Pozdravujem vodiča trolejbusu 1504, ktorý mal službu v piatok 23. 01. 2004 na spoji 6/2210 z Tulskej na žel. stanicu. Myslel som, že sa odveziem zo zastávky Moskovská, PNS do mesta o 22:17x, ale keďže vodiči BBDS nemajú záujem voziť cestujúcich a vytvárať tržby a radšej pôjdu s prázdnam vozidlom, spoj odišiel tesne pred 22:13, teda s viac ako 4-minútovým predstihom (moje jediné šťastie bolo, že poznám CP a viem, že o 22:20x chodí z Mládežníckej, otočky posledný spoj L53, inak by som mohol ísť pešo v týchto mrazoch, čo by čakalo kohokoľvek iného). Tento spoj má podľa CP príchod na žel. stanicu 22:34x, pričom cestujúci majú nárok na to, aby ktorýkoľvek spoj išiel včas aj z predposlednej zastávky na trase. O to zaujímavejšie bolo, že toto vozidlo som stretával pri jeho jazde do vozovne na zastávke Národná o 22:27, čiže asi o 10 min. skôr, ako je to možné pri dodržiavaní CP. Ešte raz ďakujem, "skvelá" BBDS.
Pozn. Správnosť časových údajov garantujem.
Pozn. Správnosť časových údajov garantujem.
Kami
#2071 Vladimir: L3 a 7 mi tam nesedia. L7 nemoze ist pod 15 minut pri solo prevadzke. Ale koordinacia L1+6 by mala byt zakladom tvorby CP. Vzhladom na ne potom L2. L7 vo vztahu k L2, inde L6 a L3. A samozrejme nasledne L3 k L2 a k L1.
Stale sa neviem zbavit myslienky nahradenia klbakov na linke 26. Je to linka s najhorsim spickovym intervalom a najmenej napratana. Len neviem aky interval by bolo treba. Teraz ma 4 vozy pri intervale 13 minut. Naplnene byvaju akurat. Na interval 10 minut by asi bolo treba dalsi voz. Neviem, ci by to vyslo vyhodnejsie. Ale vyradili by sa 3 Ikarusy.
PIT #2066 : preslo mi to.