Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
http://zilina.sme.sk/c/5396784/cez-zilinu-uz-jazdi-prvy-poschodovy-vlak.html
Prečo nie v Galente, Rožnave, Prešove, Medzilaborciach, Seredi, ...???!! ? ?
Dnes okolo druhej poobede niekto fotil busy na autobusovej stanici v BB. Priznaj sa. ? Bo aj ja. ?
Reply on: Majo #41284:
Keďže si to ešte stále nepochopil, tak špeciálne pre teba: Nevidím dovod, prečo by mali byť režijné výhody zrušené. Je to rovnaký nepeňažný zamestnanecký benefit ako auto, počítač, mobil, pevná linka, elektrina, plyn, predpoveď počasia. Pre zamestnávateľa sú výhodnejšie, ako poskytnutie ekvivalentného finančného plnenia. Je len a len na poskytovateľovi, v akom rozsahu ich poskytne. Mali by však byť zdanené. Mmch., k tvojim prirovnaniam a príkladom - máš predstavu, kto má nárok na FIP-ku do prvej triedy?
Týmto zbytočnú diskusiu končím.
Reply on: S499.1023 #41258:
Z príspevkov #41249 a #41252 vyplynulo, že sa režijných výhod zastávaš. Aj keď z predošlých zas, že sa nezastávaš, takže nebolo jasné, o čo Ti vlastne ide. A máš pravdu, o výhodách pre zamestnancov RT toho veľa neviem, pretože nemám dôvod to vedieť, ale to, že im poskytujete kilometrickú banku, mám od Teba... A určite do toho "nekafrem", len som to uviedol ako príklad, mne je úplne jedno, ako to u vás funguje...

Re #41273 Tao: Na Slovensku môže prejsť cez STK úplne všetko, vozidlá, ktoré ešte prednedávnom používal bratislavský dopravný podnik, sú toho dôkazom.
SAD Zvolen ruší spoje na linke Zvolen - Praha od 1.6.2010
http://portal.cp.sk/Data/L611702_100601_28357.pdf
Reply on: brefos #41278:
No konečne! Aspoň že to opravili, veď to bolo na posmech svetu.

Neviem aké je cestovné. Ja keď som bol na haluškách (tuším v roku 2001), posilovú dopravu robila ešte SAD BBDS a cestovné v špeciálnych autobusoch bolo cca 1,5-krát vyššie ako v bežných spojoch.
Reply on: Tao #41273:
A aky problem v tom vidis?
A už je to konečne v poriadku
http://www.sadzv.sk/?program=51&module_action__0__id_info=19865
Ešte chýba informácia o tom, či mimoriadne spoje sú zadarmo, alebo je tam normálna tarifa ❓ Inak tá osoba musela dostať aj po prstoch. ?
Uvidíme už konečne kĺb na "naprataných busovo-trolejbusových 1x alebo x podľa ľubovôle označených linkách"?
Reply on: Tao #41273:
ten prepis na slovenské značky veru nie je kóšer, ale to je vecou niekoho iného ?
Reply on: draxter #41274:
nedá sa než súhlasiť. ? Počuj, neposlal by si mi link na generála? Dikes.
Reply on: DADORIUS #41271:
určite nie, a to by mal práve dopravca SAD ZV vedieť, pretože podľa zákona mal disponovať dostatočnou vozovou základňou - čo vedel splniť len a len s busmi DPMBB, nie je tak? v opačnom prípade by licenciu nemohol dostať.

Ad MHD ZV, ZH: robí to jeden a ten istý dopravca, na základe toho istého zákona. Takže prečo nie? Je jedno či máš Citelis alebo Karosu 700 - pravidlá sú rovnaké ?
Reply on: Sedemstovka #41269:
ten príspevok dole je jasné že venovaný Sedemstovke
a keď si už pri tých starých črepoch radu 700 povedz mi akým zázrakom ich prepísali na slovenské značky a dostali STK???
Ak je podľa teba táto MHD, ktorá už hádam ani horšia nemôže byť dobrá a ešte k tomu s dobrou stratégiou tak sa zobuď. Áno je dobrá ale iba pre vedenie sad balkán. Pre ľudí vôbec nie a najväčšia je preto lebo majú ľudí na VUC. A ja osobne už neporovnávam DPMBB s sad bálkán, lebo už to riadi tá istá banda. MHD je o systéme nie len o autobusoch a tlačenia si peňazí do vlastných vreciek a ešte osočovať ľudí, že si ju nevážia. Si zober nočné spoje akou trápnou argumentáciou zrušili. Polhodinové intervaly liniek ani nehovorím, ako na dedine.
A ešte niečo sa ťa spýtam keď, hlavný majster v dielni si nemôže zobrať ani dovolenku lebo vkuse dáku vraždu treba lepiť dohromady alebo keď blesk buchne do autobusu ktorému všetky kontrolky blikajú vrátane ABS, ktoré môže hocikedy zablokovať brzdy a oni to pustia do prevádzky a vozia v tom ľudí sú normálny?
A tom som povedal len 2 veci o ktorých viem že sa diali. A keby som mal menovať všetky mínusy tejto MHD tak mi nestačí ani A0
Reply on: draxter #41270:
A nove autobusy sa vyrabaju tak že začne a na pol dna je cely kus hotovy ?.. A nerieš SAD ZV v meste ZH jedna sa tu o MHD a PHD v bystrici
Reply on: Sedemstovka #41269:
nejdem sa tu baviť o "stratégii" a ani "retardácii", ale o tomto:
a) SAD ZV sa zaviazal zakúpiť pre potreby MHD BB istý počet vozidiel, čo NESPLNIL, hoci to bolo zmluvne dojednané
b) zákon o cestnej doprave jasne hovorí o povinnostiach dopravcu, ktoré si SAD ZV osvojil v podmienkach BB až o 2 (slovom dva) roky, v MHD ZV a ZH tak nie je dodnes - čo je opäť len vizitka podniku s ISO-m ?
c) či si niekto prenajíma alebo neprenajíma, nie je podstatné. Či sa dotiahli busy z CZ alebo od DPM, je mi jedno tiež. Nič to však nemení na fakte, že SAD ZV nedodržal zmluvu o výkone vo verejnom záujme, porušoval (a aj porušuje) zákon o cestnej doprave (spôsoby a formy je možno nájsť na tomto fóre nielen v písanej ale i obrázkovej podobe).
d) čisto jasne, bez vulgarizmov, populizmu, na základe zákona možno jasne konštatovať, že SAD ZV sklamal. ?
Reply on: Tao #41268:
Ak je podla teba SAD ZV retardovaný podnik, tak potom prečo je elitou, a najväčším podnikom BBSK ?.. Asi má aj nejakú tú stratégiu! Si myslíš že prečo nakúpil Second-Hand 700vky?.. Bolo to dočasné riešenie, aby nemuseli prenajímať vozy od DPMBB.. Chvílu vydržali so 700vkami, a teraz, ak odrátame tie štyri hradecké B741, tu jazdia len 900vky a nové Citelisy! To je stratégia.. Si myslíš že niekto retardovaný by mal stratégiu?.. Retardovaný je ten všade vychvalovaný DPMBB, ktorý na MHD a totiež kĺbové linky nasaďuje sóla, tj. SARDINKÁRNE, pričom v kĺbákoch sa vozia zaprdené rite školákov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.