Neviem skade si prišiel, ale podľa mňa z voľakej Hornej Dolnej, lebo prioritou cestujúcich v meste je čo najrýchlejšie sa dostaviť z jedného bodu do druhého a nie si posedieť v trolejbuse... 26-28Tr je stále Škoda, aj keď s kastľou Citelisu. Kvalita stojí peniaze a tie sa často niektorým zdajú premárnené.
práveže všeobecne je dobré skrátiť interval, ale na rovinu: myslíš si, že v BB dôjde k skráteniu súčasných intervalov? Po tom čo predĺžili interval L22 (z 10/12/18 na súčasných 20/30/35*)? Podľa mňa nie. A neplatí matematika: 1kĺb = 2sóla, a to ani spolovice. 2 sóla = 2vodiči, a to sú pre DPM nežiadúce náklady. V súčasnej šetrnej dobe by preto z tých 19 kusov plánovaných trolejbusov bol dobrý pomer 9+10. A to práve s ohľadom na súčasnú situáciu, nielen finančnú ale aj akcionársku a pod. ? Čiže v tomto som ja skeptik. ?
na základe toho je zrejmé, že SOR to NEBUDE ? Ale musím uznať, že tie kritériá sú nejasné, a najmä NEJEDNOZNAČNÉ. Nehovoriac o neštandardnosti kritérií samotných. To je fakt sila ?
Ano, takze BB je specificky pripad, lebo vsade na svete to funguje, len v BB nie. Samozrejme ze by sa ti ludia rozlozili a tlacenice by mohli byt aj mensie. Vynimkou mozu byt nejake spoje ku skolam v case zaciatku vyucovania, ale to sa da riesit zdvojenym odchodom (napr. v BA svojho casu v kritickom case posielali dve supravy za sebou na L5, aj v CP to bolo uvedene ako odchody o 7:41 a 7:41).
"Zvýšenie intervalov a nasadenie sólo vozidiel by nevyriešilo nič, tlačenica by zostala, akurát by bola na viac spojoch" - Toto je uz uplna hlupost, lebo na to by sa musel zvysit pocet cestujucich a to sa nestane.
Totálna ko#&@otina (pre moralistov - hlúposť) Ráno, teda v špičke sa ti ľudia vykašlú zvysoka na zvyšovanie intervalov. Každý si nájde ten sebe najlepší spoj, a tie ďalšie môžu chodiť aj prázdne, ale ten bude napráskaný. Ráno sú aj kĺbáky napráskané tak to pochop! Ty určite nebývaš v BB keď toto môžeš tvrdiť, leda ak by si to myslel ironicky. Zvýšenie intervalov a nasadenie sólo vozidiel by nevyriešilo nič, tlačenica by zostala, akurát by bola na viac spojoch. Na nahradenie kĺbov sólami treba silno vymetený mozog.
Vidím, že militantní schotouschi, keď vidia súpísmenie SOR, tak sa im zahmlie pred očami a štartuú aj sami, ani si neprečítajú, čo im tu TeBeCe vytučnil. ***kovia ste.
Do*ebané ako sa len do*ebať dalo! Čo im šibe? Aby tu po BB pobehovali SOCky? Čo najviac dverí, čo najmenej miest na sedenie? Kde sme? Ale toto raz nepochopím! DPMBB si stojí za SORkami. Keby dostali rozum a boli poriadni, tak si dupnú a chcú dačo poriadne, kvalitné, a stoja za niečim iným (minimálne 26Tr 27Tr 28Tr), ale nie, oni len to najnekvalitnejšie, len SOCku, a ešte aj VR ako stavaný na SOCky.. Tak ja neviem či si stoja na kábli alebo chcú totalne zničiť MHD BB? Už tým že dojdu len sóla? A nech sú to aj ukrajinské MAZy, LAZy, LOFASy a neviem ešte čo? Všetci jak velice vravia, že bude BB MHD kvalitná, no so Shitelismi a SORkami určite nie!
Požadovanú technickú spôsobilosť záujemca preukáže: - predložením zoznamu dodávok (tabuľka č.2) plne nízkopodlažných trolejbusov s asynchrónnym pohonom, realizovaných za roky 2007,2008 a 2009 v minimálnom počte 19 v každom z týchto rokov.
V prípade kritéria "počet dverí" navyše nie je jasné, čo tým chcel básnik povedať - či chcú viac dverí ako štandardne alebo menej. Ale zasmial by som sa, keby sa prihlásil nejaký (bielo)ruský výrobca s lacným, ľahkým 4-dverovým vozidlom.
tak to je silná káva:
Takže páni, podľa znenia tej zákazky je to na mieru šité SOR-ke.
a) počet dverí? to akože je čo za kritérium? kto vyrobí čo najmenší trolejbus s čo najviac dverami? po tomto očakávam sólo SOR-ky nie so 4 ako doteraz, ale s piatimi dverami. Jediný sólo trolejbus so 4 dverami: http://www.sor.cz/site/trolejbus-sor-tn-12a
b) prečo tam nie je rozdelenie dĺžky na 18m, 15m a 12m? to čakajú, že niekto dá ponuku na kĺbový trolejbus, aby sa odpísal? tým by si potencionálny uchádzač len znížil šance uspieť v kritériu "cena". Takže budú len sóla, čo je hlúposť. L1 asi ostane teda s 15Tr...no pekne.
c) hmotnosť: SOR 9600kg/16500kg, Škoda 24: 11990 kg, Solaris Trollino 12: 11440 kg. Obraz si teda urobte sami. Otázka však tiež je, či body sú za čím vyššiu alebo čím nižšiu? ? Ak nižšiu, zase jednoznačne stavané pre SOR.
Čakám, kedy sa do toho niekto oprie a zruší sa to. Je to neurčité, dobabrané a vopred si každý vie spočítať 2+2. ? ? ?
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska:.
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu).
1. cena za predmet zákazky - 55
2. pohotovostná hmotnosť vozidla - 25
3. počet dverí - 20
Pretože:
1) Jeden vlak može byť súčasne len na jednom mieste.
2) Zatiaľ sa jednalo len o prezentáciu.
3) V Rožňave na vozenie vzduchu netreba poschodový vlak.
4) Keby to bolo inde, tak by si sa pýtal "A prečo nie v Žiline?"
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe
http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/14715