Reply on: TeBeCe #9782:
Dik, ved ja to pridam aj do novinky, len to trochu ucesem do objektivnejsej podoby - vymazem odtial moje subjektivne nazory a dispecerske veci 
Re #9788 Martin Fundárek: Dik za opravu. Bol som natolko zdeseny a unaveny (pisal som to o druhej v noci), ze som to nepostrehol

Co sa tyka dojazdov, tak ani doteraz neboli - s argumentom, ze by ich ludia nepochopili. Hlavne, ze pred 10 rokmi ich chapali a to sme ani nemali digitalne transparenty... Ale to, ze doteraz neboli, neznamena, ze to nebudem vycitat aj v novom systeme.
Tie prechody z liniek sa aj mne zdaju byt fajn. Inak, vsimnite si, ze aj pri tych odchodoch, co som nespravil bold, prichadza vo vacsine k posunutiu prvych odchodov o niekolko minut neskor a posunutiu poslednych odchodov o niekolko minut skor. Potichucky sa setri aj na takychto drobnostiach.
Re #9794 Andrej (Anndy008): Ved hej, to by sa malo. Len aby som zase nebol obvinovany, ze prezradzam interne veci. Este tie 16-kilometrove dojazdy poslednych jednotiek a dvanastok, ktore by isli z Dubravky okolo polnoci, viem pochopit, ale dojazdy naprazdno 9 z KV alebo Ruzinova okolo 21.00 pochopit neviem... Najma ak vsetky T6 maju digitalne transparenty a pomaly uz aj krasnanske T3. Asi by bol velky problem urobit pri dojazde na Buse velku inverznu patku a inverzny ciel ZST Vinohrady...
Re #9799 tulenique: Mozno v grafikone (paskvile) je uvedene, ze 14 ma cakat na 12 - ten som nevidel. Ale v palubaku to bude tak, ako som napisal, teda posledna 14 odide minutu pred predposlednou 12. Snad sa to zlepsi po vyluke, ked bude 14 chodit zase na Nam. L. Stura. Uspora zrejme je, minimalne o niekolko kilobajtov dat - o tolko sa totiz znizila velkost databazy oproti doterajsiemu stavu...

frenky
20>1123,1019,vecer,1009,1702
22>1133,1062,1131
27 bez VW>1022,1001,1017