Ten Otokar má menej miest na sedenie ako kĺbový SOR a aj menej miest na státie, čiže má celkovo menej miest ako kĺbový SOR.
| Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Otokar Kent C 18,75 | 3311 – 3350 | 2021 | 2022 | — | 40 |
| 2. | Otokar Kent C 18,75 | 3351 – 3381 | 2022 | 2022 | — | 31 |
| Total | 2021 – 2022 | 71 | ||||
| Length | 18750 mm |
|---|---|
| Width | 2540 mm |
| Height | 3245 mm |
| Height of floor | 330 mm (270 mm s kneelingom) |
| Wheelbase | 5900 mm a 6740 mm |
| Doors | 4 |
| Number of seats | 39 + 1 |
| Number of standing places | 91 (5 os./m2)
116 (8 os./m2) |
| Design load | 130 + 1 (5 os./m2)
155 + 1 (8 os./m2) |
| Weight of unloaded vehicle | 17450 kg |
| Gross vehicle weight | 28000 kg |
| Engine | DAF Paccar MX-11 270, Euro 6D, naftový, vodou chladený 6-valec, s recirkuláciou výfukových plynov, technológiou SCR a aktívnym filtrom pevných častíc (1. séria)
DAF Paccar MX-11 270, Euro 6E, naftový, vodou chladený 6-valec, s recirkuláciou výfukových plynov, technológiou SCR a aktívnym filtrom pevných častíc (2. séria) |
| Continuous power output | 270 kW / 1600 rpm |
| Piston displacement | 10837 cm3 |
|---|---|
| Maximum torque | 1900 Nm / 900 - 1125 rpm |
| Maximum speed | 85 km/h |
| Transmission | ZF EcoLife 6 AP 2000B, 6-stupňová automatická, s integrovaným retardérom |
| Steering wheel | Hema Servocom 8098, hydraulické |
| Axles | predná: ZF RL 82 EC, nezávislé zavesenie kolies
stredná: ZF AVN 132, portálová zadná: ZF AV 133, portálová, hnacia |
| Tyres | 275/70 R 22,5 |
| Air conditioner | Sütrak Coldline AC 353 P
Sütrak Coldline AC 34 Electrical (kabína vodiča) |
| Cooling capacity | 2 x 27 kW (AC 353 P)
3,5 kW (AC 34) |
| 3311 | vehicle in service: 71 (100 %) |
| 3311 | online: 39 (54.9 %) |
| 3311 | today in service: 52 (73.2 %) |
| 3312 | vehicle ot of service (more than 2 weeks): 12 (16.9 %) |
| 3341 | vehicle ot of service (more than 6 months): 1 (1.4 %) |
Ešte aj tie smerovky sú rovnaké a rovnako umiestnené.
chcel som len poukázať, že shareovanie dielov sa deje.
Vodici a technici.
Teda ja osobne vidím výrazné zlepšenie ich vypravovanosti potom, čo sa dolaďujú dvere. Je to teda vidieť podľa mňa aj na tej výprave čo sa týka hradenia.
Druhá vec je, že ich není 5ks a žiaľ aj oni čelia takmer stále nejakej menšej škodovej udalosti a podobné.
A zase čo jednému vyhovuje, druhému nemusí. To je ta rôznorodosť.
Budeme radi.
Nemyslím si, že budú zverejňovať ich objednanie tak ako v prípade prvých 40ks.
dnes.
.
áno aj turbo by to mohlo byť, v tej rýchlosti ma hneď nenapadlo

Skrátka podľa súťažných podmienok od nástupu tohto vedenia nemajú byť transparenty prekryté determálnym sklom ani žiadnym predmetom ako majú sorky. Žiaľ ako som si to dneska odsledoval všetky vozy od 3311 až po 3344 to majú zle a 3345+ to majú už správne.
Za mňa kúrili najlepšie zo všetkých vozov.




Dokonca by som povedal, že 15m CNG sú v lepšom stave ako prvosériové sorky.
. Zatial nevidim nic "nove" z 1DP na 2 DP preradene.
Na Juráckych linkách už sa objavujú posledné dni aj ďalšie ako 2855, 2856. Takže pomaly sa tam zrejme sťahujú.
majky1602