Tvoj návrh sa mi páči, neviem tá L4 a čo myslíš pod "slabou" linkou na L6? L6 chodí na Tulskú a tam interval nad 15 min. v špičke by som videl veľmi nerád je to taká moja srdcovka, keďže tam bývam
Inak pri L2 by sa výhľadovo malo počítať aj s plánmi rozširovania do Rakytoviec (to som videl aj oficiálne), keďže sa predpokladá väčšia obytná zástavba v lokalitách medzi Kremničkou, Rakytovcami až Badínom.
Zaujímavý názor. Sásovčania by sa potom možno skutočne viac sami snažili pretláčať dostavbu trolejov aj popri st. nemocnici. Ale ja by som sa na to nespoliehal. A určite by to trvalo neskutočne dlho, kým by sa prešlo k samotnej stavbe. Takže ja by som určite dal prednosť pre Vladimírom navrhované nové trasy L2, 6 (tá L4 by asi už bola veľa, ale to by sa uvidelo vzhľadom na neskoršie globálne vedenie všetkých liniek MHD - rovnako Dzur0 - ova poznámka o nespojení so žel. stanicou by mohla byť realizovaná inými autobusovými linkami napr. nejaká L32 z Pršian a pod. Tieto vzťahy je možné riešiť až potom, čo sa už bude vedieť v akom razsahu bude trolejbusová sieť rozšírená. Dovtedy môže dôjsť k mnohým zmenám prepravných vzťahov v území, ako aj snáď k dostavbe autobusovej stanice a umožnenie tak vytvorenia prestupného uzla - cieľovej stanice autobusových liniek, pričom by bol realizovaný aj plynulý prechod medzi oboma stanicami i dopravnými systémami na vhodnej kvalitatívnej úrovni).
Inak som rád, že pripomenutím nedostavania trolejbusovej dopravy som rozprúdil takúto diskusiu a hlavne, že súhlasíte so skutočnosťou, že realizácia takejto stavby napomohla MHD v BB.
Pozn. - v úseku Sásovská cesta od križovatky na Šachtičky až po križovatku na Karpatskej ulici boli pri výstavbe cesty niekedy ešte začiatkom 90-tych rokov osadené aj stĺpy pre trolejové vedenie - t. z., že v tomto úseku by bolo potrebné umiestniť len samotné vedenie.
Kami, mohol by si mi tu na DF potvrdiť, či Ti prešli v pondelok prílohy mailu, lebo to nejak blblo a na centrum.sk chodím len v pondelok večer.
Ja som za trasu 24/25. 22 vyzera logickejsie (prevysenie, logicke napojenie, kratsia trasa), ale je tam mensia doprava.
A lahsie by sa potom presadzovala trasa 22.
Vladimir: viac ako 2 linky su tam zbytocne. Interval obe 20/30. Alebo 15/20/30. Trasa 22 nepotrebuje kratsi interval ako 8/15/15.
Dobre no, tak L2 a 6 by mali rovnaký interval, ktorý by sa preložil...
Re #2056 DzurO: Máš pravdu, na tú stanicu som nepomyslel. Tak to potom ozaj aby už bola prestupná tarifa alebo aspoň predplatné lístky, lebo spojiť každú zastávku v sieti so stanicou, to jednoducho nejde.
Odkaz pre Majkla a Kami-ho:
Nechcem vas sklamat, no Karosy uz na transparentoch nezobrazuju cielove sidlisko ale len konecne zastavky
Teda tyka sa to aspon tych klbovych sasovskych. Teda napr. nie: SASOVA /Starohorska ale Mladeznicka /Starohorska (linka 24)
Tiez suhlasim s trasou okolo Starej Nemocnice, uz len kvoli tomu ze taka linka 22 na docela vyrovnany interval pocas celeho dna aj cez vikendy.
Ale mam pocit, ze si to trochu predimenzoval. L2 a L6 ma dost podobny "interval" a na Pieninsku by asi stacili.
V pridade Tatranskej by snad stacil celodenne 30min interval, v spicke by som ponechal aj L26 (cez Partizansku) v rovnakom intervale. Idealne vsak v solo v 20min intervale.
Ideálne by bolo samozrejme mať trasy obe Ale ak by som musel jednu uprednostniť, určite by to bola trasa okolo starej nemocnice, t.j. po linke 22. Prečo? No preto, aby nadviazala na súčasný stav trolejovej siete, aby sa niektoré linky stali diametrálnymi (okraj - centrum - okraj). Keby sa zatrolejovala Pieninská aj Tatranská, navrhol by som linky:
L2 - zmena trasy: Kremnička - Nám. Ľ. Štúra - Štadlerovo nábr. - Nám. slobody - Rudlovská cesta - Sásová, Tatranská a späť
L4 - nová linka: Železničná stanica - Nám. slobody - Rudlovská cesta - Sásová, Pieninská a späť
L6 - zmena trasy: Sásová, Pieninská - Rudlovská cesta - Nám. slobody - Štadlerovo nábr. - Úsvit - Tulská - Úsvit - Štadlerovo nábr. - Nám. slobody - Rudlovská cesta - Sásová, Pieninská
L1, 3, 7 bez zmeny trasy.
L2 by bola "silná" linka, L4 a 6 by mali oproti nej dvojnásobný interval, boli by tzv. "slabé" linky.
Tak predstavte si, ze by sa mesto rozhodlo zatrolejovat jednu trat do Sasovej. CSAD by si mohlo vybrat medzi trasou L22 a L24/25.
Ktoru variantu by ste uprednostnili?
môžeš snívať... Vzhľadom na mzdové náklady sú reálnejšie skôr tie kĺbáky.
Teraz nedávno som bol vo Viedni a napr. na linke 13A je cez deň interval 3-6 minút, ale mal som pocit, že chodia každé 2 minúty Tomu sa hovorí služba cestujúcemu!
DzurO