Ale hoši, teeda.. ? Len na chvilu Vas tu necham "bez dozoru" ? a uz ake pesimisticke uvahy, co to, co to..? ?
Mam dobru spravu, R3 pôjde cez BB, rucim za to! ? ?
Kto má záujem, môže si spraviť trošku exkurziu do minulosti, na jeden dôležitý deň toho dlhého zápasu o banskobystrické trolejbusy (Protest občanov na MsZ BB 30.3.2006):
pozri, mne je uplne jedno, ci sa to bude volat R3 alebo D3 alebo 1/200 alebo cokolvek ine - pre mna je dolezite, aby to malo 4 jazdne pruhy a profil minimalne 22,5. A dalsia dolezita vec - vystavba tej "prelozky" I/59 sa musi zacat do 2-3 rokov, lebo uz sa jej podla mna potom nikdy nedockame.
#22404 Re wizard112: takto, viem, ze sa v istych kruhoch debatovalo o sturovskom variante, ale nikdy som to nebral vazne, lebo je to od zaciatku nezmysel. Co sa tyka tej reportaze na madarskych spravach, bola to len natocena videoprojekcia na platne aj to len na chvilku, takze mam pocit, ze to bolo zakoncene v Sahach. napriek tomu - je uplne jedno, ci sahy alebo sturovo, ak to ma zase obist BB.
Keď už je tu táto debata, tak R3 už cez BB asi nepôjde (aj keď ja osobne preferujem variant cez BB, nakoľko má tento variant viacero pozitívnych dôvodov) a to z toho dôvodu, že už sa navrhuje namiesto výstavby R3 cez BB nová - náhradná stavba - "Preložka cesty I/59 Slovenská Ľupča-Korytnica" popod Hiadeľské sedlo. V súčasnosti sú navrhnuté 4 varianty, od 14.5.2007 je stavba zaradená do zoznamu EIA na posudzovanie vplyvov na životné prostredie.
Doporučujem pozrieť si link: http://eia.enviroportal.sk/dokument.php?id=35973
aby si nebol sokovany ...
minule som len tak pozeral "Spravy - Hirek" aj ked po madarsky neviem ani jedno slovo
Najzaujimavejsia bola informacia, ktora neodznela v ziadnom inom mediu. Kedze ta BB je stale otravna, ze R3 cez ZH je ocividna obchadzka a vyhodene peniaze (moj komentar), vymysleli sme novu trasu:
PL/SVK - MT - ZH - Nova Bana - Sahy. Hlavne v useku MT - Sahy to bolo nakreslene ako rovna ciara tiahnuca sa od severu (MT) az po juh (Sahy) . Tomu sa hovori uplne dokonala obchadzka a odstavenie BB od infrastruktury. Takze v oblasti MT-ZA sa rysuje jedna obrovska megakrizovatka ... a BB? ta si musi vystacit aj s 1/59 cez donovaly. Tu je uz tiez na mieste zacat robit poriadky s imbecilnymi navrhmi podobneho druhu.
Keď už tu máme takýto materiál, nedá mi, aby som opäť kritizoval viesť R3 cez Kremnicu. Intenzita dopravy je v úseku ZH - Kremnica - TR - hranica kraja BB/ZA menšia (najmä úsek ZH - Horná Štubňa je s úsekom ZV - BB neporovnateľný) ako na trase ZV - BB - hranica kraja BB/ZA. Ak sa teda bude stavať R3 cez Kremnicu (čo sa asi bude ?), nastanú dve situácie. Prvá, že pre zväčšenie intenzity nebude postačovať štvorprúdová cesta medzi ZV - ZH (bude ju nutné rozšíriť, len v niektorých úsekoch to bude komplikované a navyše parametre tejto cesty nie sú zrovna parametrami rýchlostnej cesty), druhá (pravdepodobnejšia), že táto investícia bude vyhodenie peňazí (na Slovensku nič mimoriadne), pretože bližšie to bude cez BB. Pardon za OT.
no, s číslami sa dá narábať všelijako - a dokonca si ich aj vymýšľať - podľa celoštátneho sčítania dopravy na cestnej sieti Slovenskej Republiky v roku 2005 bolo na vonkajšom okruhu mesta narátanych 11 130 vozidiel za 24 hodin.
presne rozpísane:
1187 nákladných automobilov a prívesov
9913 osobných a dodávkových automobilov
30 motocyklov
A keby ktosi kedysi dávno nebol sľúbil Rakúšanom ľahkovážne odstrihnutie prvých blokov V1 a dostaval EMO, tak tých jadrových percent mohlo byť podstatne viac.
„Adrian uz z vlaku mava,“ Ako vieš, že ho tam pustim?
Re #22372 mirkobb: Prečo oslava musí byt až v sobotu, keď ja pôjdem pracovať. Nemôžeme to dať na piatok?
Re #22373 poslanec.sk: „Aký ekologický prínos má teda 30 trolejbusov?“ Tak toto ma dojalo. Tak potom načo nám je MHD? Tak teda poďme kričať. My nechceme MHD! My nechceme MHD! ... My chceme, aby mal každý trabanta!!! ? ? ? ?
Re #22380 Bystrican.: Z a cely tým autorov dpmbb.eu ďakujem za pochvalu. To že nie je na stránke vidieť nič nové neznamená že sa nič nové nepripravuje. Len sa to testuje a hľadajú sa možné chyby na stránkach. My máme takú dohodu. Tá „skúšobná prevádzka“ tam skončí len čo vyjde prvý trolík na riadnu linku. (Teda, ani o deň skôr, ani o deň neskôr. Aspoň sa to budeme snažiť dodržať) Teda do toho dátumu musí dpmbb.eu behať ako hodinky.
Re #22381 DPMBB, a. s.: Akonáhle budú dodané všetky materiály bude to zverejnené.
Re #22383 draxter: Takmer si uhádol. Bol to zámer. Nie pred odpojením, ale po prehodení zberačov odtestovať celú sieť pred ŽST. Išlo to takto: http://www.dpmbb.eu/fotogaleria/1181660716.jpg http://www.dpmbb.eu/fotogaleria/1181660717.jpg http://www.dpmbb.eu/fotogaleria/1181660718.jpg http://www.dpmbb.eu/fotogaleria/1181660719.jpg
...ešte.. http://www.dpmbb.eu/fotogaleria/1181660723.jpghttp://www.dpmbb.eu/fotogaleria/1181660724.jpg
Re #22387 mirkobb: Tak tak, pravdu máš
aby si bol v obraze: MHD v BB nemá zastávky na znamenie...ale niektorí traktoristi na busíkoch si svojvoľne vyvesujú do vozidiel upozornenie typu "pred vystupovaním signalizujte" , a potom nezastavia...
Vychádzam z toho, že každé vozidlo MHD má povinnosť teda zastaviť na zastávke. ☺ A trolejbusy to v minulosti robili ozaj poctivo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mirosk