Discussion Forum › Off-topic fórum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 8 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Trammat #953:
Ak majú na dverách oznam že berú karty a neupozornia ma že neberú, je to ich problém a oni ho musia vyriešiť. Kľudne im dám svoje kontaktné údaje a zaplatím dodatočne (napr. na účet), ale oni si musia prísť s tým ako to prebehne. Nie je to vina zákazníka.

Ale musím povedať že mňa vždy v takom prípade upozornili.

Je blbé že JLV stále nedoriešili offline platby keď nie je signál. Pritom u DB je to bežný štandard (dokonca práve preto neberú elektronické karty).
Reply on: Peon #950:
Zrušenie priameho objednávania zrejme výrazne šetrí čas a náklady. Je logické, že to zrušili.

Môžeš im napísať, že by si rád objednával aj cez obrazovku a mal možnosť v hotovosti. Platenie je len malé zdržanie, takže to by mohli pridať ako službu navyše.
Reply on: Peon #952:
Vždy sa na platbu kartou pýtam vopred (a nie len v reštauračných vozňoch, ale všade, kde sa platí až po využití služieb). Konkrétne u JLV takmer vždy v prípade, že nejde platiť kartou majú oznam o nefunkčnosti terminálu a takisto na to upozornia. Jedna posádka však má veľmi zaujímavú taktiku - keď chce človek platiť kartou, tak povedia, že nemajú terminál. V prípade, že dotyčný zákazník odpovie, že teda nemá ako zaplatiť, tak zrazu z pultu vytiahnu plne funkčný terminál.
K platbe v miestach s horším pokrytím - nestalo sa mi, že by som čakal dlhšie ako 5 minút, kým platba prebehne.
Reply on: Trammat #951:
To by som ja už radšej požiadal stevardku o zmenu miestenky z Astry do kupé - ak by tam bolo voľné miesto.

To si sa v ČD restaurant (JLV) vždy vopred opýtal či im funguje platobný terminál alebo si vždy všímaš či náhodou tam nemajú oznam ak je nefunkčný? Stalo sa už niekomu z vás, že až po konzumácii zistil, že nefunguje platba kartou a nemal dostatočnú hotovosť? Ako sa to v praxi rieši?

A ako platenie kartou v JLV reálne [ne]funguje na Záhorí kde je horšie pokrytie mobilným signálom, aké s tým máte skúsenosti?

JLV prijíma platby v hotovosti nielen v CZK, ale aj v EUR (vrátane mincí - asi od 0,10 € mince) a aj vo forintoch - to neviem či aj v minciach.
Reply on: Peon #950:
Občerstvenie je len doplnková služba. Keby som mal počítať, koľkokrát som sa nenavečeral v českom reštauráku na Metropolitanoch pretože im nefungoval terminál na karty, tak tu som do rána a taktiež to nepovažujem za diskriminačné. Ak niekto tak veľmi chce to občerstvenie, tak nič mu nebráni požiadať iného cestujúceho, aby mu to objednal a následne sa s ním finančne vyrovná. Inak u RJ toto bolo zavedené začiatkom leta 2020.
Tento príspevok som chcel dať do Diskusie do sekcie Transport, ale asi ani tam sa to nehodí a tu sa asi skôr k tomu niekto vyjadrí.

Neviem odkedy (pravdepodobne už viacero mesiacov) stevard/ka vo vlaku Regiojet vo vozni Astra prinesie 0,33 l fľašku Rajec, ale objednať si ďalšie občerstvenie je možné iba cez internet. Regiojet na to upozorňuje pri kúpe lístka cez internet.

Žiaľ objednávka občerstvenia nie je možná ani cez tie obrazovky v sedadlách a ani cez prehliadač webstránok v smartfóne cestujúceho. Dá sa to iba cez mobilnú aplikáciu Regiojetu a platiť za objednávku je možné len buď z dostupného kreditu (ak má cestujúci Kreditový lístok) alebo platobnou kartou cez internet.

Nie je to náhodou diskriminačné? Napr. niektorí starší ľudia nemusia byť schopní (či už znalosťami alebo technicky) vykonať takú objednávku. A napr. ja mám Samsung s Androidom 4.4 a asi pred 2 rokmi mi Regiojet na diaľku znefunkčnil aplikáciu, takže som si ju musel odinštalovať. A nainštalovať sa už nedá (nepodporujú už totiž staršie Androidy).

Čo vymyslia nabudúce? To aj cestovné lístky už bude nabudúce možné kupovať iba cez mobilnú aplikáciu? Teraz sa to dá aj cez ich webstránku z PC / notebooku / tabletu a aj cez mobilnú verziu webstránky zo smartfónu.
Niekedy sa hovorilo, že keby nebolo počasie, väčšina ľudí by sa nemala o čom baviť… teraz túto úlohu prebral koronavírus.
Reply on: 810zssk #946:
2 pivká a pizza 😆😆😆
Reply on: S499.1023 #942:
Ešte doplním, že okrem peľov je teraz ideálne počasie na šírenie plesní (daždivo a ešte relatívne teplo)
Reply on: Hurvinek #945:
Koľko ste mali tých pív?
Reply on: irizar #940:
Už nesedím,stojím 😆😆😆, na ceste domov peši
Reply on: S499.1023 #943:
Neriešim, poznatok ako sa má kontrolovať vstup do reštík, no ja od r. 2010 som nebol chorý a preto aj dnes v práci jeden načo rúško keď vraj to je medializované a prehnané, podľa neho média klamú, to bol človek, ktorý je smerák asi 😆😆😆😆, ja smrkám keď miešam teplé a studené napr. po sprche 😆😆😆 alergik niesom 😆😆 iba na papalášske keci 😆😆
Reply on: Hurvinek #941:
Tak prečo to vôbec riešiš a prečo práve tu?
Reply on: Hurvinek #939:
Aj ja kašlem a smrkám, hoci som Covid prekonal presne pred rokom, som očkovaný dvoma dávkami Comirnaty, pravidelne testovaný na protilátky a mám 24 hodín starý negatívny PCR test. Nemám dokonca ani žiadnu virózu ani akútne bakteriálne ochorenie dýchacieho traktu. Hovorí sa tomu sezónna alergia alebo ľudovo senná nádcha. Napodiv aj teraz ešte všeličo kvitne.
Reply on: irizar #940:
Dotyčný je cca 10-12m odomňa a som na pivku 😆😆😆
Reply on: Hurvinek #939:
A preco tam teda este sedis?
Sedím v Reštike a jeden kašle i smrká nik nerieši to, dokonca je to niekto známy zamestnanca
Reply on: zakaznik #937:
Ak je niečo antivaxerské, antitestovacie a vôbec tzv. zákaznícky konzervatívne, treba tomu veriť bez ohľadu na zdroj.
Ak vás pozitívne testujú na vírus v USA a o tri týždne vás zabije padajúce piano, tak ste "obeť covidu". Treba veriť štatistikám. 😁
https://youtu.be/goZQ6iOIFYo
Reply on: zakaznik #935:
Holt, xenofóbia večne živá. Kebyže chcem ísť teraz na Slovensko, skončím v karanténe hoci môj región má incidenciu na úrovni 80% košického kraja. Experti poradili 😂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.