Ale aby som len nekritizoval, musim povedat, ze sice BBDS nevie poriadne zegneralkovat pohyblive casti (napravy, motory...), ale zato si da velmi zalezat na interieri. Nove materialy, vsetko uhladne, nikde ani spinka, nikde stopy po hrdzi, proste ten trolejbus je pastva pre oko. Akoby prave zisiel z vyrobnej linky. Lenze iba kym stoji...
Tych, co robia tie motory, by som prinutil POVINNE jazdit po Presove ako cestujucich - v nimi generalkovanych klbovych vozoch. Zvlast v priestore okolo hnanych naprav. Po mesiaci by s nenapravitelne poskodenym sluchom isli do invalidneho dochodku
Neviem, cim to je, zeby bol nejaky rozdiel v postupe pri generalnej oprave motora na 600 a na 750 V?
Tych, co robia tie motory, by som prinutil POVINNE jazdit po Presove ako cestujucich - v nimi generalkovanych klbovych vozoch. Zvlast v priestore okolo hnanych naprav. Po mesiaci by s nenapravitelne poskodenym sluchom isli do invalidneho dochodku

kami
Andy: je to vec nazoru. Nie kazdemu sa to velke hebedo paci, ale bude aj v BA, akurat ze na SADke. Na trhu nemas nic ine miesto primestskych klbakov.