Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kami #2074:
tiez si myslim 🙂
Reakcia na: DzurO #2070:
metro v Blave (hoci len podzemna draha v centre) moze byt najskor tak v 2030. Takze trolejbusy v Sasovej vyzeraju realnejsie.
Reakcia na: Danny #2072:
nemam slov ... 😕

#2071 Vladimir: L3 a 7 mi tam nesedia. L7 nemoze ist pod 15 minut pri solo prevadzke. Ale koordinacia L1+6 by mala byt zakladom tvorby CP. Vzhladom na ne potom L2. L7 vo vztahu k L2, inde L6 a L3. A samozrejme nasledne L3 k L2 a k L1.

Stale sa neviem zbavit myslienky nahradenia klbakov na linke 26. Je to linka s najhorsim spickovym intervalom a najmenej napratana. Len neviem aky interval by bolo treba. Teraz ma 4 vozy pri intervale 13 minut. Naplnene byvaju akurat. Na interval 10 minut by asi bolo treba dalsi voz. Neviem, ci by to vyslo vyhodnejsie. Ale vyradili by sa 3 Ikarusy.

PIT #2066 : preslo mi to.
Reakcia na: Kami #2064:
nezachovali
Reakcia na: PIT #2067:
Tak som sa sekol. Myslel som, že rozdiel medzi intervalom L2 a 6 je väčší. Upozornili ma, že nie je, takže som ten návrh upravil 🙂
Každopádne si myslím, že by bolo zaujímavé začať v Bystrici budovať nielen intervalovú dopravu v rámci tej-ktorej linky, ale vytvárať aj systémový interval, ktorý umožní na spoločnom úseku linky prekladať.
Nekameňujte ma hneď, ale určite by mohlo byť zaujímavé upraviť intervaly na L1, 2, 6, 7 na trebárs 12 min. v špičke, 20 min. v sedle a 30 min. v soboty nedele.
Na koncových úsekoch (Rooseveltova nem., Internátna, Tulská, Kremnička) by tak bol interval 12/20/30´, po spojení dvojíc koncových úsekov (L1+6 Wolkerova - Úsvit a L2+7 Nám. Ľ. Štúra) by bol interval 6/10/15 a na centrálnom úseku (L1, 2, 6, 7 Štadlerovo nábr. až ŽST) by sa všetky prúdy spojili do intervalu 3/5/7-8´.
Ak by jazdila v jednotnom intervale ešte aj L3 a pri Rooseveltovej nemocnici sa prekladala s L1 a na Sládkovičovej s L2, bolo by to super.
Teda, aspoň podľa mňa.
Co bude skor Trolejka v Sasovej alebo metro v Blave ?
Uprav si tu 56 o 13 smer MOLCA
Reakcia na: Vladimír #2054:

Tvoj návrh sa mi páči, neviem tá L4 a čo myslíš pod "slabou" linkou na L6? L6 chodí na Tulskú a tam interval nad 15 min. v špičke by som videl veľmi nerád je to taká moja srdcovka, keďže tam bývam 🙂
Inak pri L2 by sa výhľadovo malo počítať aj s plánmi rozširovania do Rakytoviec (to som videl aj oficiálne), keďže sa predpokladá väčšia obytná zástavba v lokalitách medzi Kremničkou, Rakytovcami až Badínom.
Reakcia na: Kami #2062:

Zaujímavý názor. Sásovčania by sa potom možno skutočne viac sami snažili pretláčať dostavbu trolejov aj popri st. nemocnici. Ale ja by som sa na to nespoliehal. A určite by to trvalo neskutočne dlho, kým by sa prešlo k samotnej stavbe. Takže ja by som určite dal prednosť pre Vladimírom navrhované nové trasy L2, 6 (tá L4 by asi už bola veľa, ale to by sa uvidelo vzhľadom na neskoršie globálne vedenie všetkých liniek MHD - rovnako Dzur0 - ova poznámka o nespojení so žel. stanicou by mohla byť realizovaná inými autobusovými linkami napr. nejaká L32 z Pršian a pod. Tieto vzťahy je možné riešiť až potom, čo sa už bude vedieť v akom razsahu bude trolejbusová sieť rozšírená. Dovtedy môže dôjsť k mnohým zmenám prepravných vzťahov v území, ako aj snáď k dostavbe autobusovej stanice a umožnenie tak vytvorenia prestupného uzla - cieľovej stanice autobusových liniek, pričom by bol realizovaný aj plynulý prechod medzi oboma stanicami i dopravnými systémami na vhodnej kvalitatívnej úrovni).
Inak som rád, že pripomenutím nedostavania trolejbusovej dopravy som rozprúdil takúto diskusiu a hlavne, že súhlasíte so skutočnosťou, že realizácia takejto stavby napomohla MHD v BB.
Pozn. - v úseku Sásovská cesta od križovatky na Šachtičky až po križovatku na Karpatskej ulici boli pri výstavbe cesty niekedy ešte začiatkom 90-tych rokov osadené aj stĺpy pre trolejové vedenie - t. z., že v tomto úseku by bolo potrebné umiestniť len samotné vedenie.

Kami, mohol by si mi tu na DF potvrdiť, či Ti prešli v pondelok prílohy mailu, lebo to nejak blblo a na centrum.sk chodím len v pondelok večer.
Reakcia na: Danny #2059:
Takze to co som asi pred tyzdnom chvalil je uz v pr.... 😞
Danny: pre mna je dolezitejsie ci sa zachovali velke fonty pisma.
Reakcia na: Kami #2062:
Ak by existovala možnosť zatrolejovať obe vetvy (okolo starej nemocnice a cez Karlovo) naraz, myslím, že by sme sa všetci zhodli, že súhlasíme 🙂
Ja som za trasu 24/25. 22 vyzera logickejsie (prevysenie, logicke napojenie, kratsia trasa), ale je tam mensia doprava.
A lahsie by sa potom presadzovala trasa 22.

Vladimir: viac ako 2 linky su tam zbytocne. Interval obe 20/30. Alebo 15/20/30. Trasa 22 nepotrebuje kratsi interval ako 8/15/15.
Reakcia na: Vladimír #2060:
Stanicou by som si hlavu nelamal. Cestuje tym minimum ludi:)
Reakcia na: Petik #2055:
Dobre no, tak L2 a 6 by mali rovnaký interval, ktorý by sa preložil...

Re #2056 DzurO: Máš pravdu, na tú stanicu som nepomyslel. Tak to potom ozaj aby už bola prestupná tarifa alebo aspoň predplatné lístky, lebo spojiť každú zastávku v sieti so stanicou, to jednoducho nejde.
Odkaz pre Majkla a Kami-ho:
Nechcem vas sklamat, no Karosy uz na transparentoch nezobrazuju cielove sidlisko ale len konecne zastavky 😞
Teda tyka sa to aspon tych klbovych sasovskych. Teda napr. nie: SASOVA /Starohorska ale Mladeznicka /Starohorska (linka 24)
Reakcia na: MARK #2039:
Vdaka za upozornenie. Chybička se vloudila 🙂
Reakcia na: tr3mp #2051:
Boli tam len sólo vozy Gräf u. Stift/Steyr
Reakcia na: Vladimír #2054:
pri tvojej L2 by dopadla Radvan a Podhaj ako Podlavice bez pristupu na Zeleznicnu stanicu.Myslim ze by to nerobilo dobre 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.