Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #44277:
L13 bude mať vo veľkej miere súbeh so súčasnou L13, takže z tohto pohľadu je to pochopiteľné.
OTAZKY 🙂
- Tusi niekto preco je nova linka ocislovana 13? Viem si predstavit ze to ludi bude dost miast kedze 13ka bola donedavna vlastne 3ka (bordel)
- Tusi niekto aka bude ta osobitna tarifa na nocaku (kedze niekto ma zas na zaklade nejakej pochybnej logiky pocit ze by to malo byt inak spoplatnene)?
Kami: v novinke sa píše o.i. aj toto:
"43 - znovu zachádza k železničnej stanici, žiadny spoj nie je skrátený po Nový Svet"

Tejto poznámke trocha nerozumiem, nakoľko linka č. 43 (všetky jej spoje) opätovne zachádza na Železničnú stanicu už od 20.2.2011.
Zmeny od 1.7.2011:
- nové trolejbusy
- (vo väčšine) lepší cestovný poriadok
- časový lístok

Myslím si, že toto sú dosť silné dôvody na to, aby sa podarilo aspoň čiastočne vrátiť ľudí späť do MHD. Dúfam, že konečne niekto pochopil, prečo sú dôležité intervalové CP, časové lístky a iné a verím, že to takto pôjde ďalej.
Reply on: S499.1023 #44266:
Dosť ľudí, najmä mladšie ročníky iba vytiahnu peňaženku, priložia a potom vložia do vrecka. Takže kartu nevyťahujú a ani nevracajú do peňaženky. O dva úkony menej. ?
Nevidel som zatiaľ CP, takže je predčasné sa relevantne vyjadrovať. Avšak z toho, čo tu je napísané, mám celkom dobrý pocit. Kvitujem predovšetkým intervalové CP, odstránenie víkendových dier, posilnenie L34, preklady 34+35+36 a nočný spoj. Konečne sa urobí poriadok s linkami 21 a 22, kde niektoré spoje L21 boli skrátené po Krematórium, naopak niektoré spoje L22 išli až do Rakytoviec, výsledkom bol bordel a som rád, že tomuto bude koniec.

Lenže vyzerá to tak, že chudáci na Pršianskej terase budú mať cez víkendy k dispozícii iba dva spoje L63 na Horné Pršany.

PIT: Teraz som už pochopil, prečo pojem "normálna linka" bol použitý nevhodne ?
Reply on: S499.1023 #44271:
No to je mozne 🙂 Kazdopadne, stale si myslim ze raz za noc je to slabota 🙂
Reply on: 810zssk #44261:
Vo veľmi veľkých nemeckých mestách je bežné, že nočáky premávajú len pi/so a so/ne, my sme zvyknutí z tohto pohľadu na vysoký nadštandard.
Reply on: S499.1023 #44265:
Povedal by som že väčšinou ide o buzeráciu objednávateľom, ale výsledok je ten istý...
Reply on: kvorka #44249:
Nič také ako "radšej nezaviesť mesačník" tu nehlásal ani Zlošuk ani ja.
Reply on: router #44245:
Asi bude nasledovať zdraženie jednorazových lístkov ? .
Reply on: BB-Schuhu #44235:
Mňa nezaujíma, či môj dövod je racionálny alebo nie. Proste to tak je.
Reply on: kvorka #44234:
Sorry, ale k tomu mávaniu rukou si ešte zabudol pripočítať ťahanie peňaženky z vrecka, karty z peňaženky, vracanie karty do peňaženky a peňaženky do vrecka. Proste nie. Ja chápem, že lepší mesačník s pípaním ako žiadny ale užívateľsky priateľské to rozhodne nie je.
Reply on: Danny #44233:
Mne je to úplne jedno, aký je dôvod. Ja sa dopravcom buzerovať nenechám.
Reply on: PIT #44254:
A nešlo by to bez výdaja cestovného lístka? Teda len "pípnutie" z dôvodu evidencie?

Re #44262 810zssk: Mne sú úplne jasné výhody fungovania systému tak, ako ho navrhuješ, len akceptuj, že toto dnes nie je zásadnou prekážkou potenciálneho zvýšenia počtu prepravených osôb systéme MHD.
Inak zajtra dopravcom končí lehota na zverejnenie informácie o zmenách od 1. júla 2011 v zmysle osobitnej povinnosti dopravcu podľa § 8 ods. 1 písm. j) zákona NR SR č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave:
"informovať vhodným spôsobom verejnosť o zrušení autobusovej linky alebo o zmene jej trasy, o zmene cestovného poriadku a tarify, prípadne o iných zmenách na autobusovej linke, ktoré sú dôležité vo verejnom záujme, a to najmenej 15 dní vopred, ak ide o pripravované alebo vopred známe zmeny; inak informuje neodkladne, len čo sa o nich dozvie"
takže zajtra (pri neporušení zákona, by mali všetci skoro všetko vedieť).
Reply on: wizard112 #44260:
Este raz, nejde o pipanie, ale o to ze to pipanie zdrzuje. Ja zavedenie PCL vitam, len tvrdim, ze je robeny cudne.

System s presnou evidenciou nastupu cestujucich mozu mat hocikde na svete, ale je dobry dovod preco v mnohych mestach nie je. Nehovoriac o tom ze vediet kde niekto nastupil bez toho aby sme vedeli kde vystupil, to je take polozbytocne.
Inak CP su celkom fajn, aj ten nocak ze obnovuju (hoci raz za noc, to je joke, ale stale zlepsenie).
Reply on: 810zssk #44248:
"ale prikladanie cipovej karty je buzeracia a moze naozaj v konecnom dosledku skoncit ubytkom cestujucich"

Re #44250 810zssk: "Druha vec je ze dlhodobo je to buzerujuci kocurkovsky system a ludia co maju na auto nemaju dovod v nom zostavat."

Nedá mi nereagovať na tvoje tvrdenia. Podľa mňa úbytok z tohto pohľadu bude úplne zanedbateľný, čím nespochybňujem istú "buzeráciu" pravidelných cestujúcich. Na druhej strane, keď už máš zavedený systém, ktorý umožňuje presnú evidenciu aspoň lokalizácie nástupu cestujúcich, nevidím dôvod, prečo to nevyužiť. Rozhodne dnes a ani v najbližších rokoch nebudeme v situácií, kedy by práve proces zaevidovania cestujúceho s PCL pri nástupe bol hlavným dôvodom úbytku cestujúcich, resp. podstatnou prekážkou návratu ľudí k verejnej doprave, keď systém ako taký nespĺňa úplne základné a štandardné požiadavky kladené na MHD.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.