Majkl: EMtest to umoznuje, problem je v ludoch. Nema to kto pravidelne kontrolovat. Ale na podnet nie je problem. Kazdy spoj.
Na starosti to maju rovnaki ludia co tvorbu CP a milion inych veci. Plus je nejaka kontrola v terene. Cize hrozba nad vodicmi visi.
Peter: nik netvrdi ze bystrica je najhorsia. Lenze ma potencial byt najlepsia, takze naroky mame vacsie. Ani nehovoriac o vozoch. Tam je kvalita aj priamo meratelna. Mne vychadza priemerny vek autobusov 8 rokov odhadom. Rad by som poznal aj oficialne cisla.
Na starosti to maju rovnaki ludia co tvorbu CP a milion inych veci. Plus je nejaka kontrola v terene. Cize hrozba nad vodicmi visi.
Peter: nik netvrdi ze bystrica je najhorsia. Lenze ma potencial byt najlepsia, takze naroky mame vacsie. Ani nehovoriac o vozoch. Tam je kvalita aj priamo meratelna. Mne vychadza priemerny vek autobusov 8 rokov odhadom. Rad by som poznal aj oficialne cisla.
Mam pre vas par postrehov :
Bodaj by ich niekto vypalil !!!

PIT
Ako som už spomínal BBDS nie je schopná zosúladiť intervaly L1 a 6 ani len cez víkend. V smere Fončorda idú v priebehu 7 min. (pričom majú spoloné zastávky až po Wolkerovu) a potom 23 min. nejde nič.
Inak s Tebou súhlasím, pretože pravidelnosť je jedna zo základných charkteristík MHD. Len je ťažšie vytvoriť harmonizáciu intervalov v takej podobe, ako píšeš, hlavne ak predpokladám, že si zásadný zástanca "pekných intervalov". Pri zosúlaďovaní by som sa nezameriaval na úsek žel. stanica - Štadlerovo nábr. , keďže vnútorné prepravné vzťahy medzi týmito zastávkami sú minimálne a ľudia radšej prejdú tieto úseky bez použitia MHD a potreby zaplatenia cestovného. Je nutné sa zamerať až na úseky na nasledujúce úseky, t. z. podľa L6 umiestniť polohy spojov L1 a L7, podľa L7 umiestniť L2 a nakoniec už ako si spomínal L3 čo najvhodnejšie s L1, 2. Pritom nie je podsatné, či spoje L1 a 7 idú v úseku po Hušták idú v priebehu 1 min., keďže ich ďalšia trasa je úplne iná.
Pritom je ale smiešne, keby bol linkový interval u L1, 2, 6 vyšší ako 30 min.!