Reply on: Ma178rek #153:
Nie že možno ale určite. Veď to je hrozné ako sa pri plnej električke nie je čoho chytiť. Ozaj tieto nové rachotiny sú už menej hlučné ako tie staré spred 10 rokov?
Set | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Škoda 30T0 ForCity Plus | 7501 – 7502 | 2014 | 2015 | — | 2 |
2. | Škoda 30T1 ForCity Plus | 7503 – 7515 | 2015 | 2015 | — | 13 |
3. | Škoda 30T2 ForCity Plus | 7516 – 7530 | 2015 | 2015 – 2016 | — | 15 |
4. | Škoda 30T3 ForCity Plus | 7531 – 7540 | 2024 | — | 10 | |
Total | 2014 – 2024 | 40 |
Length | 32495 mm |
---|---|
Width | 2480 mm |
Height over air conditioning | 3560 mm |
Height of floor | 350 mm |
Doors | 10 |
Number of seats | 52 + 2 |
Number of standing places | 190 (5 os/m2)
304 (8 os/m2) |
Design load | 242 + 2 (5 os/m2)
356 + 2 (8 os/m2) |
Weight of unloaded vehicle | 47516 kg |
Motor control | Škoda Electric, trakčné jednotky TJ6.3 - trakčný menič s IGBT prvkami, mikroprocesorové riadenie, možnosť rekuperácie (30T0 - 30T2)
Škoda Electric, trakčné jednotky TJ6.3.1 - trakčný menič s IGBT prvkami, mikroprocesorové riadenie, možnosť rekuperácie (30T3) |
Engine | Škoda 1MLU 2945 K/4-VA, trojfázový asynchrónny, kvapalinou chladený (30T0 - 30T2)
Škoda 4MLU 2945 K/4-VA, trojfázový asynchrónny, kvapalinou chladený (30T3) |
---|---|
Continuous power output | 100 kW |
Number of motors | 6 |
Total power output | 600 kW |
Maximum speed | 65 km/h (premávková)
75 km/h (konštrukčná) |
Air conditioner | Poll KLMT30S |
Cooling capacity | 3 x 22,6 kW (1. - 3. séria)
3 x 25 kW (4. séria) |
Heating capacity | 3 x 13 kW (1. - 3. séria)
3 x 15 kW (4. séria) |
7501 7502 |
7503 7504 7505 7506 7507 7508 7509 7510 7511 7512 7513 7514 7515 |
7516 7517 7518 7519 7520 7521 7522 7523 7524 7525 7526 7527 7528 7529 7530 |
7531 7532 7533 7534 7535 7536 7537 7538 7539 7540 |
7501 | vehicle in service: 40 (100 %) |
7503 | online: 13 (32.5 %) |
7503 | today in service: 15 (37.5 %) |
Ámos
Preco potrebuju byt vsetky sedadla NP. Co mame 100% obyvatelstva s pohybovymi problemami? Aj v busoch to DPP vyzaduje?
29/30T mozne ma usporiadanie nad clankami 2+2, ale 15T ma toto http://hampage.hu/trams/praga2/img_4181.jpg
Mne http://imhd.sk/ba/galeria-media/127374/Priestor-dveri-pri-klbe.html?ref=ba%2Fpopis-typu-vozidla%2F740%2FSkoda-30T-ForCity-Plus.html%3Fdfpi%3D23 pride lepsim riesenim.
Popravde ocakaval som dopraseny interier od skody, ale fakt som spokojny s riesenim 29/30T.
Kazde to riesenie logicky prichadza aj s nevyhodami. Mne 15T pride ako prilis vela kompromisov v neprospech cestujuceho pre soto dovody.
Samozrejme ak su podvozky pod klbmi z dovodu 100% adhezie pre kopcovitost Prahy, to uz nie je sotodovod
Okrem ineho prejazdonst oblukmi? Nemyslis si, ze 32m vozidlo s 4mi klbmi, bude mat lepsie prejazdnost ako 32m vozidlo s klbmi dvoma.