Reply on: Vladimír #2071:
Ako som už spomínal BBDS nie je schopná zosúladiť intervaly L1 a 6 ani len cez víkend. V smere Fončorda idú v priebehu 7 min. (pričom majú spoloné zastávky až po Wolkerovu) a potom 23 min. nejde nič.
Inak s Tebou súhlasím, pretože pravidelnosť je jedna zo základných charkteristík MHD. Len je ťažšie vytvoriť harmonizáciu intervalov v takej podobe, ako píšeš, hlavne ak predpokladám, že si zásadný zástanca "pekných intervalov". Pri zosúlaďovaní by som sa nezameriaval na úsek žel. stanica - Štadlerovo nábr. , keďže vnútorné prepravné vzťahy medzi týmito zastávkami sú minimálne a ľudia radšej prejdú tieto úseky bez použitia MHD a potreby zaplatenia cestovného. Je nutné sa zamerať až na úseky na nasledujúce úseky, t. z. podľa L6 umiestniť polohy spojov L1 a L7, podľa L7 umiestniť L2 a nakoniec už ako si spomínal L3 čo najvhodnejšie s L1, 2. Pritom nie je podsatné, či spoje L1 a 7 idú v úseku po Hušták idú v priebehu 1 min., keďže ich ďalšia trasa je úplne iná.
Pritom je ale smiešne, keby bol linkový interval u L1, 2, 6 vyšší ako 30 min.!
Kami
#2071 Vladimir: L3 a 7 mi tam nesedia. L7 nemoze ist pod 15 minut pri solo prevadzke. Ale koordinacia L1+6 by mala byt zakladom tvorby CP. Vzhladom na ne potom L2. L7 vo vztahu k L2, inde L6 a L3. A samozrejme nasledne L3 k L2 a k L1.
Stale sa neviem zbavit myslienky nahradenia klbakov na linke 26. Je to linka s najhorsim spickovym intervalom a najmenej napratana. Len neviem aky interval by bolo treba. Teraz ma 4 vozy pri intervale 13 minut. Naplnene byvaju akurat. Na interval 10 minut by asi bolo treba dalsi voz. Neviem, ci by to vyslo vyhodnejsie. Ale vyradili by sa 3 Ikarusy.
PIT #2066 : preslo mi to.