Danny #10496: konecne aj BBDS zautocila, len zo sutaze mozu vyjst najlepsie podmienky.
pete: zaujimave cisla, zial DPMP je jediny s takym pomerom nakladov. V Ziline bude rozdiel asi najvyssi, maju vysoku spickovost a vysoke odpisovane investicie.
Author #10493: Bystrica sa velmi nelisi, ma len vysoku spickovost.
ad1: malo, ale je to nepodstatne
2,3: dostali by sme sa blizsie k presovskym cislam
4,5: odpovedal LUK
6: zial tu uz to nie je take jednoznacne. Ak zoberieme BN12 a 24Tr, zivotnost mozeme posudzovat len podla vyhlaseni vyrobcov.
7,8: to su vazne argumenty na zamyslenie sa kompetentnych.
Cize pomer v ziadnom pripade nie je 1:2. Hoci TB urobia len 1/3 km vykonov, v trzbach a poctoch cestujucich sa blizia k polovici.
pete: zaujimave cisla, zial DPMP je jediny s takym pomerom nakladov. V Ziline bude rozdiel asi najvyssi, maju vysoku spickovost a vysoke odpisovane investicie.
Author #10493: Bystrica sa velmi nelisi, ma len vysoku spickovost.
ad1: malo, ale je to nepodstatne
2,3: dostali by sme sa blizsie k presovskym cislam
4,5: odpovedal LUK
6: zial tu uz to nie je take jednoznacne. Ak zoberieme BN12 a 24Tr, zivotnost mozeme posudzovat len podla vyhlaseni vyrobcov.

7,8: to su vazne argumenty na zamyslenie sa kompetentnych.
Cize pomer v ziadnom pripade nie je 1:2. Hoci TB urobia len 1/3 km vykonov, v trzbach a poctoch cestujucich sa blizia k polovici.
Lebo 8,9 je oveľa krajšie ako 15,0... ?
ako sa meni cena ropy (nafty) a cena el.energie pre velkoodberatelov?
LUK
Re #10493 Author:
4) chroná tu nikdy neboli smerodatné...
5) vlani to bolo pre Tbusy cca 27% vzkm a 33% miestokm z celkových výkonov
Re #10495 Papyr: čiže 47% výkonov za 38% nákladov... ?
Re #10496 Danny: bez komentára...
"Návrh je podľa šéfa MHD SAD BBDS Miroslava Snopku v súlade s jednou z priorít Programu hospodárskeho a sociálneho rozvoja Banskej Bystrice, a to rozšírenia siete ekologicky vhodnej trolejbusovej dopravy. Základ dopravných trás zabezpečuje elektrická trakcia, obsluhujúca asi 40 % územia. Spojením s motorovou trakciou sa zároveň s minimalizáciou ekologického zaťaženia dosiahne vysoká flexibilita zmeny jestvujúcich dopravných trás podľa okamžitých potrieb obyvateľov."
? ?