Dik Vladimir.
Presne tak som to myslel
ale ak som poukazal na nejaky trend, tak to bolo uplne nevedomky.
Myslim ze je rozumne, ked su klbaky nasadzovane az vtedy, ked by kratky bus v 5-6 minutovom intervale nestihal. Takze v BB by som klb ponechal tak na 22.
Ked to vezmem do extremu, preco chodi z BB do BA 2x denne 6 vagonovy vlak, ked lokomotiva utiahne aj 12?
Ked odmyslime mzdove naklady, o kolko drahsie vynde povedzme osobokilometer sola v porovnani s klbom?
Presne tak som to myslel
ale ak som poukazal na nejaky trend, tak to bolo uplne nevedomky.Myslim ze je rozumne, ked su klbaky nasadzovane az vtedy, ked by kratky bus v 5-6 minutovom intervale nestihal. Takze v BB by som klb ponechal tak na 22.
Ked to vezmem do extremu, preco chodi z BB do BA 2x denne 6 vagonovy vlak, ked lokomotiva utiahne aj 12?
Ked odmyslime mzdove naklady, o kolko drahsie vynde povedzme osobokilometer sola v porovnani s klbom?
Kami
"V EU" su aj Karosy B950, vsak motor a zadna naprava su rovnake, ale standardna Karosa B952 stoji pri kupe skoro polovicu (10 mil k 6 mil. Sk), neni tam tolko elektroniky a mechanicka prevodovka tiez spravi nieco s ekonomikou (spotreba). Jednoducho, potreba nizkopodlaznych autobusov je pokryta a penazi nie je nazvys.
ad #794 : je jednoduhsie napisat link (aj to nie kompletny) ako sa pozriet