ooo nove trolejbusy?
edit: kde budu premavat asi
edit: kde budu premavat asi
| Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Škoda-Solaris Trollino 24 | 6901 – 6916 | 2023 | 2023 – 2024 | — | 16 |
| Total | 2023 | 16 | ||||
| Length | 24700 mm |
|---|---|
| Width | 2550 mm |
| Height | 3500 mm |
| Height of floor | 320 mm |
| Wheelbase | 5900 mm / 6000 mm / 7350 mm |
| Doors | 5 |
| Number of seats | 60 + 1 |
| Number of standing places | 121 |
| Design load | 181 + 1 |
| Weight of unloaded vehicle | 24750 kg |
| Gross vehicle weight | 39330 kg |
| Motor control | Škoda Electric, IGBT-tranzistorový
trakčný menič riadený mikroprocesorom (vstup 600/750 V DC, výstup 3 x 0-420 V AC/310 A, 0-150 Hz), s rekuperáciou energie pri brzdení |
| Engine | Škoda, štvorpólový asynchrónny motor s kotvou nakrátko a nútenou ventiláciou |
| Continuous power output | 160 kW |
|---|---|
| Number of motors | 2 |
| Total power output | 320 kW |
| Maximum speed | 65 km/h |
| Steering wheel | RB Servocom 8098, hydraulické |
| Axles | predná: ZF RL 82 EC, nezávislé zavesenie kolies
druhá a tretia: ZF AV 133, portálová, hnacia zadná: ZF RL 82 A, tuhá, aktívne riadená |
| Tyres | 275/70 R 22,5 |
| Air conditioner | 2x Konvekta UltraLight 500EM 2. gen. (priestor pre cestujúcich)
Konvekta KL20KDE (kabína vodiča) |
| Cooling capacity | 2x 24 kW (UL 500EM) |
| Heating capacity | 2x 30 kW (UL 500EM) |
| 6901 6902 6903 6904 6905 6906 6907 6908 6909 6910 6911 6912 6913 6914 6915 6916 |
| 6901 | vehicle in service: 16 (100 %) |
| 6901 | online: 11 (68.8 %) |
| 6901 | today in service: 13 (81.3 %) |
| 6910 | vehicle ot of service (more than 2 weeks): 1 (6.3 %) |
Či nebude postačovať aj zrušenie špičkového a ponechanie 7-8 keďže kapacita voza sa navýši a pojme viac ľudí na jeden odchod ako súčasný voz. Neviem no. Dá sa s tým podľa mňa ešte pekne pracovať.
(Zdroj foto: https://www.solarisbus.com/en/press/another-contract-for-solaris-trollino-24-16-vehicles-will-go-to-the-slovak-capital-1729 )
27trky by mohli pokracovat v rade 25tr. Svojim sposobom ide tiez o trofle s pomocnym pohonom. T.j. 6711+

Chcelo by to trošku lepšiu foto ako bola tá prvá.
Podľa harmonogramu v obstarávaní mal byť do konca júla už prevezený do BA a testovaný do konca augusta u nás. Dúfam, že aspoň vyrábajú všetky ostatné zatiaľ a neomeškajú celé dedávky keďže tie boli robené na knap do polky decembra.
Hej, ale podla mna moze byt uz zaradeny aj v januari.
. Ale som zvedavý kedy prídu na rad električky tých 20 nových.
....
Takže behom 10 minút išli 3ks 24m.
Keby vedel niekto nejaké vysvetlenie, budem rád. Vďaka.
6503
(kua, to bude minusiek aj na skryty prispevok