Ahojme vsetci po wikende 
Tak-vcera som KONECNE mala stastie na Citybus 18-tu je moje hodnotenie
Velmi pozitivne reakcie cestujucich-hlavne starsi si pochvaluju pohodlne nastupovanie a vystup. Taktiez digitalny transparent je velmi dobre viditelny a citatelny z dialky. Vozidlo ma putavy dizajn a na prvy pohlad "oslovuje".
Vnutrajsok - aj napriek zvyku na "klasicke" usporiadanie sedadiel posobi utulne. Sedadla su calunene tym istym vzorom, ako ma SOR b9.5. Jedine, co sa da vytknut interieru, je velmi malo miesta na nohy pre cestujucich. Z pohladu zvnutra netypicky posobi pracovisko vodica - je akoby "navrchu" oproti nizkej podlahe autobusu. Co vsak rusi dojem kompaktnosti kabiny, su znacne vibracie deliacich skiel a tela kabiny, ktore pri nerovnosti vozovky a otrasoch hrkocu a kazia dojem.
Motor ma vcelku dobry zaber-za tu chvilu pozorovania a pocuvania. V case mojho "odvezenia sa" bolo vozidlo plne z 1/3ny. Myslim, ze mozem vyvratit nazor, ze voz "netaha". Zaber motora sa da-co do sily zrovnat s hociktorou "vydarenou" dracikovou B741. Bus-aj napriek mojmu ocakavaniu po predchadzajucich indiciach neposobi lenivo. Zvuk motora je nieco medzi Karosou B741 a SORom-zaber ma ako SOR, retarder znie skor na Karosu. Voz skvele reaguje na podnety vodica, motor vpredu takmer nepocut. Nadherne sedi na vozovke a ladne sa vtaca do zakrut-bez toho, aby mu lietal vlek. Navyse-v premavke predsa nepotrebujeme bus, ktory "trha" rychlostne rekordy! Jazda je pohodlna a to ocenilo mnoho ludi, ktori sa mali moznost s CB18 odviezt.
Zaver mojho hodnotenia: Bratislavske farby by mu urcite pristali :o)

Tak-vcera som KONECNE mala stastie na Citybus 18-tu je moje hodnotenie

Velmi pozitivne reakcie cestujucich-hlavne starsi si pochvaluju pohodlne nastupovanie a vystup. Taktiez digitalny transparent je velmi dobre viditelny a citatelny z dialky. Vozidlo ma putavy dizajn a na prvy pohlad "oslovuje".
Vnutrajsok - aj napriek zvyku na "klasicke" usporiadanie sedadiel posobi utulne. Sedadla su calunene tym istym vzorom, ako ma SOR b9.5. Jedine, co sa da vytknut interieru, je velmi malo miesta na nohy pre cestujucich. Z pohladu zvnutra netypicky posobi pracovisko vodica - je akoby "navrchu" oproti nizkej podlahe autobusu. Co vsak rusi dojem kompaktnosti kabiny, su znacne vibracie deliacich skiel a tela kabiny, ktore pri nerovnosti vozovky a otrasoch hrkocu a kazia dojem.
Motor ma vcelku dobry zaber-za tu chvilu pozorovania a pocuvania. V case mojho "odvezenia sa" bolo vozidlo plne z 1/3ny. Myslim, ze mozem vyvratit nazor, ze voz "netaha". Zaber motora sa da-co do sily zrovnat s hociktorou "vydarenou" dracikovou B741. Bus-aj napriek mojmu ocakavaniu po predchadzajucich indiciach neposobi lenivo. Zvuk motora je nieco medzi Karosou B741 a SORom-zaber ma ako SOR, retarder znie skor na Karosu. Voz skvele reaguje na podnety vodica, motor vpredu takmer nepocut. Nadherne sedi na vozovke a ladne sa vtaca do zakrut-bez toho, aby mu lietal vlek. Navyse-v premavke predsa nepotrebujeme bus, ktory "trha" rychlostne rekordy! Jazda je pohodlna a to ocenilo mnoho ludi, ktori sa mali moznost s CB18 odviezt.
Zaver mojho hodnotenia: Bratislavske farby by mu urcite pristali :o)
Jano
- linka 83/4 vypadla pred 11. h. na ceste do Dubravky, od 11:28 h. ho nahradil ZV 2511 a napokon 2828 ( povodne mal byt na tejto linke 2940, ale kedze som ho nevidel, tak nebude ani vo vyprave )
- doplnim info o 7739-40 ( TeBeCe diky pomohlo to velmi ) - bola na 12/1, od 14:05 h. ju zo Safka nahradil ZV 7833 ( Color
- 1024 po 14. h. mal vyjazd ako ZV na linku 27/1 ( Color
Skusim doplnit Klimovu informaciu z #8772 : Tu nehodu mala suprava na linke 5/7 - 7941-42 ( odchod z Dubravky 19:15 h. ), ale co ju nahradilo vam nepoviem, kedze som sa venoval po 20 h. popijaniu kofoly
Vyprava podla poradia:
1: 7745-46, 7767-68, 7823-24, 7779-80, 7812-11, 7748-47
5: 7946-45, 7905-06, 7931-32, 7937-38, 7725-26, 7917-18, 7941-42
12: 7739-40, 7793-94, 7801-02, 7805-06
20: 1008, 1015, N 1066, 1007
27: 1020n
35: 3516
83: 2822, 2809, 2818, 2828n, 2825, 2821, 2811, 2810, N 2812, 2826
504: 1918 ( frenky )
507: 2812
509: 1066