ooo nove trolejbusy?
edit: kde budu premavat asi
edit: kde budu premavat asi
| Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Škoda-Solaris Trollino 24 | 6901 – 6916 | 2023 | 2023 – 2024 | — | 16 |
| Total | 2023 | 16 | ||||
| Length | 24700 mm |
|---|---|
| Width | 2550 mm |
| Height | 3500 mm |
| Height of floor | 320 mm |
| Wheelbase | 5900 mm / 6000 mm / 7350 mm |
| Doors | 5 |
| Number of seats | 60 + 1 |
| Number of standing places | 121 |
| Design load | 181 + 1 |
| Weight of unloaded vehicle | 24750 kg |
| Gross vehicle weight | 39330 kg |
| Motor control | Škoda Electric, IGBT-tranzistorový
trakčný menič riadený mikroprocesorom (vstup 600/750 V DC, výstup 3 x 0-420 V AC/310 A, 0-150 Hz), s rekuperáciou energie pri brzdení |
| Engine | Škoda, štvorpólový asynchrónny motor s kotvou nakrátko a nútenou ventiláciou |
| Continuous power output | 160 kW |
|---|---|
| Number of motors | 2 |
| Total power output | 320 kW |
| Maximum speed | 65 km/h |
| Steering wheel | RB Servocom 8098, hydraulické |
| Axles | predná: ZF RL 82 EC, nezávislé zavesenie kolies
druhá a tretia: ZF AV 133, portálová, hnacia zadná: ZF RL 82 A, tuhá, aktívne riadená |
| Tyres | 275/70 R 22,5 |
| Air conditioner | 2x Konvekta UltraLight 500EM 2. gen. (priestor pre cestujúcich)
Konvekta KL20KDE (kabína vodiča) |
| Cooling capacity | 2x 24 kW (UL 500EM) |
| Heating capacity | 2x 30 kW (UL 500EM) |
| 6901 6902 6903 6904 6905 6906 6907 6908 6909 6910 6911 6912 6913 6914 6915 6916 |
| 6901 | vehicle in service: 16 (100 %) |
| 6901 | online: 8 (50 %) |
| 6901 | today in service: 9 (56.3 %) |
| 6910 | vehicle ot of service (more than 2 weeks): 1 (6.3 %) |
Či nebude postačovať aj zrušenie špičkového a ponechanie 7-8 keďže kapacita voza sa navýši a pojme viac ľudí na jeden odchod ako súčasný voz. Neviem no. Dá sa s tým podľa mňa ešte pekne pracovať.
(Zdroj foto: https://www.solarisbus.com/en/press/another-contract-for-solaris-trollino-24-16-vehicles-will-go-to-the-slovak-capital-1729 )
27trky by mohli pokracovat v rade 25tr. Svojim sposobom ide tiez o trofle s pomocnym pohonom. T.j. 6711+

Chcelo by to trošku lepšiu foto ako bola tá prvá.
Podľa harmonogramu v obstarávaní mal byť do konca júla už prevezený do BA a testovaný do konca augusta u nás. Dúfam, že aspoň vyrábajú všetky ostatné zatiaľ a neomeškajú celé dedávky keďže tie boli robené na knap do polky decembra.

)
Hej, ale podla mna moze byt uz zaradeny aj v januari.
. Ale som zvedavý kedy prídu na rad električky tých 20 nových.
....
Takže behom 10 minút išli 3ks 24m.
Keby vedel niekto nejaké vysvetlenie, budem rád. Vďaka.
eMDi