PS: každé vozidlo je povinné pristaviť sa pri označovníku..tak ten tretí T-Bus by mal /rovnako ako BUS!!!/ ešte aj tak zastaviť pri označovníku. Jediné, čo t-bus neurobí, je obehnúť svojho kolegu. Ale to ani neni nutné, lebo má povinnosť stáť na každej zastávke, nie ako balkánci, ktorí idú hlava-nehlava, ZAZVOŇ SI DEGEŠ!!!. A ak aj náhodou by ten druhý "kúsok" mohol obiehať, načo? od Štadlerovho majú všetky rovnakú trase...a väčšinou už len ľudia vystupujú.
Nepleť si banány s melónmi, alebo T-Busy s tankami, ako Ander z balkónu. Hlavne že budú premávať.
PS: videl si už obiehať v blave jednu električku druhou?
Re: SMER MAGAZÍN
Prečo tam ešte nenapísali, že 70% el. energie sa vyrába v tepelných elektrárňach spalovaním uhlia, 20% atomovkou a 10 vodnými dielami. Teda o ekologií trolejbusov ani netreba polemizovať. Xi,xi.
Re: SMER MAGAZÍN
Prečo tam ešte nenapísali, že 70% el. energie sa vyrába v tepelných elektrárňach spalovaním uhlia, 20% otomovkou a 10 vodnými dielami. Teda o ekologií autobusom ani netreba polemizovať. Xi,xi.
Chcem pochvalit stranku dpmbb....ale zislo by to este dotiahnut dokonca co tak k tym vozidlam kde je uvedeny popis trolejbusov zaradit aj minibusy? ? a ta skusobna prevadzka je tam uvedena uz dost dlho bolo by dobre to dat prec:)
Skus tu istu adresu(domena zostava ta ista a aj narodne prostredie), len pred @ daj "malpensa". ? To v pripade, ze mi chces nieco poslat, inak Ti ihned teraz volam. ?
heh tak som si precital tie clanky v tyzdenniku sme a celkom ma to pobavilo. Co ma este vies pobavilo tak tie clanky z novin este pred xvilou boli pristupnu no o 2 min. neskor boli suspended Ktoze v tom ma prsty? No ale k poente. v clanku sa pisalo ze po kustaku prechadza zhruba 55tis aut/den a po severnom obchvate takmer 43tis aut/den co po scitani "najlepsou a najmodernejsou" SADkou v europe znamena vyse 100 tis. aut len po tychto dvoch cestach. No nech akokolvek ratam 100 tis. to vobec nie je. Myslim ze kazda ZS privita vedenie skoly sadky o5 v skolskych laviciach ?
Mna zase udivuje ze mesto Banska Bystrica a hlavne primator mesta vobec nereaguju na vyjadrenia SAD ZV. ved to co uz robia, je zasahovanie do kompetencii pravomoci miest a obci.
Trolejbusy uz su spiatky,
Adrian si bali svestky.
Bali, bali, pakuje sa,
radujme sa, veselme sa.
Adrian uz z vlaku mava,
vsetkym nam uz zbohom dava.
Ahoj, ahoj, bystricania,
osklbani bystricania.
Prečítala som si s "radosťou" vymývacie články o MHD v BB a znova sa pýtam toho uja čo tým sleduje?? /nebudem menovať, lebo som zhnusená/ Obyčajný človek, keď prečíta , že SAD ZV MHD BB ušetrila MESTU BB !!!!!!!!!!!!!! takmer 50 mil.Sk tak musí toho spasiteľa milovať!! Mňa už ozaj už svrbí dlaň ? Konečne som sa dozvedela prečo tu vlastne obsmrda tá spoločnosť, lebo čaká, že mesto jej zaplatí 158 milionov a k tomu dostane metál zapichnutý rovno do čela za budovanie svetlej budúcnosti a čo nevidieť bude cestovné 50 halierov /60 už nemôže ako je známe../ AKÉ ušetrené peniaze MESTU ??? Dajte mu už konečne niekto informácie , alebo mu zalepte ústa ? Pomooooooooooooooooooooc !!!!!!!!!!
2007
Re: SMER MAGAZÍN
Prečo tam ešte nenapísali, že 70% el. energie sa vyrába v tepelných elektrárňach spalovaním uhlia, 20% atomovkou a 10 vodnými dielami. Teda o ekologií trolejbusov ani netreba polemizovať. Xi,xi.