Uz len 90-ka expresom!
Ako som si dnes vsimol, kompetentnym asi liezli na nervy staznosti cestujucich na priplacanie za expresy, a tak na zastavky rozvesali oznam (! a ked zdrazovali tak sa s oznamom na zastavkach ani neunuvali!) ze OSOBITNE PLATENOU EXPRESNOU LINKOU ZOSTAVA len 90-ka, 91,92,93,94 sa platia standardne.
To mohli zrusit priplacanie rovno za vsetky expresy (hoci si myslim, ze po case rovnako dopadne aj 90- ka).
B C A 05-32 zrenovovana
To je mile od nich, ze dali do pucu aj tuto klbovu Karosu, chodi na nej, tak ako predtym taky ostry (jazdou) bradac. Vyzera uplne rovnako ako BCA 05-31 no sedadla su potiahnute ciernou kozenkou, a to vo mne vyvolava pocit 20-rocnej malej Karosy (take boli jej sedadla).
A nakoniec len jedna drobnost: isiel som v najnovsej klbovej Karose na linke c. 90 a uz tam nefunguje ani hlasenie zastavok, ani nasleducu zastavku spravne neukazuje a dokonca „svieti“ v opacnom smere. To je teda totalna hanba, ze to nevedia reklamovat u vyrobcu, ved ten autobus ma len par mesiacov! Fuuj!
Ako som si dnes vsimol, kompetentnym asi liezli na nervy staznosti cestujucich na priplacanie za expresy, a tak na zastavky rozvesali oznam (! a ked zdrazovali tak sa s oznamom na zastavkach ani neunuvali!) ze OSOBITNE PLATENOU EXPRESNOU LINKOU ZOSTAVA len 90-ka, 91,92,93,94 sa platia standardne.
To mohli zrusit priplacanie rovno za vsetky expresy (hoci si myslim, ze po case rovnako dopadne aj 90- ka).
B C A 05-32 zrenovovana
To je mile od nich, ze dali do pucu aj tuto klbovu Karosu, chodi na nej, tak ako predtym taky ostry (jazdou) bradac. Vyzera uplne rovnako ako BCA 05-31 no sedadla su potiahnute ciernou kozenkou, a to vo mne vyvolava pocit 20-rocnej malej Karosy (take boli jej sedadla).
A nakoniec len jedna drobnost: isiel som v najnovsej klbovej Karose na linke c. 90 a uz tam nefunguje ani hlasenie zastavok, ani nasleducu zastavku spravne neukazuje a dokonca „svieti“ v opacnom smere. To je teda totalna hanba, ze to nevedia reklamovat u vyrobcu, ved ten autobus ma len par mesiacov! Fuuj!
ale ak som poukazal na nejaky trend, tak to bolo uplne nevedomky.
Kami
"V EU" su aj Karosy B950, vsak motor a zadna naprava su rovnake, ale standardna Karosa B952 stoji pri kupe skoro polovicu (10 mil k 6 mil. Sk), neni tam tolko elektroniky a mechanicka prevodovka tiez spravi nieco s ekonomikou (spotreba). Jednoducho, potreba nizkopodlaznych autobusov je pokryta a penazi nie je nazvys.
ad #794 : je jednoduhsie napisat link (aj to nie kompletny) ako sa pozriet