Tak potom.sú dve možnosti - obyvateľ si bol vedomý, že si prihlasuje trvalý pobyt v nebytovom priestore ako aj súvisiacich konzekvencii ALEBO nejaký "šmejd" mu predal nebytový priestor ako byt ...
Trvalý pobyt sa dá nahlásiť aj inde ako v byte:
"Trvalý pobyt má občan len v budove alebo jej časti, ktorá je označená súpisným číslom alebo súpisným a orientačným číslom a je určená na bývanie, ubytovanie alebo na individuálnu rekreáciu, ak tento zákon neustanovuje inak. Za časť budovy sa považuje aj byt."
Nemienim sa zastávať basgitaristu skupiny Para a jeho ansámblu, ale spýtam sa jednoduchú otázku - kde je v stavebnej legislatíve definovaný apartmán ? ... a následne sa vieme odraziť k tomu, či je legálne mať trvalý pobyt v nebytovom priestore ako aj k nekalej obchodnej praktike, v rámci ktorej "šmejdi" predávajú nebytový priestor ako priestor na bývanie ...
Musím povedať, že prevedenie toho cyklopruhu na nábreží je ešte viac šokujúcejšie a diletantskejšie ako samotný nápad.
Betónové zábrany sú už dnes poobíjané na mnohých miestach. Zjavne tam bolo poškodených mnoho vozidiel.
Team Сралло musí mať ozaj obrovskú nenávisť k Bratislavčanom. Síce nie som za zriadenie tých cyklopruhov, ale viem si predstaviť, že by ich bolo možné urobiť aj normálne. To, čo tam urobili, je zákernosť a ohavnosť.
Ak niekto verí, že dcéra dcéry dcéry (a to nie je preklep ) akciovky založenej nemeckým štátom je same shit ako SAD š. p., tak ďalšia nebata nemá zmysel.
A pritom ten post by podľa mňa bol pekný úvod do diskusie, či stačilo vymeniť kontrolu slovenskej štátnej správy za trhovejší model, alebo treba naďalej bedlivo pozerať na prsty dodávateľovi služby (nápoveda: je to evidentne tak).
Ale fajn, ja nepotrebujem diskutovať, keď nálepky sú dôležitejšie.
Akurát z nejakého divného dôvodu došli k tomu, že ak nemá obyvateľ s trvalým pobytom nárok na rezidentskú kartu, tak za túto zjavnú diskrimináciu nemôže Team Сралло, ale akási tretia strana, ktorá kedysi v minulosti dom postavila.
Mediálni aktivisti musia chrániť Svojich za každú cenu.
Jediný problém je, že Arriva štátna firma je - je dcéra štátnej DB. To ako povedať, že DPB je súkromná firma.
+ Melioris je komunista, z jeho strany to nebola irónia.
Aj keby bol vyslanec mimozemšťanov, pointa je, že sa v tom stále viac motáš
Arriva nie je štátna firma. V strešnej Arrive Slovakia nemá štát nič, v AMS má takisto presne 0 percent, v Arrive Nitra má cca tretinu akcií bez akejkoľvek možnosti rozhodovať - čiže firma sa správa ako súkromná, akurát jej na to stačilo menej kapitálu.
Monopol si na seba ušila samospráva, keď nerozdelila súťaženie oblsuhy na menšie oblasti. Štát ju k tomu nijako nenútil ani nepovzbudzoval, dokonca v údajnom "monopole" existuje dostatok dopravcov, ktorí vzhľadom na koniec turistickej sezóny majú kapacity subdodávkami nahradiť výpadok. Len to by nemohli sedieť na krajoch lenivé štruktúry, ktoré kedysi kdesi počuli, že trh všetko vyrieši, a teda nemusia vymáhať ani nimi samotnými nastavené pravidlá.
Čiže bojuješ proti vyfabrikovanému nepriateľovi, gratulujem.
Viko
A pritom ten post by podľa mňa bol pekný úvod do diskusie, či stačilo vymeniť kontrolu slovenskej štátnej správy za trhovejší model, alebo treba naďalej bedlivo pozerať na prsty dodávateľovi služby (nápoveda: je to evidentne tak).
Ale fajn, ja nepotrebujem diskutovať, keď nálepky sú dôležitejšie.