Reakcia na: Danny #10512:
ach jaj, z extremu do extremu. To ze lubime parohace este neznamena ze zhltneme vsetky ciselka.Rozsirenie samozrejme privitam, ale Okruzna a Mladeznicka nepomoze znizeniu nakladov.
O veku sme sa tu bavili.
Ci je doprava najlacnejsia a najmodernejsia by sa dalo diskutovat. Ale vyhybky a riadenie meniarni nepochybne moderne su.
Ale inak spravu chvalim, len tak dalej.

Kami
pete: zaujimave cisla, zial DPMP je jediny s takym pomerom nakladov. V Ziline bude rozdiel asi najvyssi, maju vysoku spickovost a vysoke odpisovane investicie.
Author #10493: Bystrica sa velmi nelisi, ma len vysoku spickovost.
ad1: malo, ale je to nepodstatne
2,3: dostali by sme sa blizsie k presovskym cislam
4,5: odpovedal LUK
6: zial tu uz to nie je take jednoznacne. Ak zoberieme BN12 a 24Tr, zivotnost mozeme posudzovat len podla vyhlaseni vyrobcov.
7,8: to su vazne argumenty na zamyslenie sa kompetentnych.
Cize pomer v ziadnom pripade nie je 1:2. Hoci TB urobia len 1/3 km vykonov, v trzbach a poctoch cestujucich sa blizia k polovici.