Reply on: PIT #2067:
Tak som sa sekol. Myslel som, že rozdiel medzi intervalom L2 a 6 je väčší. Upozornili ma, že nie je, takže som ten návrh upravil 
Každopádne si myslím, že by bolo zaujímavé začať v Bystrici budovať nielen intervalovú dopravu v rámci tej-ktorej linky, ale vytvárať aj systémový interval, ktorý umožní na spoločnom úseku linky prekladať.
Nekameňujte ma hneď, ale určite by mohlo byť zaujímavé upraviť intervaly na L1, 2, 6, 7 na trebárs 12 min. v špičke, 20 min. v sedle a 30 min. v soboty nedele.
Na koncových úsekoch (Rooseveltova nem., Internátna, Tulská, Kremnička) by tak bol interval 12/20/30´, po spojení dvojíc koncových úsekov (L1+6 Wolkerova - Úsvit a L2+7 Nám. Ľ. Štúra) by bol interval 6/10/15 a na centrálnom úseku (L1, 2, 6, 7 Štadlerovo nábr. až ŽST) by sa všetky prúdy spojili do intervalu 3/5/7-8´.
Ak by jazdila v jednotnom intervale ešte aj L3 a pri Rooseveltovej nemocnici sa prekladala s L1 a na Sládkovičovej s L2, bolo by to super.
Teda, aspoň podľa mňa.
Ale ak by som musel jednu uprednostniť, určite by to bola trasa okolo starej nemocnice, t.j. po linke 22. Prečo? No preto, aby nadviazala na súčasný stav trolejovej siete, aby sa niektoré linky stali diametrálnymi (okraj - centrum - okraj). Keby sa zatrolejovala Pieninská aj Tatranská, navrhol by som linky:
PIT
Zaujímavý názor. Sásovčania by sa potom možno skutočne viac sami snažili pretláčať dostavbu trolejov aj popri st. nemocnici. Ale ja by som sa na to nespoliehal. A určite by to trvalo neskutočne dlho, kým by sa prešlo k samotnej stavbe. Takže ja by som určite dal prednosť pre Vladimírom navrhované nové trasy L2, 6 (tá L4 by asi už bola veľa, ale to by sa uvidelo vzhľadom na neskoršie globálne vedenie všetkých liniek MHD - rovnako Dzur0 - ova poznámka o nespojení so žel. stanicou by mohla byť realizovaná inými autobusovými linkami napr. nejaká L32 z Pršian a pod. Tieto vzťahy je možné riešiť až potom, čo sa už bude vedieť v akom razsahu bude trolejbusová sieť rozšírená. Dovtedy môže dôjsť k mnohým zmenám prepravných vzťahov v území, ako aj snáď k dostavbe autobusovej stanice a umožnenie tak vytvorenia prestupného uzla - cieľovej stanice autobusových liniek, pričom by bol realizovaný aj plynulý prechod medzi oboma stanicami i dopravnými systémami na vhodnej kvalitatívnej úrovni).
Inak som rád, že pripomenutím nedostavania trolejbusovej dopravy som rozprúdil takúto diskusiu a hlavne, že súhlasíte so skutočnosťou, že realizácia takejto stavby napomohla MHD v BB.
Pozn. - v úseku Sásovská cesta od križovatky na Šachtičky až po križovatku na Karpatskej ulici boli pri výstavbe cesty niekedy ešte začiatkom 90-tych rokov osadené aj stĺpy pre trolejové vedenie - t. z., že v tomto úseku by bolo potrebné umiestniť len samotné vedenie.
Kami, mohol by si mi tu na DF potvrdiť, či Ti prešli v pondelok prílohy mailu, lebo to nejak blblo a na centrum.sk chodím len v pondelok večer.