aby si bol v obraze: MHD v BB nemá zastávky na znamenie...ale niektorí traktoristi na busíkoch si svojvoľne vyvesujú do vozidiel upozornenie typu "pred vystupovaním signalizujte" , a potom nezastavia...
Vychádzam z toho, že každé vozidlo MHD má povinnosť teda zastaviť na zastávke. ☺ A trolejbusy to v minulosti robili ozaj poctivo.
Zaujímavé, že "odborník" na dopravu na tlačovke povedal, že občanom ušetrili 20 mil. korún a v článku sa píše, že 30 mil. korún. Zajtra sa dočítam, že obyvateľom ušetrili 40 mil. korún. ? Až dnes som sa dozvedel, že SAD ZV chce pomaly rozhodovať, kde mesto vynaloží verejné prostriedky. A toto si zaslúži potlesk: "Je teda skutočným zámerom spustenia trolejbusov ekológia? Nie." ? ? ?
Otázka pre SAD ZV: Je teda skutočným zámerom SAD ZV snaha o ušetrenie peňazí mestu a cestujúcim? Odpoveď: Nie.
Mimochodom, nevedel som, že v BB už máme severný obchvat. Bývam v Sásovej, že o tom neviem. ? Máme tu iba ak nedobudovaný vonkajší mestský okruh, ktorý ide cez Sásovú, ale že by to bol severný obchvat? Keď už píšem, aspoň si zistím fakty... ? ? Tiež by ma zaujímal zdroj, že cez Sásovú prejde denne 43 000 vozidiel. Alebo to odborníci na dopravu odsledovali? ?
Draxter: trolejbus ma u vas povinnost zastavit vsade, zatialco autobus nie? Zaujimave. Vsade inde je povinnost zastavovat funkciou danej zastavky (na znamenie/stala) a nie funkciou danej trakcie (trolejbus/autobus).
Na tuto stranku netreba zas "vlacit" az prilis osobne zalezitosti, vystacime si tu aj s vecnym posudzovanim stavu veci, alebo inak povedane: "Nie sme ako oni ".. ? (Pozn.: Môj nazor, nehovorim za ostatnych!) ?
PS: každé vozidlo je povinné pristaviť sa pri označovníku..tak ten tretí T-Bus by mal /rovnako ako BUS!!!/ ešte aj tak zastaviť pri označovníku. Jediné, čo t-bus neurobí, je obehnúť svojho kolegu. Ale to ani neni nutné, lebo má povinnosť stáť na každej zastávke, nie ako balkánci, ktorí idú hlava-nehlava, ZAZVOŇ SI DEGEŠ!!!. A ak aj náhodou by ten druhý "kúsok" mohol obiehať, načo? od Štadlerovho majú všetky rovnakú trase...a väčšinou už len ľudia vystupujú.
Nepleť si banány s melónmi, alebo T-Busy s tankami, ako Ander z balkónu. Hlavne že budú premávať.
PS: videl si už obiehať v blave jednu električku druhou?
Re: SMER MAGAZÍN
Prečo tam ešte nenapísali, že 70% el. energie sa vyrába v tepelných elektrárňach spalovaním uhlia, 20% atomovkou a 10 vodnými dielami. Teda o ekologií trolejbusov ani netreba polemizovať. Xi,xi.
Re: SMER MAGAZÍN
Prečo tam ešte nenapísali, že 70% el. energie sa vyrába v tepelných elektrárňach spalovaním uhlia, 20% otomovkou a 10 vodnými dielami. Teda o ekologií autobusom ani netreba polemizovať. Xi,xi.
Chcem pochvalit stranku dpmbb....ale zislo by to este dotiahnut dokonca co tak k tym vozidlam kde je uvedeny popis trolejbusov zaradit aj minibusy? ? a ta skusobna prevadzka je tam uvedena uz dost dlho bolo by dobre to dat prec:)
Skus tu istu adresu(domena zostava ta ista a aj narodne prostredie), len pred @ daj "malpensa". ? To v pripade, ze mi chces nieco poslat, inak Ti ihned teraz volam. ?
heh tak som si precital tie clanky v tyzdenniku sme a celkom ma to pobavilo. Co ma este vies pobavilo tak tie clanky z novin este pred xvilou boli pristupnu no o 2 min. neskor boli suspended Ktoze v tom ma prsty? No ale k poente. v clanku sa pisalo ze po kustaku prechadza zhruba 55tis aut/den a po severnom obchvate takmer 43tis aut/den co po scitani "najlepsou a najmodernejsou" SADkou v europe znamena vyse 100 tis. aut len po tychto dvoch cestach. No nech akokolvek ratam 100 tis. to vobec nie je. Myslim ze kazda ZS privita vedenie skoly sadky o5 v skolskych laviciach ?
Mna zase udivuje ze mesto Banska Bystrica a hlavne primator mesta vobec nereaguju na vyjadrenia SAD ZV. ved to co uz robia, je zasahovanie do kompetencii pravomoci miest a obci.
mimi