Majkl: EMtest to umoznuje, problem je v ludoch. Nema to kto pravidelne kontrolovat. Ale na podnet nie je problem. Kazdy spoj.
Na starosti to maju rovnaki ludia co tvorbu CP a milion inych veci. Plus je nejaka kontrola v terene. Cize hrozba nad vodicmi visi.
Peter: nik netvrdi ze bystrica je najhorsia. Lenze ma potencial byt najlepsia, takze naroky mame vacsie. Ani nehovoriac o vozoch. Tam je kvalita aj priamo meratelna. Mne vychadza priemerny vek autobusov 8 rokov odhadom. Rad by som poznal aj oficialne cisla.
Na starosti to maju rovnaki ludia co tvorbu CP a milion inych veci. Plus je nejaka kontrola v terene. Cize hrozba nad vodicmi visi.
Peter: nik netvrdi ze bystrica je najhorsia. Lenze ma potencial byt najlepsia, takze naroky mame vacsie. Ani nehovoriac o vozoch. Tam je kvalita aj priamo meratelna. Mne vychadza priemerny vek autobusov 8 rokov odhadom. Rad by som poznal aj oficialne cisla.
Mam pre vas par postrehov :
Bodaj by ich niekto vypalil !!!

PIT
Zakaždým zabudnem napísať, že s tými trolejbusmi v Sásovej by bol jeden väčší problém. Týka sa to Tatranskej ulice, kde je problém jazdiť aj teraz pri jednosmernej premávke. Nedávno sa táto komunikácia trocha rozšírila pri zriaďovaní nových parkovacích miest a vzhľadom na jej vyťaženie by si už dávno vyžadovala obojsmernú prevádzku, na ktorú by bola potrebná komplexná prestavba celej ulice, čoho súčaťou by potom malo byť aj osadenie trolejbusového vedenia. Jednoducho je potrebné raz urobiť väčšiu investíciu a dať veci do vyhovujúceho stavu, ako po častiach neustále vrážať finančné prostriedky do malých úprav, ktoré neposkytnú ani dostatočné a už vôbec nie konečné riešenie.