Ten Otokar má menej miest na sedenie ako kĺbový SOR a aj menej miest na státie, čiže má celkovo menej miest ako kĺbový SOR.
Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Otokar Kent C 18,75 | 3311 – 3350 | 2021 | 2022 | — | 40 |
2. | Otokar Kent C 18,75 | 3351 – 3381 | 2022 | 2022 | — | 31 |
Total | 2021 – 2022 | 71 |
Length | 18750 mm |
---|---|
Width | 2540 mm |
Height | 3245 mm |
Height of floor | 330 mm (270 mm s kneelingom) |
Wheelbase | 5900 mm a 6740 mm |
Doors | 4 |
Number of seats | 39 + 1 |
Number of standing places | 91 (5 os./m2)
116 (8 os./m2) |
Design load | 130 + 1 (5 os./m2)
155 + 1 (8 os./m2) |
Weight of unloaded vehicle | 17450 kg |
Gross vehicle weight | 28000 kg |
Engine | DAF Paccar MX-11 270, Euro 6D, naftový, vodou chladený 6-valec, s recirkuláciou výfukových plynov, technológiou SCR a aktívnym filtrom pevných častíc (1. séria)
DAF Paccar MX-11 270, Euro 6E, naftový, vodou chladený 6-valec, s recirkuláciou výfukových plynov, technológiou SCR a aktívnym filtrom pevných častíc (2. séria) |
Continuous power output | 270 kW / 1600 rpm |
Piston displacement | 10837 cm3 |
---|---|
Maximum torque | 1900 Nm / 900 - 1125 rpm |
Maximum speed | 85 km/h |
Transmission | ZF EcoLife 6 AP 2000B, 6-stupňová automatická, s integrovaným retardérom |
Steering wheel | Hema Servocom 8098, hydraulické |
Axles | predná: ZF RL 82 EC, nezávislé zavesenie kolies
stredná: ZF AVN 132, portálová zadná: ZF AV 133, portálová, hnacia |
Tyres | 275/70 R 22,5 |
Air conditioner | Sütrak Coldline AC 353 P
Sütrak Coldline AC 34 Electrical (kabína vodiča) |
Cooling capacity | 2 x 27 kW (AC 353 P)
3,5 kW (AC 34) |
3311 | vehicle in service: 71 (100 %) |
3311 | online: 41 (57.7 %) |
3311 | today in service: 48 (67.6 %) |
3326 | vehicle ot of service (more than 2 weeks): 11 (15.5 %) |
3341 | vehicle ot of service (more than 6 months): 1 (1.4 %) |
N/A
nie tak dávno som tu niekde písal, že ak chcete spraviť výber liniek kde sa na nových vozoch nevymlátia tlmiče, tak nové vozy môžte rovno nechať postávať vo vozovniach... žiaľ rozbitým cestám sa v BA nevyhneš, bolo by fajn spraviť výber "najmenšieho zla" a na úseky typu Račianska, Pánty a iné šmakolády treba nechať jazdiť staršie sorky