Reply on: 810zssk #2198:
Len ak stále platí to, čo bolo výsledkom tvojej debaty na druhom fóre (ssc?), že sa má prilepiť k súčasným iks tarifám nejaký jeden špeci spôsob výdaja spočítaných lístkov, ktorý aj tak 90٪ zamestanncov nebude ovládať a budem sa s nimi o ňom musieť hádať... Tak taký produkt skutočne ku šťastiu pomôže málokomu. V tomto je pre mňa PSková idea "zvýhodneného celosieťového IDS lístka" o niečo prijateľnejšia. Ale stále nechápem, prečo odborníci na dopravu chcú vymýšľať nový bonusový produkt, miesto toho, čo by sa proste spravila jedna celoslovenská IDSka, v ktorej nemusím riešiť nezmyselné hranice krajov a rôzne lokálne výnimky. V takom nastavení by potom mala zmysel aj Dopravná autorita, ktorá by koordinovala obsluhu tak aby celok dával zmysel.

zakaznik
https://www.postoj.sk/136481/system-nastavili-tak-aby-co-najviac-zarobil-na-ukor-obyvatelov-aj-navstevnikov
V článku ma zaujala informácia o nákladoch na systém, a že je to celé stratové. Samozrejme ma to neprekvapuje, lebo viem, že transgresívci nevedia hospodáriť. Ale aj tak je obdivuhodná tá vytrvalosť v strpčovaní života obyvateľom. Na nábreží pošlú autobusy do zápchy, len aby sa pomstili vodičom IGK. Zavedú parkovanie drahšie, než vo Viedni, aj za cenu, že to bude stratové.
Čo ti práši....
"Za rok 2022 boli v mestskom rozpočte príjmy z parkovania – teda z predaja rezidentských kariet, parkovacích lístkov (hodinová sadzba) a pokút – naprojektované na 9,7 milióna eur. Potom to upravili na 7,9 milióna, ale skutočný stav bol 2,9 milióna. Výdavky však boli dodržané."