No s tymi tmavymi sklami a vyrezom - cele to je kvoli tomu, ze DPB .
Proste - povodne to boli klasicke klbove karosy- jedny z prvych, ktore sa dodali na tu dobu v nevsednej uprave - s tmavymi (mozno aj detremalnymi) sklami. Vtedy sa ete pouzivali tabulky na klasickych miestach. A na tych miestach neboli tmave skla - resp. vzadu bola tabulka akurat v tom vyreze "bielom" a bocne - tak tie boli umiestnene vo vetracich onknach a stredna cast, kde bola tabulka bola z bieleho skla. Takze to bolo celkom super. Lenze - vacsina tychto karos isla na GO a potom dostali buse transparenty. A nechali im tmave okna aj na tych sklach, kde su bocne transparenty a zadny dali hore. Paradoxom je, ze v neskorsich niektorych GO tyx istych typov, len s bielymi sklami, je zadny buse transparent vpravo dole....
Zda sa,ze okrem 92-jok a 83-jok som trestuhodne zanedbala aj vozovneee - dufam, ze to v dohladnom case napravim
Bude to asi najlepsie riesenie-zistit priamo "na mieste", ako to s jednotlivymi vozmi vyzera :o)
Sobota:
DP-suc pouceny z minulorocnych majtrovstiev sveta v hokeji -vypravil vsetko stare, co kolesa malo, ked Turecko so Slovenskom vecer futbal hralo
74:2603, 2516
83:2938 (s plazovym stylom vonkajsich zrkadiel)
90:4208 so svojim v.
93:4948
95:4942
97:1404, 1920, 1203
a co mas proti nudistom ? Kto chce, nech sa pozera. Vsak aj nudisti sa pozeraju na ocumujucich (podla orientacie). Do Rusoviec sa da ist aj na bicykli, ci korculiach, nakoniec mnohi sa tam pridu len osviezit. Podobne Zlate su v pohode pristupne na bicykli, po dialnici to bolo super, ale aj teraz sa da. Ale je pravda, ze ak MHD, tak radsej Zlate, Kuchajda sa mi nejako nepaci a este platit ...
Z nedele:
- 7706 rano ako ZV na niektorom poradi linky 12
- 7779-80 okolo 21:30 h. vypadol na linke 1/5, neskor ho az do konca sluby nahradil ZV 7706 ( 23:42 h. )
Áno, ale to je všetko o pravidlách a ak robia bordel po 22:00 neváham a volám 158 či 159. Pre nich proste musia platiť pravidlá. A ako by som to ja spravil? Inšpiroval som sa filmom 5element. Budú mať 10 bodov na rok a za veľkosť prestupku sa im bude strhávať 1-3 body. Ak ich stratia zákaz činnosti na 2 roky. Samozrejme psychotesty (prejav agresivity = zamieta sa), kontrola z pravidiel cestnej premávky raz za rok na vlastné náklady na dopravnom inšpektoráte.
Také, že stojisko pre 5 taxíkov a sú tam 20ti. No prvých 5 si nevšimnúť ostatným dať 1000,- pokutu za nesprávne parkovanie.
Ad taxi: konkurencia je super vec, ale ak stoja na viacerych stanovistiach okolo baraku, v noci po sebe hulakaju a nahlas pipaju taxametrami alebo cim, tak by som najradsej strielal
dobre, ale taxikari su vo vseobecnosti dost drzi a napriklad na stanici mi dost prekaza ich "stojisko" - ja by som tam radsej vidiel obratisko MHD, na ktore tato plocha svojho casu (za byvaleho rezimu) aj sluzila...
si: Obmedziť Taxikárske licencie?! Počul si niečo o voľnom trhu a trhovej súťaži? Čím viac tým lepšie. Väčšia konkurencia nižšie ceny. Ak by si zrušil licencie dosiahneš len väčšieho monopolu a vyšších cien.
21: treba zatlačiť na starostu aby uvolnil prachy na posilnenie. Toť vše.
Andrej (Anndy008)
Proste - povodne to boli klasicke klbove karosy- jedny z prvych, ktore sa dodali na tu dobu v nevsednej uprave - s tmavymi (mozno aj detremalnymi) sklami. Vtedy sa ete pouzivali tabulky na klasickych miestach. A na tych miestach neboli tmave skla - resp. vzadu bola tabulka akurat v tom vyreze "bielom" a bocne - tak tie boli umiestnene vo vetracich onknach a stredna cast, kde bola tabulka bola z bieleho skla. Takze to bolo celkom super. Lenze - vacsina tychto karos isla na GO a potom dostali buse transparenty. A nechali im tmave okna aj na tych sklach, kde su bocne transparenty a zadny dali hore. Paradoxom je, ze v neskorsich niektorych GO tyx istych typov, len s bielymi sklami, je zadny buse transparent vpravo dole....
Takze klasicky - rozmyslanie ala DPB :((.