Mozem k tomu dodat len jedno - 14. februara 2000 som tom dymovosklovotranparentovom rieseni povedal, jednemu nemenovanemu vysokopostavenemu panovi z DPB. Udivene sa na mna pozrel a ja som si naivne myslel, ze sa s tym nieco spravi...
Tak maníci, čo som si dnes všimol.
32:3700
82:3620
81:4840, 4309, 4812
93:4805, 4807, 4809, 4811, 4832, 4209, 4947, 4823, 4839, 4834, 4820, 2918, 4928
198:1218, 1408, 1204, 1318, 1901, 1409, 1208, 1311
59:4306, 4506, 4207, 2410, 2201, 2814, 2943, 2936, 4208, 2322, 2202,
97: 1406, 1821, 1817, 1404, 1820, 1801, 1805, 1816, 1922, 1807
90:4510, 4835, 4074, 4822
78:2619
94:4214, 4408
34:2820
21:1320
83:2825
Ak tu už nejaké boli spomenuté sorry, ale najprv som to napísal, až potom som sa pripojil.
4802 som si zrejme pomýlil s 4805 alebo 4809.
Viem, viem... samozrejme, ze je lepsie ked dojde druhokolonny ik280 ako stvrtokolonna kratka napraskana karosa... btw. v akom stave je bublifuk - 4400? Tipujem, ze v stav v ohrade.
No s tymi tmavymi sklami a vyrezom - cele to je kvoli tomu, ze DPB .
Proste - povodne to boli klasicke klbove karosy- jedny z prvych, ktore sa dodali na tu dobu v nevsednej uprave - s tmavymi (mozno aj detremalnymi) sklami. Vtedy sa ete pouzivali tabulky na klasickych miestach. A na tych miestach neboli tmave skla - resp. vzadu bola tabulka akurat v tom vyreze "bielom" a bocne - tak tie boli umiestnene vo vetracich onknach a stredna cast, kde bola tabulka bola z bieleho skla. Takze to bolo celkom super. Lenze - vacsina tychto karos isla na GO a potom dostali buse transparenty. A nechali im tmave okna aj na tych sklach, kde su bocne transparenty a zadny dali hore. Paradoxom je, ze v neskorsich niektorych GO tyx istych typov, len s bielymi sklami, je zadny buse transparent vpravo dole....
Zda sa,ze okrem 92-jok a 83-jok som trestuhodne zanedbala aj vozovneee - dufam, ze to v dohladnom case napravim
Bude to asi najlepsie riesenie-zistit priamo "na mieste", ako to s jednotlivymi vozmi vyzera :o)
Ferro