Tebe sa tie nedokončené výstupište/nástupište na Zlatých s absenciou prístrešku, nedokončeným povrchom a ochranným zábradlím zdá ako dokončené? A videl si vôbec stav tej trate po otvorení, kde cez priecestia je namiesto asfaltu provizórna škvára? Pôvodne tento úsek mal ísť do reko celý teda od Tomášikovej po Zlaté. No vypustili ten úsek J.D.-Zlaté aby aspoň toto stihli.
TTS nie je tiež výhra. Čo robili na Vajnorskej. Iba výmenu koľajového spodku a zvršku s obrubníkmi a reko zastávok. Vôbec neriešili trakciu, stĺpy alebo nové polohy zastávok. Aj napriek tomu, že nerobili celú túto časť Vajnorskej radialy, tak nestihli dokončiť obratisko na Z.P. a teraz sa tam vystupuje/nastupuje do rozmrdsného provizória. Priecestia sú nedokončené tiež a pri vozovni pokládku asfaltu na vozovke totálne sprasili.
Inak tú kvalitu prác už predviedli pri realizácii DKR, kde sa niektoré časti začali rozpadávať už po roku a snáď rok trvalo kým dokončili a sprevádzkovali výťahy. Reko podchodu je jeden veľký fail a mesto to tam teraz pláta ako niekde v ruskom meste.
Tak je rozdiel zhotoviteľ a zhotoviteľ...
Keďže má mesto na saláme Petržalku nečudujme sa
Bodaj by aj keď vyhralo TSS Vajnorsku robili aj túto trať a už by sa možno aj jazdilo po nej
Keď porovnám tú stavebnú aktivitu na vozovni Krasňany a stavebnú aktivitu na petržalskej radiále, tak je to ako oheň a voda. Na tej vozovni sa pracovalo svižne aj medzi sviatkami a aj teraz v novom roku. Žiadne spinkanie ako na iných infraštruktúrnych projektoch. https://www.youtube.com/watch?v=WiuGIfS-qPA
Ty si normálny schizofrenik. Najprv škriekaš, že Vallove obrubníky ničia autá, teraz za p94uješ proti z tohto pohľadu neškodným balisetom. Ja ich nemám rád a mám k tomu súbor racionálnych dôvodov ale ty len musíš škrekotať proti progresívcom, lebo si chcel uprostred križovatky zanechať svoje vozidlo.
Celá prerábka hentej križovatky je nelogicky rozfrckaná. Najprv sa zruší jedna z odbočiek okolo vežičky a zastávkový ostrovček, po iks mesiacoch pribudne zastávka na krajnici, po ďalšej pauze sa pristavia tento polzáliv... A furt treba maľovať a upozorňovať nezvyknutých vodičov.
Rušňovodičovi stačí B1. Aj na bezpečnostne relevantné veci. Horšie je to s tou komunikáciou s cestujúcimi. Tí nemusia používať spisovný jazyk, záväzné slovné znenia a podobne.
To nebude magistrát, tu chýbajú betónové protitankové zátarasy, na ktorých by si nenávidené autá urvali koleso. Toto je len nejaký učeň, ktorý sa na majstra architekta nedoťahuje.
Z tej definície čo si dal mi to B1 naozaj nevychádza ako postačujúce. Vodič nemôže hapkať keď rieši safety-critical veci, ani pri poskytovaní služby zákazníkovi. Sa tu bavíme o Švajčiarsku kde tá MHD má nejakú úroveň, nie o DP Balkán kde sa civilizovane vyjadriť po slovensky nezvládne ani polovica vodičov slovenskej národnosti.
Mne napr. v teste vyšla angličtina na B2 a teda ja som naozaj len veľmi na hrane toho že by som takýto job mohol robiť v anglicky hovoriacom štáte z pohľadu jazyka. S B1 si to vôbec neviem predstaviť.
zakaznik