Reakcia na: Frangar #54241:
Nemci ziadnu liberalizaciu "nepredpisuju", liberalizacia zeleznicnej dopravy vychadza z pravneho poriadku Europskej unie a teda okrem ineho aj z hlasovania vsetkych clenskych statov (i ked je pravda ze specificky Slovenska nie, kedze ak si dobre spominam, prislusna legislativa vznikla skor ako Slovensko vstupilo). Predpisy EU nerozlisuju medzi tym z ktoreho clenskeho statu je dopravca a ani neumoznuju ziadnu diskriminaciu na zaklade tohto parametra. Cize opakujem, rovnakym sposobom moze ZSSK vstupit na ine trhy (ci uz zakladanim vlastnych dcer, alebo ich kupou) a robit biznis po celej Europe, ak si myslia ze na to maju. Podla mna nemaju.Pre tvoju informaciu, Arriva neposobi iba v "tomto mrdniku", ale napr. aj v skandinavskych krajinach, Spojenom kralovstve, ci na Iberijskom polostrove, co rozhodne nie su "mrdniky".
... na odľahčenie.

PIT
- napr. zo smeru Fončorda L 6 o 8:33, zo smeru Podlavice L 34 o 8:36 a zo smeru Radvaň L 2 o 8:37 - však načoóóó? Stačí, keď sa ďalší truhlík v médiách pochváli, že vymyslel nezmysel a druhý rok ho opäť zopakoval, ako overený. A opäť sa nepodieľa lyžiarske stredisko...
V Blbotíne n/H. zjavne nikdy nič nebude a naši experti sa o to vždy postarajú.