Reply on: Z #8805:
Este niecooo akurrraaattt sme sa dneska bavili,ze vobec nesedi na ceste:-)Je to obycajny plast ktory je lahky...Neviem co by robil v zime alebo pri vichrici:-)Asi by nas sfuklo:-)

Iba tym, ze, si zareagoval na moj prispevok, som porozumela zle ;-P
Ak myslis na moje minulorocne trocha kriticke pozastavenie sa nad plynofikaciou B741, odkedy som "zazila a pocula", som v BA asi najvacsim zastancom plynofikovanych B741! Dokonca davam tomu vasciu "nadej" ako vacsina "povolanych" (vodici, mechanici a ini "moji" ludia) :o) Nikdy som nic nemala proti Karosam-nepomylil si sa?
Ale to tiez zavisi od vodica (teda aspon dufam). Mne sa ten autobus vobec nepacil. Najma klbovy. V klbe mu stale unika vzduch (mimo kopec icych nedostatkov)...
Je to proste Karosa. Ludia, uvedomte si, ze to je 10 rocna konstrukcia, davno technicky aj moralne zastarala. To je to iste ako "nove" Ikarusy 400, tie behali v 80. rokoch minuleho storocia po byvalej Juhoslavii, takze tiez su zastarale. A Shithnisy su na tom v roku 2003 tak isto, ako serble Ik 400 v roku 1995. Takze ked uz gumokol (co ja vobec neuznavam ako dopravny prostiedok pre MHD - na tie specificke Bratislavske linky, kde to bohuzial tiez premava), tak Solaris alebo Citaro. Osobne sa prihovaram za Solaris, Citaro by som zobral tiez. Ale nezabudat na trolejbusy a tramvaje. Vsak si vezmite, ze vsetky 14 Tr su po zivotnosti! A do roku 2010 budu mat vsetky T3 vek minimalne 20 rokov! Naposledy sme prisli o 7703. Uz niet co vyradovat, kazdy voz (ako napr. 7927+7928) nam vo vyprave bude chybat!...


) a napokon 7737-38
), neskor ho nahradil 1020
a o tejto udalosti som sa docital az teraz
M: asi este cosi na /7
M: ZV 7833 a 7737-38/ oba 1
M: ZV 1024/1
M: ZV 2511/4
Z
Sobota:
30:3191
37:1823
61:2822, 2613
65:CB12
70:2005
74:2601, 2612, 2607(4)
77:2001
80:3630
86:1509, 1818
90:4807, 4844
93:4401
95:4839
97:1402
ZV N.Most:4832, 3194
Nedela:
29:4507
37:CB18(2)Z!,1807, 1811, 1826
39:1515,1824
70:CB12, 2018, 2153, 2001, 2016, 2009
74:1808, 2612, 2613, 2604
77:2110
80:3187
81:4209
86:1514
90:4836
91:1067
93:4404, 4831
97:1820, 1404, 1401
ZV N. Most:1024(hradil r.70), 4840(hradil 18:18 CB18/37(2)
Sluzobne vozy:3522(403), 4097(406)
Z(avada) CB18:Maximalna maturita-4 vodici, pomedzi to dispecer a linku 18:18 aj tak neodisiel...