Pozdravujem vodiča trolejbusu 1504, ktorý mal službu v piatok 23. 01. 2004 na spoji 6/2210 z Tulskej na žel. stanicu. Myslel som, že sa odveziem zo zastávky Moskovská, PNS do mesta o 22:17x, ale keďže vodiči BBDS nemajú záujem voziť cestujúcich a vytvárať tržby a radšej pôjdu s prázdnam vozidlom, spoj odišiel tesne pred 22:13, teda s viac ako 4-minútovým predstihom (moje jediné šťastie bolo, že poznám CP a viem, že o 22:20x chodí z Mládežníckej, otočky posledný spoj L53, inak by som mohol ísť pešo v týchto mrazoch, čo by čakalo kohokoľvek iného). Tento spoj má podľa CP príchod na žel. stanicu 22:34x, pričom cestujúci majú nárok na to, aby ktorýkoľvek spoj išiel včas aj z predposlednej zastávky na trase. O to zaujímavejšie bolo, že toto vozidlo som stretával pri jeho jazde do vozovne na zastávke Národná o 22:27, čiže asi o 10 min. skôr, ako je to možné pri dodržiavaní CP. Ešte raz ďakujem, "skvelá" BBDS.
Pozn. Správnosť časových údajov garantujem.
Pozn. Správnosť časových údajov garantujem.
PIT
Zakaždým zabudnem napísať, že s tými trolejbusmi v Sásovej by bol jeden väčší problém. Týka sa to Tatranskej ulice, kde je problém jazdiť aj teraz pri jednosmernej premávke. Nedávno sa táto komunikácia trocha rozšírila pri zriaďovaní nových parkovacích miest a vzhľadom na jej vyťaženie by si už dávno vyžadovala obojsmernú prevádzku, na ktorú by bola potrebná komplexná prestavba celej ulice, čoho súčaťou by potom malo byť aj osadenie trolejbusového vedenia. Jednoducho je potrebné raz urobiť väčšiu investíciu a dať veci do vyhovujúceho stavu, ako po častiach neustále vrážať finančné prostriedky do malých úprav, ktoré neposkytnú ani dostatočné a už vôbec nie konečné riešenie.