Reply on: PIT #2067:
Tak som sa sekol. Myslel som, že rozdiel medzi intervalom L2 a 6 je väčší. Upozornili ma, že nie je, takže som ten návrh upravil 
Každopádne si myslím, že by bolo zaujímavé začať v Bystrici budovať nielen intervalovú dopravu v rámci tej-ktorej linky, ale vytvárať aj systémový interval, ktorý umožní na spoločnom úseku linky prekladať.
Nekameňujte ma hneď, ale určite by mohlo byť zaujímavé upraviť intervaly na L1, 2, 6, 7 na trebárs 12 min. v špičke, 20 min. v sedle a 30 min. v soboty nedele.
Na koncových úsekoch (Rooseveltova nem., Internátna, Tulská, Kremnička) by tak bol interval 12/20/30´, po spojení dvojíc koncových úsekov (L1+6 Wolkerova - Úsvit a L2+7 Nám. Ľ. Štúra) by bol interval 6/10/15 a na centrálnom úseku (L1, 2, 6, 7 Štadlerovo nábr. až ŽST) by sa všetky prúdy spojili do intervalu 3/5/7-8´.
Ak by jazdila v jednotnom intervale ešte aj L3 a pri Rooseveltovej nemocnici sa prekladala s L1 a na Sládkovičovej s L2, bolo by to super.
Teda, aspoň podľa mňa.
Ale ak by som musel jednu uprednostniť, určite by to bola trasa okolo starej nemocnice, t.j. po linke 22. Prečo? No preto, aby nadviazala na súčasný stav trolejovej siete, aby sa niektoré linky stali diametrálnymi (okraj - centrum - okraj). Keby sa zatrolejovala Pieninská aj Tatranská, navrhol by som linky:
PIT
Tvoj návrh sa mi páči, neviem tá L4 a čo myslíš pod "slabou" linkou na L6? L6 chodí na Tulskú a tam interval nad 15 min. v špičke by som videl veľmi nerád je to taká moja srdcovka, keďže tam bývam
Inak pri L2 by sa výhľadovo malo počítať aj s plánmi rozširovania do Rakytoviec (to som videl aj oficiálne), keďže sa predpokladá väčšia obytná zástavba v lokalitách medzi Kremničkou, Rakytovcami až Badínom.