Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: JJ #22426:
ano asaflt aj na odbocke k ceste na staduin bol vyfrezovany, teda dojde k napojeniu na kruhak.....
Reply on: Petik #22425:
ak sa medzicasom nic nezmenilo, tak Cesta na stadion bude pripojena ku kruhaku.
Nevie nejaky miestny borec povedat, ci sa na kruhac pri ESC napoji aj "Cesta na Stadion"?
Nechcem vás otravovať s dátumami, ale píšem si históriu a chýbajú mi nejaké údaje... ?
Kto teda vie presný dátum, kedy nastali zmeny v MHD v dôsledku začiatku výstavby nového mosta ponad Hron pri DrukoseL? Len pripomeniem, že súčasťou zmien bolo zrušenie L27, predĺženie L51 do Sásovej, L43 do Srnkovej, zokruhovanie L28 a L31 po Uhlisku cez Viestovu.
Reply on: mirkobb #22422:
A čo ma nepoznáš ja som hanbu predala pradávno aj drzá som dostatočne )) a tá príloha čo si poslal je bomba !!!!..A ešte k Robovi pozri on je gurmán príde nakoniec a še pobavíme mám taký cit v kostiach áách a bude požadovať iné čísla... ?
Reply on: Habibi #22421:
No teeda, ze sa nehanbis take "intim" sukromne veci sem.. Ze s Robertkom nakoniec.. ?
Ozi a ako je to s tým zajtrajším stretkom ?? Ma napadlo , žeby sme si mohli zahrať takú hru o udelení licencie na trolejbusy dňa 18.6.2007. Napíšeme rôzne dôvody prečo sa to nedá a tak...dáme notárovi a poobede pošleme do médií. /nová reálna šou - hádaj na čo myslím a takto to dopadne!!/ Inak pán hovorca nášho najvyššieho územného celku /od čoho tak mohli odvodiť vraj celok? / mali generálku s Adkom našim v kolektíve najobľúbenejším na teraske pred Pianom barom doobeda ...podľa hesla pod lampou je najväčšia tma..a potom poobede padali krupy , lebo už ani ten najvýšší sa nato dívať nemôže.. ? ja jáááááááj ?

malý..väčší..najväčší..
vysoký..vyšší..najvyšší...najnajnajvyšší.. a posledné slovo má aj ták Róbetko.. ?
Reply on: mirkobb #22410:
Tak totok je riadne odvážne tvrdenie !! ? , ale je v duchu toho čo ja dávno hovorím stačí chcieť..a teraz vážne ..už pred dvomi rokmi začali rôzne rokovania ohľadom výstavby diaľnice JUH _ SEVER nie žeby dovtedy neboli, ale vyskytovala som sa v blízkosti jedného pána primátora /mimoriadne schopného..ozaj to nebol zajko/ a ten tam bol účastný a bola reč o prepojení Juh - SEVER cez BB...hm takže skúsim získať nejaké novinky a podám hlásenie je fajn mať ľudí na správnych stoličkách )) ? sa nezdám čo ??
Reply on: wizard112 #22415:
Ak to bude aj popod Kremnicke vrchy, aj popod Hiadelske sedlo, tak to bude uplne super! ? Uz som spominal vyhody v #22413 a uz ako sa to pomenuje je uplne jedno, dôlezite je, ze to budu obidve cesty dianicneho typu. Takymto riesenim sa to nebude ani zbytocne pretrasovavat a precislovavat(E 77), pretoze je to zakotvene v medzinarodnych normach, mapach, v povedomi vodicov, atd. Vznikol by tym iba velky chaos, a to vsetko kvôli nejakym nezmyselnym ambiciam zilinskych mocipanov! ? ? ? ? ?
Reply on: Mirosk #22406:
Kocúr Garfield je na rozdiel od teba inteligentný a nemá ani problémy s gramatikou.
Zaujímavé dokumenty predkladané dopravnej komisii MsZ BB v týchto dňoch:

Prioritné dopravné stavby na území mesta
Vypracoval: ÚHA mesta Banská Bystrica, Ing. Brašenová
http://poslanec.sk/dokumenty/index.php?dir=2007/dopravne_priority_na_uzemi_mesta_BB/
Reply on: mirkobb #22414:
Aspoň že ten Orient express pôjde cez BB, keď nám nechcú dať tú R3. ?
Reply on: mirkobb #22413:
Ten variant R3 popod Kremnické vrchy je podľa mňa tiež sprostosť, pretože to bude ochádzka. A zase to obíde BB (aj keď menším oblúkom), ale lepšie ako cez Kremnicu. Neviem, čo vidí ministerstvo v tej Turčianskej kotline. Čo tam ide niekto stavať fabriku za 100 mld. euro alebo čo? Ja jednoducho nevidím potrebu viesť R3 cez Turčiansku kotlinu. Veď MT má (resp. bude mať) napojenie na D1a veľkosť ďalších sídiel je zanedbateľná. Najlepšie je to viesť Hiadeľským sedlom, je to najbližšie, najrýchlejšie a najlacnejšie riešenie, niet sa o čom baviť. Ale ak má ministerstvo dopravy peniaze, nech postavia všetky možné varianty. Inak na stránke NDS nje R3 stále vedená cez Kremnicu.

Re #22405 JJ: Ani mne na názve nezáleží, ale ak sa R3 postaví cez Kremnicu, tu sa stavať tak skoro cez Hiadeľské sedlo nezačne, lebo nebudú peniaze a ani potreba, nakoľko paralelne pôjde R3 cez Kremnicu. Ako povedal mirkobb, ak sa R3 postaví cez Kremnicu (resp. nepôjde cez BB) a postaví sa Rxy cez Hiadeľské sedlo, nemám problém. Len vieme, že to nebude možné.
Reply on: wizard112 #22411:
Uz aj viem, kadial bude odchadzat zo Slovenska.. ? Kamarat z Krakowa mi napisal o pravdepodobnom hranicnom priechode cez ktory pride VSOE do PL. Tot, citacia z mailu(pisana polsko-slovensko-cesky ? ):
Ahoj Mirku,
Dziś dostałem wiadomość, że VSOE ma wjechać na teren Pol'ska przez hraniczny prechod Plavec/Muszyna i dalej do Krakowa przez Novy Sącz. Jest jeszcze za wcześnie i nie ma ustalonego jizdneho radu na Pol'sko. Gdybym wiedział coś więcej, napiszę.

Pozdrawiam, Janek
Reply on: JJ #22405:
Ako spomenul wizard 112 v #22401, peažny usek R1 a R3 medzi ZV a ZH by bol katastrofou, tu existujucu cestu by bolo nakladne rozsirit na 3+3(o sucasnych parametroch uz ani nehovoriac), tak podobny problem by nastal v useku "hronskeho lievika" medzi ZH a Hron. Benadikom, kde by boli R1 a R3 takisto v peaži, tam tu cestu tiez tazko rozsirovat na 3+3 a to na viacerych miestach(Zarnovica-Rudno n./Hronom, ale aj Nova Bana-Hr. Benadik), ta cesta tam ide v zarezoch v rôznych urovniach uz teraz! Myslim, ze take uvahy "akoze cez Levice" a podobnych nezmyslov tu uz bolo viac, ale asi zostalo len pri tom.. ? Naopak R1 medzi BB a ZV sa da kedykolvek rozsirit na 3+3, rezerva je tam dostatocna, no a este je tu aj moznost postavit dalsiu R cestu, priestoru je dost, kludne sa ich sem zmesti aj niekolko! Cize ziadnu "paniku" R3 pôjde urcite v priestore BB, MDPaT ma na svojich strankach aktualizovanu mapku ciest Slovenska, kde R3 ide niekde v priestore medzi Badinom a Rakytovcami smerom ku Kremnickym vrchom popri Malachove a potom tunelom k Turceku. To by tiez nebolo spatne riesenie, za predpokladu, ze by sa realizovala aj spominana I/59 po Korytnicu ale aspon v parametroch R22,5/100(teraz navrhnuta je C11,5/70, resp. C22,5/70, a to nie je "ziadna vyhra"!), takto by BB ziskala viac, "zabila by dve muchy jednou ranou", severne(RK, Krakow) a aj zapadne(PD, TN, Brno)prepojenie cestami v usporiadani 2+2. Zapadne spojenie ako sucast R3 by realizovala NDS a severne ako I/59(R22,5/100) by bolo pod "taktovkou" SSC. Tu je spominana mapka: http://www.telecom.gov.sk/pk/071140/priloha_1.jpg
? ? ?
Ak som dobre videl, tak aj BB-283AT (po vozoch BB-028AG, BB-632AS) má vrátené pôvodné transparenty BUSE. Znamená to ďalší príchod nejakej B732-ky?
Reply on: mirkobb #22410:
Už keď si vybavil Orient express, R3 bude pre teba hračka. ?
Reply on: wizard112 #22401:
Ale hoši, teeda.. ? Len na chvilu Vas tu necham "bez dozoru" ? a uz ake pesimisticke uvahy, co to, co to..? ?
Mam dobru spravu, R3 pôjde cez BB, rucim za to! ? ?
A kto chce bádať ešte viac v nedávnej pohnutej králičej histórii Banskej Bystrice, stále je k dispozícii archív, tunáka ľa:
http://www.poslanec.sk/old_site/storage/index.php?dir=BB/
Kto má záujem, môže si spraviť trošku exkurziu do minulosti, na jeden dôležitý deň toho dlhého zápasu o banskobystrické trolejbusy (Protest občanov na MsZ BB 30.3.2006):

http://www.poslanec.sk/old_site/storage/index.php?dir=BB/video/&file=RTV_protest_30-3-2006.wmv (15MB!)

http://www.poslanec.sk/old_site/storage/index.php?dir=BB/video/&file=TA3-protest_trolejbusy-30-3-2006.asf.ASF (1.5 MB)

tfuj, tfuj, len nech to nezakríknem ! ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.