Ja som to pôvodne chápal tak, že obracanie sa na Pelleho je v rovine "máme núdzovú situáciu, nech štát pomôže" (napr. zorganizovaním náhradnej dopravy - vedel by som si predstaviť napr. využitie kapacít ZSSK). Idea že to bude Pelle riešiť z pozície minoritného akcionára je samozrejme absurdná.
Ja za najväčší fail tejto kauzy považujem výzvu Jamkolícemu.
Oprav ma ak sa mýlim, ale jeho rola je vedúci štatutára akcionára menšinového akcionára SAD ZV. Oficiálne je pozične príliš vysoko a má príliš malú moc, aby niečo spravil. Samozrejme, jeho osobné kontakty s ostatnými akcionármi SAD ZV sú na inej úrovni. Ale ak by na túto hru pristúpil, priznal by inštitút "našich ľudí". Smutné je, že demokratická opozícia, ktorá proti tomuto inštitútu oficiálne v kampani bojuje, sa zrazu neštíti "našich ľudí" legalizovať.
To len dotvára obraz, na akej suterénnej úrovni je znalosť v legislatíve v oblasti autobusovej dopravy, resp. dopravy ako takej. Smutné je, že aj médiá stále hovoria, že dodatok bol v rozpore zo zákonom. Dodatok bol ale v krásnom súlade so zákonom, jeho obsah nebol.
Mňa by zaujímalo čo bude žumpa robiť ak si SAD ZV o mesiac vymyslí štvornásobné náklady a bude zas hroziť zastavením dopravy. A samozrejme rovno sa môže inšpirovať aj SAD LC a minimálne to na úroveň SAD ZV dorovnať.
Úplná hanba. Človek ktorý dostal od ľudí dôveru spravovať verejné peniaze nemá ani elementárnu priebojnosť a zaplatí akékoľvek výpalné ktoré si dopravca práve vymyslel. Byť obyvateľ BBSK tak by som si asi musel dať niečo na vysoký tlak...
Kraj v prvom rade nemal spočítané nič, ani následky a asi ani zmluvné povinnosti. Lebo tento cirkus humberto je mu vlastný. Najprv platiť nemôže a potom predčasne zaplatí (bez rozsudku). Tam už žiadnu logiku nehladam, za tie ťažké prachy čo platia blavackym advokátom mali mať aj rizika popísané.
Žiadna prezumpcia správnosti, súhlasím. Ale tu účelovo hovoria o kotlebovom dodatku, akoby zabudli, že zodpovednosť za ten dodatok má kraj ako taký a ak bude neplatný, bude platiť náhradu škody a ušlý zisk. A to ma serie, že to radšej mali nechať dôjsť a riadne pripraviť novú súťaž, lebo sa ukazuje, že kraj je diletant.
Tak kraj už v novom PDFku uvádza, že v piatok (!!!) zaplatil predčasne straty za rok 2019....čiže už rozsudok nepotrebuje. A potom prečo pýta 1.2 mil€ od dopravcu na súde? Uz zrazu sa tvári že január 2019 je ok? Kam vietor - tam dážď. Nech kraj zaplatí aj mne niečo len tak.
Asi najskôr závisí od toho, ako sú definované podmienky čerpania tých eurofondov, či je to tam vôbec riešené. A ak áno, či je tam písané že môžu jazdiť iba linky (spoje) objednávané vo verejnom záujme, alebo prevažne.. A potom osobitná zmluva - niektoré sú zjavne uzavreté firmami (ex. železiarne Podbrezová, neviem ako sa teraz oficiálne volajú), ale niektoré sú uzavreté samosprávami - mestami či obcami. Či už aby si na prímestskú linku (licenciu) dorobili spoje iba "v rámci mesta", alebo aby pridali nejaké spoje na trase nad rámec objednávaný BBSK.
Ja mám jednu možno blbú otázku..Môže sad zvolen používať vozidlá ktoré boli zakúpené prostrednictvom eurofondov na linky ktoré jaydia len na yáklade osobitných zmlúv?
Je úplne jedno, čo chce v tomto momente SADZV. Dopravná licencia ťa zaväzuje plniť si povinnosti dopravcu podľa § 11 Zákona. To, že by napr. zajtra nadobudlo právoplatnosť rozhodnutie okresného súdu vo veci zmluvy a dodatku, nemá na túto skutočnosť (povinnosti dopravcu) žiadny vplyv.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka