbusov som sa nezdržal smiechu, keď som dnes na obed videl v meste 1001 ako autoškolu... ?
elektrina sa vyrobi tak ci tak, trolejbusy nesposobuju ziadny vyrazny narast jej vyroby, navyse v case mimo spicky mozu urobit dobru sluzbu, ked spotrebuju vyrobenu energiu...ci sa mylim?
Reakcia na: inca #10886:
Čo sa týka ekologickosti elektrickej energie pri používaní a výrobe, z pohľadu BB dôjde k zhoršeniu, zdroje znečistenia, ktoré boli doteraz lokalizované mimo jej územia sa presunú priamo do mesta.
Osobne sa domnievam, že "Vacsina diskutujucich sa ohana len otazkou ekologie" najmä kvôli Tvojmu porovnaniu dieslových a elektrických motorov (myslím posledné príspevky).
Dôvodov za trolejbusovú dopravu je viac, niečo už uviedol tuším PIT a Papyr. Najmä ak je už vybudovaná infraštrukúra, aj keď nekompletná, s chýbajúcou sieťou v Sásovej.
Dovolím si sem prekopírovať diskusný príspevok z www.poslanec.sk:

Autor: - Ján Biba
Titulok: laik sa čuduje - odborník žasne
V Banskej Bystrici je možné všetko - aj to, že poslanci rozhodujú o strategických veciach bez možnosti preštudovania odborných analýz a posudkov a bez možnosti konzultácie možných dôsledkov prijatia variantov riešenia.

Skvelé, ak sa bystričanom bude cestovať lepšie a lacnejšie.

Čudné, že sa v 21. storočí ruší trolejbusová doprava. Zverejní pán primátor odborné dokumenty, ktoré k tomuto kroku doviedli väčšinu poslancov mestského zastupiteľstva? Alebo si z nich urobil fackovacích panákov a sám sa postaví do úlohy spasiteľa?

Mám obavy, že Banská Bystrica miesto smerovania k postaveniu tretieho metropolitného centra usiluje o zabetónovanie imidžu provinčného hniezda. ?
Reakcia na: inca #10886:
vzdy sa vyhodnejsie riesi ekologicka zataz na velkych zdrojoch ako na malych. Staci sa pozriet aky bol vyvoj pri ENO, pod hrozbou pokut sa tam investovalo vela.
O vyvoji cien EE sa hovorilo aj pri vstupe Enelu do SE. Tam sa ceny daju dlhodobo predpovedat, co u nafty neplati.
Reakcia na: mimi #10879:

Odpoved plati aj pre dalsich ktori napadli porovnanie EURO4 motorov s trolejovou trakciou co sa tyka ekologicnosti.
Nepletme si pojmy - elektricka energia je ekologicka pri POUZIVANI, ale rozhodne nie pri VYROBE. Struktura vyroby EE na Slovensku za rok 2001: atomové elektrarne - 53,4%, vodne 15,4, parne 31,2. Zdroj - ministerstvo hospodarstva SR. Po uzavreti Jaslovskych Bohunic sa tie cisla posunu asi kam?
Ad S499.1023: Porovnanie pritiahnute za vlasy - takisto mozem porovnavat diesel v obyvacke s emisiami tepelnej elektrarne,
ktore vzniknu pri vyrobeni EE pre rovnako vykonny elektricky motor. Viac smradu? Menej? Neviem. Ty vies? Ale nejaky smrad tam bude urcite.
Cena nafty bude stupat. Je vsak naivne si mysliet, ze cena elektrickej energie vyrabnej u nas v takej strukture, ako je uvedena vyssie bude klesat.
Aby bolo jasne - ja nie som za zrusenie trolejbusov. Nie som ani proti. Neovladam problematiku do takej hlbky, aby som vedel jednoznacne povedat ci je z viacerych hladisk (ekonomika prevadzky, rozvoj do buducnosti, ekologia a pod.) vyhodnejsie pouzivat trolejbusy, alebo moderne autobusy s EURO4. A trufam si povedat, ze to JEDNOZNACNE nevie ani nikto z diskutujucich, o sefoch mesta a BBDS ani nehovoriac. Vacsina diskutujucich sa ohana len otazkou ekologie. Snazte sa prosim oddelit emocie od reality. Keby bola trolejova trakcia dobudovana do stavu, ako bola planovana niet co riesit. Ale nie je. A ako vidno zo spravania BBDS, prioritou je postavit dalsi hypermarket a nie dobudovat trolejove trate. Pretoze trolejovka aj MHD ako celok doteraz nikoho z kompetentnych netrapila. SAD povedala kolko chce penazi a mesto ich vysolilo. O rok to iste. O dalsi rok to iste. Muselo prist toto \"vyberove konanie\" aby vsetky hovienka vyplavali naraz na hladinu a zrazu sa vsetci zo srdca zaujimaju o MHD, vypisuju nezmyslene sutaze z nezmyslenymi terminmi. Tupi poslanci, ktorych sme si, zial, zvolili tupo prikyvnu a schvalia nieco, o com nemaju sajnu.
Ako jedine plus beriem to, ze BBDS v buducnosti, nech uz dopadne tato \"sutaz\" akokolvek, nebude moct robit co ju napadne
Reakcia na: Papyr #10884:
kuk on iCQ ?
Reakcia na: Danny #10883:
Prosim vas, este nez sa do toho pustim, zozente mi niekto denny kilometricky priebeh BB trolejbusov a BB autobusov, stav pred 1.1.2005.
Reakcia na: Papyr #10881:
Potom to prosim posli na hubajaro @ nextra.sk -stranku www.poslanec.sk
Vdaka
Reakcia na: Danny #10880:
Neviem zrovna, či sa to práve týmito slovami dalo povedať o Smädovi a Novanskom, ale o Tomanovi a niektorých ďalších určite, keďže na vyslovený (až zaslepený) súhlas so SAD ZV im stačili populistické vyjadrenia zástupcu SAD ZV. Som zvedavý, čo z toho bude od 01.01.2006 realita a koľko z toho bude tvrdá lož a ďalšie zníženie kvality MHD.
Reakcia na: mimi #10879:
Do zajtra vecera pripravim elaborat o porovnani trolejbusovej a dieselovej dopravy. Zajtra o druhej mam skusku, tak dovtedy som vytazeny.
Reakcia na: Danny #10825:
OPRAVA, OSPRAVEDLNENIE

Opravujem text povodneho znenia:
Vysloveny (az zaslepeny) suhlas so SAD ZV...

na

Skor suhlasne stanovisko k ponuke SAD ZV zaujali...

Poslancom sa za nevhodnost/neprimeranost/nespravnost poznamky ospravedlnujem

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.