Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska:.
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu).
1. cena za predmet zákazky - 55
2. pohotovostná hmotnosť vozidla - 25
3. počet dverí - 20
Pretože:
1) Jeden vlak može byť súčasne len na jednom mieste.
2) Zatiaľ sa jednalo len o prezentáciu.
3) V Rožňave na vozenie vzduchu netreba poschodový vlak.
4) Keby to bolo inde, tak by si sa pýtal "A prečo nie v Žiline?"
Keďže si to ešte stále nepochopil, tak špeciálne pre teba: Nevidím dovod, prečo by mali byť režijné výhody zrušené. Je to rovnaký nepeňažný zamestnanecký benefit ako auto, počítač, mobil, pevná linka, elektrina, plyn, predpoveď počasia. Pre zamestnávateľa sú výhodnejšie, ako poskytnutie ekvivalentného finančného plnenia. Je len a len na poskytovateľovi, v akom rozsahu ich poskytne. Mali by však byť zdanené. Mmch., k tvojim prirovnaniam a príkladom - máš predstavu, kto má nárok na FIP-ku do prvej triedy?
Týmto zbytočnú diskusiu končím.
Z príspevkov #41249 a #41252 vyplynulo, že sa režijných výhod zastávaš. Aj keď z predošlých zas, že sa nezastávaš, takže nebolo jasné, o čo Ti vlastne ide. A máš pravdu, o výhodách pre zamestnancov RT toho veľa neviem, pretože nemám dôvod to vedieť, ale to, že im poskytujete kilometrickú banku, mám od Teba... A určite do toho "nekafrem", len som to uviedol ako príklad, mne je úplne jedno, ako to u vás funguje...
Re #41273 Tao: Na Slovensku môže prejsť cez STK úplne všetko, vozidlá, ktoré ešte prednedávnom používal bratislavský dopravný podnik, sú toho dôkazom.
No konečne! Aspoň že to opravili, veď to bolo na posmech svetu.
Neviem aké je cestovné. Ja keď som bol na haluškách (tuším v roku 2001), posilovú dopravu robila ešte SAD BBDS a cestovné v špeciálnych autobusoch bolo cca 1,5-krát vyššie ako v bežných spojoch.
určite nie, a to by mal práve dopravca SAD ZV vedieť, pretože podľa zákona mal disponovať dostatočnou vozovou základňou - čo vedel splniť len a len s busmi DPMBB, nie je tak? v opačnom prípade by licenciu nemohol dostať.
Ad MHD ZV, ZH: robí to jeden a ten istý dopravca, na základe toho istého zákona. Takže prečo nie? Je jedno či máš Citelis alebo Karosu 700 - pravidlá sú rovnaké ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska:.
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu).
1. cena za predmet zákazky - 55
2. pohotovostná hmotnosť vozidla - 25
3. počet dverí - 20